Lillemandens bolig 26+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Happiness

Så blev det mavebillede-dag igen

Kiloerne stiger fortsat, men har også en del vand i kroppen, især ben er hårdt ramt

Bilder mig selv ind at alle de overflødelige kilo sidder der hehe...

Er nu 26+0, dvs. kun 14 uger til termin!!!! Dejlig tanke!

Synes der er kommet et ordentlig ryk iforhold til sidste uge!!! Vedhæfter lige et billede derfra, så I kan se forskellen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Frejsmor

Wow ja søde, der er da godt nok sket noget på den sidste uge, og du er da bare rigtig rigtig flot altså!!!!

Og jeg kan altså ikke se nogen overflødige kilo, meen jeg kan selvfølgelig heller ikke rigtig se dine ben, så du har nok ret, det er nok der det hele sidder..

Glæder mig til vi skal mødes, vi må snart få sat nogle datoer på så vi kan finde en dag..

Knus og kram

Channie (14+5)

Anmeld

1. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Wow ja søde, der er da godt nok sket noget på den sidste uge, og du er da bare rigtig rigtig flot altså!!!!

Og jeg kan altså ikke se nogen overflødige kilo, meen jeg kan selvfølgelig heller ikke rigtig se dine ben, så du har nok ret, det er nok der det hele sidder..

Glæder mig til vi skal mødes, vi må snart få sat nogle datoer på så vi kan finde en dag..

Knus og kram

Channie (14+5)

TAK, og ja ALT sidder på benene, undtaget lige baby haha

Ja tænker at vi kan smide nogle datoer på her i løbet af weekenden Glæder mig også rigtig meget til at få sat ansigter på folk i 3. kvartal Håber vi får samlet en del!

Ha en rigtig dejlig weekend!

Ps. Der kommer 3D billeder ind af bebsen imorgen efter scanning

Anmeld

1. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

TAK, og ja ALT sidder på benene, undtaget lige baby haha

Ja tænker at vi kan smide nogle datoer på her i løbet af weekenden Glæder mig også rigtig meget til at få sat ansigter på folk i 3. kvartal Håber vi får samlet en del!

Ha en rigtig dejlig weekend!

Ps. Der kommer 3D billeder ind af bebsen imorgen efter scanning

LOOOL, er sgu nok meget godt baby ikke sidder på benene hehe..

Ja helt sikkert, det gør vi da bare lige.. Indtil videre er det godt nok ikke mange der har meldt sig på banen, men lad os da håbe der kommer lidt flere til så vi kan få sat ansigter på en maaasse af 3.kvartals dejlige mødre..

Jo tak og i lige måde søde..

Uuuh hvor spændende, det vil jeg da glæde mig rigtig meget til!!!

Anmeld

1. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

LOOOL, er sgu nok meget godt baby ikke sidder på benene hehe..

Ja helt sikkert, det gør vi da bare lige.. Indtil videre er det godt nok ikke mange der har meldt sig på banen, men lad os da håbe der kommer lidt flere til så vi kan få sat ansigter på en maaasse af 3.kvartals dejlige mødre..

Jo tak og i lige måde søde..

Uuuh hvor spændende, det vil jeg da glæde mig rigtig meget til!!!

Mon ikke flere melder sig på banen når der kommer nogle datoer? Ellers må vi bare være de få der vil nu. Det kunne jo også være hyggeligt!

Anmeld

2. april 2011

Becks

Hvor er den fin smukke.. Og stor

Anmeld

2. april 2011

Happiness

Tutter skriver:

Hvor er den fin smukke.. Og stor

Tak smukke!

Og ja er ved at blive stor nu... Og det der billede er jo før morgenmad. Om aftenen er det helt sindsygt.... Så er man nærmest dobbelt så stor...

Anmeld

2. april 2011

B&J

Sikke en sød lille baby hule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.