Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: jeg troede fandme lige det var ellers billigt - smiler..hvad skal du ha' for 5+6+7+12+23+24+25+26 ?
jeg troede fandme lige det var ellers billigt - smiler..hvad skal du ha' for 5+6+7+12+23+24+25+26 ?
650 og jeg giver porto.. (nr 25 har kostet 400 fra ny, så derfor lidt dyrere, uden dem 500 kr)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dem på billed 1, syntes de er store små eller alm i størrelsen ? jeg har en lidt bred fod.
3600MorTil2 skriver: dem på billed 1, syntes de er store små eller alm i størrelsen ? jeg har en lidt bred fod.
Synes de er meget normale og er selv lidt bredfoddet så synes de var rare og have på da jo har en bred rund snude..Håber det var svar nok
hmm, det er noget af et sats.. hvad vil du have for dem
3600MorTil2 skriver: hmm, det er noget af et sats.. hvad vil du have for dem
Min fod måler ca 24 cm hvis det kan hjælpe dig mere på vej Du byder bare, så tager vi den derfra
jamen jeg måler lige min fod imorgen og så vender jeg stærkt tilbage
hvad har du givet for dem fra ny ?
3600MorTil2 skriver: jamen jeg måler lige min fod imorgen og så vender jeg stærkt tilbage hvad har du givet for dem fra ny ?
Ja gør det Puha det pinligt.. men mener det var 900 kr - og de står bare på hylden... suk Men forventer slet ikke en pris deroppe omkring, så som sagt, du byder bare.. Skal ha de sko ud af vagten så der er plads til nye haha. (scchhhh... sig det ikk til kæresten )
Griner
Jeg har nemlig masser af plads til sko så skal nok gøre alt for at hjælpe dig.. jamen så skrives vi ved i løbet af weekenden
3600MorTil2 skriver: Griner Jeg har nemlig masser af plads til sko så skal nok gøre alt for at hjælpe dig.. jamen så skrives vi ved i løbet af weekenden
Haha super tror jeg min kæreste sætter pris på du gør Jeps - blot til oplysning står jeg på tøj bazar søndag! ...(mere så jeg har fortalt de ka risikere og blive solgt søndag)
TIL ALLE: kom gerne forbi - det er i b-hallen i fuglebjerg kl 10-14
Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver: Hva vil du have for de sko på billede 3 (de grønne),billede 6 (de hvide), billede 12 (de sølv ell. bronze måske?) og Billede 22 (de røde) ??
Hva vil du have for de sko på billede 3 (de grønne),billede 6 (de hvide), billede 12 (de sølv ell. bronze måske?) og Billede 22 (de røde) ??
alle pånær nr 22 er solgt.. blot til info hvis du ville "nå" og have blot et af parrene du havde kig på der røg lidt til tøjbazar i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128