Puha hvor jeg syntes det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Pinkrose

PeruBaby skriver:

Du er SÅ sej!! De dage hvor min lille Sofia har grædt meget har jeg bare afleveret hende i hendes fars arme så snart han er kommet hjem fra arbejde. Havde bare sådan brug for at en anden tog sig af hende så jeg selv lige have 15 min for mig selv til at... ja, komme på wc og i bad eller andre vigtige ting, som man bare ikke når med et lille skrigemonster på armen. Puha - synes godt nok at det er flot at du klarer den selv! Men jeg vil også give dig lidt ekstra mod... det bliver bedre, og hun får en rytme senere, hvor hun sover længere sammenhængende, så du kan nå lidt mere af dit...

Mange tak  og jo det er sindsyg hårdt.

og nej hvor jeg bare glæder mig til den rytme kommer, ønskes snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Marco2

Hold da op det lyder hårdt.

Næsten helt umenneskeligt. Tror jeg havde rykket hårene eller det der var værre af mig selv, hvis jeg skulle klare det, så stort cadeau til dig!

AG

Anmeld

4. april 2011

Pinkrose

Marco2 skriver:

Hold da op det lyder hårdt.

Næsten helt umenneskeligt. Tror jeg havde rykket hårene eller det der var værre af mig selv, hvis jeg skulle klare det, så stort cadeau til dig!

AG

Mange tak

ja vil altså os sige at de første 2 uger med det her, sad jeg og tudet hver aften, af træthed, fustration over hvorfor jeg ikke kunne trøste hende, og bare over at det var så hårdt, men underligt nok lærer man at takle det bedre og bedre hver dag, og bevare den ro som hun har brug for at man har.

Anmeld

4. april 2011

CA

Skulderklap til dig! Jeg tror ikke jeg havde klaret den! Synes virkelig du er sej!! Godt du har den aftale med din mor. Har du ikke flere der kan komme og aflaste dig i løbet af ugen? Jeg synes virkelig det er vildt du klarer det hele selv!! 

Anmeld

5. april 2011

Sofia

Kan virkelig godt forstå du synes det er hårdt at være alene om det hele!! Sender dig et kram og - du er sej!

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Hold op hvor er du sej. Det lyder som du har haft en mega hård start. Godt din mor kan komme og hjælpe dig hver tirsdag.

Kæmpe kram til dig 

Anmeld

6. april 2011

AA10

Denisep skriver:

mange tak

ja som mor får man super kræfter, og selvom tingene virker uoverskueligt så finder man enegien

heheh ja lige præcis

Anmeld

6. april 2011

Pinkrose

Carina87 skriver:

Skulderklap til dig! Jeg tror ikke jeg havde klaret den! Synes virkelig du er sej!! Godt du har den aftale med din mor. Har du ikke flere der kan komme og aflaste dig i løbet af ugen? Jeg synes virkelig det er vildt du klarer det hele selv!! 

nej har desværre ingen andre der kan hjælpe, så det er bare med at holde hovedet koldt og gøre det bedste man kan, og håbe på det godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.