Påske kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.028 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Bom

Jeg skulle lave en kage for min mor, da hun skal ha møde med Haderslev Landdistrikt i aften.. Så det blev en Påske kage med lys og choko bunde, med ananas mousse og skildpadde creme..

Nå så til billed spammen.. Undskyld..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

signe.

hvor er den fin! Kiggede en ekstra gang da der blev skåret et stykke af den INDEN den var blevet overtrukket haha.. tænkte lige, det var da for tidligt at sætte tænderne i den

Anmeld

1. april 2011

mulle7430

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Jeg skulle lave en kage for min mor, da hun skal ha møde med Haderslev Landdistrikt i aften.. Så det blev en Påske kage med lys og choko bunde, med ananas mousse og skildpadde creme..

neeej hvor er dn flot  ja kiggde også lige en ekstra gang hehe hvad er det der er i rullerne

Anmeld

1. april 2011

Jakob'sMor

Det er rigtig flot - troede du har blevet lækkersulten inden kagen var færdig, fed ide

Anmeld

1. april 2011

Lou87

Hvor er den bare flot og super fed ide med "indhakket" selvom jeg troede du var blevet lækkersulten før tid

Nu har jeg flere gange set fondant med det det "stempel" på.. Hvordan laver man det ? er der sådan en plade man ligger på..

Anmeld

1. april 2011

Bom

Mor-til-Hasse skriver:

hvor er den fin! Kiggede en ekstra gang da der blev skåret et stykke af den INDEN den var blevet overtrukket haha.. tænkte lige, det var da for tidligt at sætte tænderne i den

Hehe når du siger det kan jeg egentlig godt se at det ser lidt sjovt ud..  Men nej, var så sød og gemme det stykke kage til kæresten, han føler sig altid snyd når jeg aflevere kagen, og der aldrig kommer et stykke tilbage til ham...

Anmeld

1. april 2011

Bom

mulle7430 skriver:

neeej hvor er dn flot  ja kiggde også lige en ekstra gang hehe hvad er det der er i rullerne

Tak...

Det er sølvpapir der er i sløjfen, den var nemlig ikke helt tør endnu, så min mor må lige selv pille det ud inden servering..

Anmeld

1. april 2011

Bom

Jakob'sMor skriver:

Det er rigtig flot - troede du har blevet lækkersulten inden kagen var færdig, fed ide

Tak..  Nej nej, men lige nu er jeg faktisk lækker sulten, har heldigvis lige afleveret kagen, så kan ikke spise den..

Anmeld

1. april 2011

Bom

Lou87 skriver:

Hvor er den bare flot og super fed ide med "indhakket" selvom jeg troede du var blevet lækkersulten før tid

Nu har jeg flere gange set fondant med det det "stempel" på.. Hvordan laver man det ? er der sådan en plade man ligger på..

Tak..  Synes også selv ideen er rigtig fed..

Det er så'n en måtte man laver aftrykket med..

http://dinkage.dk/praegere-18/ Her er de i forskellige mønstre.

Anmeld

1. april 2011

Lou87

Tak..  Synes også selv ideen er rigtig fed..

Det er så'n en måtte man laver aftrykket med..

http://dinkage.dk/praegere-18/ Her er de i forskellige mønstre.

Super tak - det blir jeg da nok nødt til lige og lure nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.