Bh str 85 g

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2011

CarinaSB

Er der nogle af jer skønne kvinder der ved hvor man kan købe nogle henne? jeg har bare svært ved at finde nogle i den str ..

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

*Sofie*

Jeg brugte en gang en G-skål...og købte undertøj i Femilet. Udvalget er godt nok ikk så stort, men så længe man ka få ordentlig støtte er det vel godt nok

Anmeld

1. april 2011

CarinaSB

*Sofie* skriver:

Jeg brugte en gang en G-skål...og købte undertøj i Femilet. Udvalget er godt nok ikk så stort, men så længe man ka få ordentlig støtte er det vel godt nok

uhh .. mange tak .. ja det er god med en god støtte når man har nogle lidt tunge bryster .. 

Anmeld

2. april 2011

kamtok

Personligt er jeg helt vild med Change. De har undertøj til alle og enhver, og så endda til priser der er til at leve med.

Anmeld

2. april 2011

slettet_7530

Er der nogle af jer skønne kvinder der ved hvor man kan købe nogle henne? jeg har bare svært ved at finde nogle i den str ..

Knus Carina

Jeg har BH er fra change jeg bruger 80 G  gode bher til billige penge

Anmeld

2. april 2011

Kamulla

bruger H/I.. og køber i change

Anmeld

2. april 2011

Caroline86

Change

Anmeld

2. april 2011

morethanperfect

Change 

Anmeld

2. april 2011

Nadia&Daniel

Vil også anbefale Change

Har dog altid været modstander af dette mærke (og var faktisk med til at få mærket ud af en butik jeg engang var i), men da jeg var gravid med Laura, var Change det eneste mærke som sad godt.. Så måtte bide ordene i mig igen..

Jeg brugte 65G - så de kan hjælpe med G

Anmeld

2. april 2011

Halbschön

Change... Eller find en butik der forhandler freya(kig på nettet) Jeg bruger en 80 i eller j.. Så jeg kender problematikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.