alright! jeg har fået somersby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2011

oo

og vi snakker i alvorlige mængder, som i: DET KAN MÆRKES - i aften!

og der står mere inde i stuen og venter på gemalen har puttet ()

for så skal vi se "Scott Pilgrim vs. the world" () og i nat får jeg en uforstyrret nattesøvn på sofaen, for jeg har fået babyfri HELE natten og HELE morgenen, så jeg ENDELIG kan sove igennem helt uden sutvækninger, roderivækninger, dadadadadavækninger eller flaskevækninger (). Jeg skal for første gang siden den 20. oktober 2010 sove HELT UDEN AT LYTTE

og jeg føler lidt at jeg har fået Guld Kinderægget.

men bare lige så I er klar over.... hvis nu der kommer mærkelige, rørstrømske, lallede, ligegyldige indlæg fra min hånd fra nu af og indtil imorgen ved 9-tiden, så er jeg snaldret  (det gælder også de smser der evt vil blive sendt fra min tlf i løbet af aftenen!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mira0911

Hihi.... Hvor må det være skønt med sådan en aften-nat-morgen....  

Du vil ikke dele ud af Sommersby? Helst rød... 

Ha' en god aften og derud af.... 

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Hahaha Trine men beroligende at vide at der er andre end mig der sender fuldemands sms'er rundt til andre navlere

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Stive madammer   

Anmeld

1. april 2011

mama09

Tjuhl skriver:

og vi snakker i alvorlige mængder, som i: DET KAN MÆRKES - i aften!

og der står mere inde i stuen og venter på gemalen har puttet ()

for så skal vi se "Scott Pilgrim vs. the world" () og i nat får jeg en uforstyrret nattesøvn på sofaen, for jeg har fået babyfri HELE natten og HELE morgenen, så jeg ENDELIG kan sove igennem helt uden sutvækninger, roderivækninger, dadadadadavækninger eller flaskevækninger (). Jeg skal for første gang siden den 20. oktober 2010 sove HELT UDEN AT LYTTE

og jeg føler lidt at jeg har fået Guld Kinderægget.

men bare lige så I er klar over.... hvis nu der kommer mærkelige, rørstrømske, lallede, ligegyldige indlæg fra min hånd fra nu af og indtil imorgen ved 9-tiden, så er jeg snaldret  (det gælder også de smser der evt vil blive sendt fra min tlf i løbet af aftenen!!)

ha ha hygge

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

Hahaha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.