Er det nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Anonym trådstarter

2. gangs gravid og 39+2....

Vågnede 06.30 imorges, da drengen mente han ikke skulle sove mere, og han kommer ind og putter inde i vores seng... Nå, men går på toilet og får børstet tænder, og trisser ind og putter med drengen igen... kan da godt mærke en spænding eller 2, men tænker ikke nærmere over det...

Det bliver så ved at komme med jævne mellemrum, de der spændinger... Jeg vil prøve at beskrive dem:

Starter nede over skambenet, kravler op til omkring navlen, og trækker derefter om i lænden...

Nu er vi lige blevet færdig med morgenmaden, og undervejs der har jeg haft 3 af de her trækninger af ca. 40 sekunders varighed på en periode på 10 minutter...

Da jeg var ude at fodre hunden, måtte jeg også lige stoppe op et øjeblik, da en af de her trækninger kom... det er ikke sådan at jeg ikke kan lave noget, men jeg kan da godt mærke dem... der har ikke været vandafgang, tegnblødning eller slimprop der er gået... men har dog haft øget udflåd de sidste par dage, og det har ikke bare været sådan noget klart noget...

Hvad tror I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

PsychedeliC

Det kunne godt lyde som om der var noget .

Da jeg blev sat igang(tog 3 dage) der handlede jeg i Netto og Irma med små veer. Jeg måtte også stoppe op en ekstra gang. 

Men da den anden side har jeg hørt at det kan man have i nogle dage inden man føder men  for at der snart sker noget .

Puster ve - støv i din retning 

Anmeld

2. april 2011

Rikkeas

Hejsa

Uha, det lyder meget som da min fødsel startede.

Det var sådan nogle små-veer jeg havde, og det lyder præcis som dine! - jeg havde det en hel nat, og den halve morgen, uden nogen slimprop gik, eller vandet eller lign.

Så det kunne godt lyde som begyndende veer - hvordan har du det nu? :-)

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

rikkeas skriver:

Hejsa

Uha, det lyder meget som da min fødsel startede.

Det var sådan nogle små-veer jeg havde, og det lyder præcis som dine! - jeg havde det en hel nat, og den halve morgen, uden nogen slimprop gik, eller vandet eller lign.

Så det kunne godt lyde som begyndende veer - hvordan har du det nu? :-)

Altså jeg har det okay, og har da også planer om at jeg lige skal ned og handle lidt senere... der har ikke været helt så mange den sidste halve time, men nu skal jeg lige have tømt opvaskemaskinen, så kan det være der kommer nogen igen... men det murrer stadig i lænden, og strammer også foran indimellem, dog ikke helt så meget... men vestøv modtages gerne, jeg vil da godt snart se den lille baby jeg har båret på i så lang tid

Anmeld

2. april 2011

Rikkeas

good luck! du må holde os informeret. jeg tænker på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.