Nu er jeg også sej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Mikkelmusen

Se mit nye billede :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Mikkelmusen

eller nårh nej, det skal lige valideres :P

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

hvor hyggeligt, så kan jeg skrive med mig selv så længe :))

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

arrrg det glæder jeg mig til....låååål....har du husket at stemme om det næste billede8D

Anmeld

22. februar 2008

Susan1978

hihi ja desværre.. du fandt aldig en sitter?

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

arrrg det glæder jeg mig til....låååål....har du husket at stemme om det næste billede8D

Jeps... der er stemt.... hemmeligt :D

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

Susan1978 skriver:

hihi ja desværre.. du fandt aldig en sitter?

Nej sådan noget lort... Morten forsøgte endda igen idag at finde en afløser men ingen kunne, så kunne han selv ha taget hende.

Super øv...

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

hmmm...jeg vil virkelig savne dig i morgen, tror virkelig jeg kunne have brugt mange timer sammen med dig....æv hvor er det vildt nedtur...jeg håber virkelig at mortens afløser dukker op...og du alligevel får muligheden!:S

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

hmmm...jeg vil virkelig savne dig i morgen, tror virkelig jeg kunne have brugt mange timer sammen med dig....æv hvor er det vildt nedtur...jeg håber virkelig at mortens afløser dukker op...og du alligevel får muligheden!:S

Tja, det er nok for sent at en afløser melder sig imorgen når Susan kører kl. 9, så skal han køre mig kl 8..

Men man ved aldrig... Men hvis det skulle ske så kan jeg jo så ikke tage noget lækkert med...

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

hvis du fik muligheden kan du komme lige så tomhændet som du vil....ingen problemer i det...bare du ville komme....8D

Chihuahuamus skriver:

Loggidut skriver:

Tja, det er nok for sent at en afløser melder sig imorgen når Susan kører kl. 9, så skal han køre mig kl 8..

Men man ved aldrig... Men hvis det skulle ske så kan jeg jo så ikke tage noget lækkert med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.