Hvad må man egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.934 visninger
50 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Mor til Mike

Okay, jeg har fået afvide at jeg ikke må farve hår, eller øjenbryn, Drikke coca cola, gå i stiletter, bruge hårlak, fjerne kattebakken, bruge perfume, eller shampoo med perfume, og spise lakrids, og fisk med meget "sølv" i. Det var da utroligt alle de ting man skal undgå når man er gravid? passer de alle sammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Worldwide

Alt med måde

Selvfølgelig undgå hårfarvning, kattebakke og rå fisk Folk siger graviditet ikke er en sygdom, men med alt det man ikke må er det sku næsten

Anmeld

1. april 2011

Mor til Mike

Mileva skriver:

Alt med måde

Selvfølgelig undgå hårfarvning, kattebakke og rå fisk Folk siger graviditet ikke er en sygdom, men med alt det man ikke må er det sku næsten

Siger jeg sgu også, det jo helt vildt.. og man vil jo ikke skade den lille /: 

Anmeld

1. april 2011

Senia

Smiler..

Ja, alt med måde.. Men du glemte en vigtig en - lever, der er for meget.. mener det er A-vitamin i, som ikke er godt for fostret.

Men det er ufatteligt alt det man bliver frarådet. Vil dog sige at jeg fulgte samtlige råd du skriver, og faktisk ikke syntes det var så slemt.

Kom dog lidt perfume på mit tøj inden jeg tog det på, når jeg skulle noget.

Men det bliver en vane

Anmeld

1. april 2011

Tip!

Misselbek skriver:

Okay, jeg har fået afvide at jeg ikke må farve hår, eller øjenbryn, Drikke coca cola, gå i stiletter, bruge hårlak, fjerne kattebakken, bruge perfume, eller shampoo med perfume, og spise lakrids, og fisk med meget "sølv" i. Det var da utroligt alle de ting man skal undgå når man er gravid? passer de alle sammen? 

Man må heller ikke male

Alt med måde.. hold dig fra hår farvning, kattebakke og rå fisk...

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Alt med måde... 

Jeg drikker da coca cola.... Med måde... 

Kattebakken er rigtig nok! Hårfarve også, mener man kan købe hårfarve som er egnet til dem der er gravide... 

Lakrids spiser jeg også... 

Fisken også, kan ikke huske hvad for noget fisk... 

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

Jeg har hørt at gravide heller ikke må drikke købe vand i plastflasker .

men kattebakken må man ikke, fisk må du gerne spise men kun 100 g om ugen og det skal IKKE være en tun bøf. 

Kemi skal du selvfølgelig helst holde dig fra men.. altså som en anden skriver, alt med måde, lidt må man godt .

Men ja der er mange ting som man siger at man ikke må, det kan være en jungel 

Anmeld

1. april 2011

Mor til Mike

Lille-Nivs.Mor skriver:

Smiler..

Ja, alt med måde.. Men du glemte en vigtig en - lever, der er for meget.. mener det er A-vitamin i, som ikke er godt for fostret.

Men det er ufatteligt alt det man bliver frarådet. Vil dog sige at jeg fulgte samtlige råd du skriver, og faktisk ikke syntes det var så slemt.

Kom dog lidt perfume på mit tøj inden jeg tog det på, når jeg skulle noget.

Men det bliver en vane

Synes bare det slemt især det med stiletter, hårfarve og perfume!

Men ja, du har nok ret, man vænner sig sikkert til det

Nu kan jeg VIRKELIG ikke lide lever .. så det blir ikke en problem :b

Anmeld

1. april 2011

kamtok

Ja lad endelig være med at spise en hel pose saltfisk inden du skal til lægen og have målt blodtryk   

Alt med måde.. Jeg har både spist sushi (det må man gerne iflg. Sundhedsstyrelsen) og lakridser (men ikke så mange efter saltfiskene).

Håber du får en dejlig graviditet

Anmeld

1. april 2011

Mor til Mike

MoarJ skriver:

Alt med måde... 

Jeg drikker da coca cola.... Med måde... 

Kattebakken er rigtig nok! Hårfarve også, mener man kan købe hårfarve som er egnet til dem der er gravide... 

Lakrids spiser jeg også... 

Fisken også, kan ikke huske hvad for noget fisk... 

Ja okay, kunne være fedt hvis man kunne få noget hårfarve, for bryder mig virkelig ikke om udgroninger! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.