Svangerskabsforgiftning UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Bruus

Hej igen 

Så kom jeg til tjek på hospitalet igen, og den gode nyhed er at mine blodprøver var helt fine. Ingen tegn på svangerskabsforgiftning  Dog er mit blodtryk ikke faldet overhovedet, men lå stadig på 150/90  Derfor er jeg blevet sygemeldt resten af graviditeten (!!), og skal til en 30 minutters vækstscanning om 2 uger, for at sikre at Bassen stadig har det rigtig godt. Derudover skal jeg samtidig ha' taget nye blodprøver, og til lægetjek og ha' målt blodtrykket igen. Det lyder sikkert tosset, men jeg glæder mig til vækstscanningen. Er sikker på h*n har det rigtig godt derinde, så glæder mig bare til at se den igen 
Er ok tilfreds med situationen. Nu kan jeg bare koncentrere mig om skolen den sidste tid op til fødslen. Og sikkert også efter fødslen, da den sidste eksamen ligger efter min terminsdato :/

Ville bare lige fortælle status pt

Rigtig god solskins-weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Stine Raaholt

Hvor dejligt at høre at det ikke er svangerskabsforgiftning... håber blødtrykket falder når du får slappet lidt af...

og vildt dejlgit at du får et kig mere ind til den lille... synes godt nok at der er lang tid til jeg skal se lillepigen

god weekend

Stine

Anmeld

2. april 2011

Bruus

Stine Raaholt skriver:

Hvor dejligt at høre at det ikke er svangerskabsforgiftning... håber blødtrykket falder når du får slappet lidt af...

og vildt dejlgit at du får et kig mere ind til den lille... synes godt nok at der er lang tid til jeg skal se lillepigen

god weekend

Stine

Ja, det er bare så hyggeligt at skulle se den igen  Glæder mig til at se hvor meget Bassen vejer på det tidspunkt, og hvor stor den er blevet  Men ja, der er bare såååå lang tid til juni, hehe..... 

Knus og God weekend,

Mette 

Anmeld

2. april 2011

joojoo

MDybvad skriver:

Hej igen 

Så kom jeg til tjek på hospitalet igen, og den gode nyhed er at mine blodprøver var helt fine. Ingen tegn på svangerskabsforgiftning  Dog er mit blodtryk ikke faldet overhovedet, men lå stadig på 150/90  Derfor er jeg blevet sygemeldt resten af graviditeten (!!), og skal til en 30 minutters vækstscanning om 2 uger, for at sikre at Bassen stadig har det rigtig godt. Derudover skal jeg samtidig ha' taget nye blodprøver, og til lægetjek og ha' målt blodtrykket igen. Det lyder sikkert tosset, men jeg glæder mig til vækstscanningen. Er sikker på h*n har det rigtig godt derinde, så glæder mig bare til at se den igen 
Er ok tilfreds med situationen. Nu kan jeg bare koncentrere mig om skolen den sidste tid op til fødslen. Og sikkert også efter fødslen, da den sidste eksamen ligger efter min terminsdato :/

Ville bare lige fortælle status pt

Rigtig god solskins-weekend

sikke en super nyhed Så kan du være mere fokuseret på skolen nu når du ved alt er under kontrol

Og vækstscanning det er da bare et plus selvom der er så mange follow-ups... Kan godt forstå du glæder dig

Håber alt bliver ved med at være som det skal hav en go lørdag

Anmeld

13. april 2011

Aleksandra

mineralet selen skal vist være godt imod svangerskabsforgiftning..

Anmeld

15. april 2011

Bruus

Nå, det var så ikke helt det sidste jeg fik set til hospitalet...

Vægtscanningen gik først og fremmest rigtig fint! Bassen er nu skønnet til at veje 2142 gram (31+6), og vi befinder os dermed stadig over gennemsnittet 

Mit blodtryk var faldet til 139/86, hvilket jo også kun er positivt.. Men nu blev der så tilgengæld fundet æggehvidestoffer i min urinprøve, hvilket de ikke har fundet før. Så nu skal jeg lave sådan en døgnurin-prøve på mandag, hvor man bogstavelig talt skal samle et helt døgns urin i en dunk, som så skal afleveres på hospitalet tirsdag, hvor jeg så også skal ha' taget blodprøver. Det er ok, for der skal jeg alligevel også derud til Glucosebelastning  Det bliver en lang hospitalsdag 
Og så kontakter de mig hvis de finder noget som kræver en form for behandling... 

Fik derudover bare besked på at ringe til dem, såfremt jeg fik meget hovedpine eller ubehag... Ellers skal jeg bare til JM igen om 2½ uge, og så må vi se hvad status er der.....

Vi håber på det bedste  Alt er jo faktisk stadig ikke alarmerende... Og det er jo bare godt at de er OBS... Hellere være på den sikre side... 

Bare en lille update........ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.