Jeg vil vise min søn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige starte med at forklare KORT hvorfor jeg er ano. Det er jeg fordi jeg nok har en som googler mig. Og jo jeg kan godt stå inde for det jeg skriver og ligger ud på nettet men når der lige frem er en som sidder og prøver at finde noget og som overvåger mig så er det ikke sjovt .. MEN nok om det ..

I kender vel godt det med man er så stolt og glad over sit barn, mave eller dyr og så vil man vise det frem, det vil jeg  nu . Jeg vil gerne vise nogle billeder af min søn og jeg her for den sidste månede. Han bliver 9 måneder i dag , tider flyver bare afsted og min dreng er bare blevet så stor . Min kærlighed til min søn er noget af det største . Han kravler rundt og stiller sig op af alle ting og man skal sætte alt ind på midten af bordet . Hans nr. 3 og 4 tand er også lige brudt igennem så jeg glæder mig til at se når de vokser godt ud lige som de andre, så ligner han en lille kanin med fine fortænder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mor til Mike

Hvor er han dejlig!

Anmeld

1. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Jeg vil lige starte med at forklare KORT hvorfor jeg er ano. Det er jeg fordi jeg nok har en som googler mig. Og jo jeg kan godt stå inde for det jeg skriver og ligger ud på nettet men når der lige frem er en som sidder og prøver at finde noget og som overvåger mig så er det ikke sjovt .. MEN nok om det ..

I kender vel godt det med man er så stolt og glad over sit barn, mave eller dyr og så vil man vise det frem, det vil jeg  nu . Jeg vil gerne vise nogle billeder af min søn og jeg her for den sidste månede. Han bliver 9 måneder i dag , tider flyver bare afsted og min dreng er bare blevet så stor . Min kærlighed til min søn er noget af det største . Han kravler rundt og stiller sig op af alle ting og man skal sætte alt ind på midten af bordet . Hans nr. 3 og 4 tand er også lige brudt igennem så jeg glæder mig til at se når de vokser godt ud lige som de andre, så ligner han en lille kanin med fine fortænder

hvor er han dejlig

genkendt smukke moooar

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Hvor er han dejlig!

Mange tak . Det er jeg helt enig med dig i 

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

hvor er han dejlig

genkendt smukke moooar

Haha ja tænkte det nok men det gør heller ikke noget  

Og mange tak , lige over da 

Anmeld

2. april 2011

Chamomile

Hvor ser han dog skøn ud

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

Chamomile skriver:

Hvor ser han dog skøn ud

Mange mange tak du hace  

Anmeld

3. april 2011

Zeus

Ej hvor er han bare lige til at spise, på det sidste billede.. Hvor kært!

Anmeld

3. april 2011

DLM

Årh hvor er han nusser dejlig lille trold

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Hvor er i søde . Det er altid dejligt at høre sådan noget om sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.