27+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Sitrani

27+0 i dag!!!!! Den bliver mere og mere rund.... hihi..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

twinny

flot mavse.....

Anmeld

2. april 2011

Sitrani

Tak skal du ha'

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Hvor er det er fin mave. Kender i kønnet eller vil i ikke vide det?

Anmeld

2. april 2011

MarieLouise

Flot mave!

Og lige et andet spørgmål.. Hvor har du købt dine ventebukser? Leder nemlig efter nogen grå

Anmeld

2. april 2011

Sitrani

Kofoed33 skriver:

Hvor er det er fin mave. Kender i kønnet eller vil i ikke vide det?

Tak, skal du ha'...

Vi har valgt ikke at få det at vide, så det bliver spændende! Meeeen vi kunne nu ikke dy os for at kigge lidt efter det til sidste scanning (Bliver scannet mere end normalt, da jeg er på blodfortyndende medicin) Og der synes jeg nu det lignede en lille pige, men det er jo så svært at sige...

Anmeld

2. april 2011

Sitrani

MarieLouise skriver:

Flot mave!

Og lige et andet spørgmål.. Hvor har du købt dine ventebukser? Leder nemlig efter nogen grå

Tak

Dem har jeg købt i H&M - er vild med deres ventebukser, de er SÅ behagelige at have på! Har 3 par derfra.. men det ene kan jeg ikke rigtig passe i lårene længere.... hihi..

Anmeld

2. april 2011

MarieLouise

STN skriver:

Tak

Dem har jeg købt i H&M - er vild med deres ventebukser, de er SÅ behagelige at have på! Har 3 par derfra.. men det ene kan jeg ikke rigtig passe i lårene længere.... hihi..

Det er de nemlig.. Så må jeg lige derhen og kigge igen.. Mangler lige lidt at skifte med nu hvor man bare vokser fra alt andet i skabet

Anmeld

2. april 2011

Sitrani

MarieLouise skriver:

Det er de nemlig.. Så må jeg lige derhen og kigge igen.. Mangler lige lidt at skifte med nu hvor man bare vokser fra alt andet i skabet

Haha... Ja, pludselig går det stærkt...

ved ikke om alle H&Mbutikker har dem jeg har på på billedet, men det har de i hvert fald i svendborg....

Anmeld

2. april 2011

MarieLouise

STN skriver:

Haha... Ja, pludselig går det stærkt...

ved ikke om alle H&Mbutikker har dem jeg har på på billedet, men det har de i hvert fald i svendborg....

Så må jeg se om de har dem i Esbjerg.. Vi har to butikker her, så mon ikke jeg er heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.