Vand eller tis ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2011

kiwifrugten

Igår har jeg været ude at shoppe fra kl 14 til kl 20:30 og var rigtig øm i kroppen osv.Normalt kan jeg kun tisse 3 gange om dagen hvilket er vildt mærkeligt sys både læger og andre.

Jeg er i uge 37 + 1

Igår aftes skulle jeg dog tisse og rejse mig lidt fra toilettet og løftede lidt op i maven så det hele kunne komme ud.

Da jeg så havde taget bukser på og skulle til at tørre af efter en opvask så blir jeg våd ned af benene kan mærke det render og ned på gulvet....

Så tænker jeg er det tis eller vand for jeg havde jo lige tisset og skulle ikke tisse mere og sys egentlig heller ikke det føltes som at tisse....

Der har ikke været noget i nat eller her i dag ( indtil videre )

Hvad kan det være burde man være bekymret eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

LRJ

kiwifrugten skriver:

Igår har jeg været ude at shoppe fra kl 14 til kl 20:30 og var rigtig øm i kroppen osv.Normalt kan jeg kun tisse 3 gange om dagen hvilket er vildt mærkeligt sys både læger og andre.

Jeg er i uge 37 + 1

Igår aftes skulle jeg dog tisse og rejse mig lidt fra toilettet og løftede lidt op i maven så det hele kunne komme ud.

Da jeg så havde taget bukser på og skulle til at tørre af efter en opvask så blir jeg våd ned af benene kan mærke det render og ned på gulvet....

Så tænker jeg er det tis eller vand for jeg havde jo lige tisset og skulle ikke tisse mere og sys egentlig heller ikke det føltes som at tisse....

Der har ikke været noget i nat eller her i dag ( indtil videre )

Hvad kan det være burde man være bekymret eller?

Du er simpelthen nød til at lugte til det næste gang men hvis det er vandet, skulle det vist nok blive ved med at sive

Anmeld

2. april 2011

kiwifrugten

Lone H. skriver:

Du er simpelthen nød til at lugte til det næste gang men hvis det er vandet, skulle det vist nok blive ved med at sive

Jeg prøvede også at dyppe fingrene i det ( undskyld det lød lidt ulækkert ) men syntes heller ikke det lugtede af tis. Men det blev ikke ved med at sive. Da det stoppede gik jeg en tur i bad og væk var dt hmm.

Men det er nok bare unødvendig bekymring dem har man jo mange af i sådan en graviditet hehe :-D

Anmeld

2. april 2011

tazz

Bind på og gå rundt i en time. Hvis bindet er vådt så ring til fødegangen.

Man har faktisk to hinder på fostersækken, så det kan godt være forvandet der er gået. Det gjorde det hos mig i uge 32 og jeg troede at nu var det nu.

Vandet lugter af kogt kartoffelvand, så hvis det ikke har lugtet af noget, så er det nok tis

Anmeld

2. april 2011

kiwifrugten

Oki tak for det :-D

Mine fødder og hænder er dog begyndt at hæve vildt meget op og gøre rigtig ondt og føles underligt

kan næsten ikke bevæge mine tæer så hævet er de og de er blevet vildt varme og næsten dobbelt så tykke som de plejer

Anmeld

2. april 2011

regalprime

kiwifrugten skriver:

Oki tak for det :-D

Mine fødder og hænder er dog begyndt at hæve vildt meget op og gøre rigtig ondt og føles underligt

kan næsten ikke bevæge mine tæer så hævet er de og de er blevet vildt varme og næsten dobbelt så tykke som de plejer

Hmm giv lige FG et kald!!! Det kunne evt være svangerskabsforgiftning du er ved at få hvis du pludselig får væske i kroppen!!!

Anmeld

2. april 2011

kiwifrugten

regalprime skriver:

Hmm giv lige FG et kald!!! Det kunne evt være svangerskabsforgiftning du er ved at få hvis du pludselig får væske i kroppen!!!

Oki det vil jeg lige gøre. For var til en ekstra scanning igår pga for meget fostervand men hun sagde alt så fint ud og at hun havde lagt sig med hovedet ned og vejede 3 kg og 50gr og at der var fint med væske men jeg er meget mere hævet end igår

Anmeld

2. april 2011

regalprime

Sys bestemt du lige skal smide dem et kald. For det an godt være sådan noget stas der er på vej, det var det der gik galt her. Alt tydede på det var det, men prøver osv viste det ikk. Og det er jo ikk sundt at rende rundt med. Så hellere et kald for meget end et for lidt

Anmeld

2. april 2011

signe.

Du ringer lige til FG! Jeg hævede op vildt meget på fødder og i ansigtet. 1 time efter tog de kejsersnit, AKUT! ikke for at gøre dig bange, men man skal virkelig være obs når kroppen giver sådanne tegn.. håber det bare er "alm" vand i kroppen og ikke tegn på forgiftning, men lige få det tjekket

Anmeld

2. april 2011

lykkekevin

altså nu kender jeg en hvor huldet var gået øverst så det bøb ikke rigtig ud af hende kun når hun vendt sig på en bestemt måde ved ikke om det kan være noget af det samme ved dig når du skriver du har haft løftet maven lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.