Det var et forsigtigt hej - Vil jeg da lige præsentere mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Mira0911

Hej 

Jeg hedder Dorthe er 26 år, bor sammen med Allan på det 4. skønne år. Vi har sammen Julie Mira (2 år)  og venter en pige til September (termin 19.) 

Oprindeligt kommer jeg fra nordjylland (Skive) Blev tvangsfjernet da jeg var 2 år, fordi mine forældre ikke kunne tage sig af mig. Min mor var direkte doven, fik ikke det jeg kunne spise og blev ikke skiftet, det samme med mine andre søskende.. 

Min far har voldtaget min storesøster mange gange, og min mor troede ikke på det, hun valgte så at få et barn mere med ham, selvom han voldtog min storesøster. Det kan I læse meget mere om i min dagbog... 

Lige nu holder jeg mig til Midtjylland... (Nær Viborg, Kjellerup og Silkeborg) 

Hmmm..... Bum bum - Er der mere... Ja da.. .

Jeg startede her på baby.dk i 2008... Afhængig det bliver man... 

Udover den barndom jeg har haft - Synes jeg selv jeg er rigtig stærk... Jeg går selv med frygten, om jeg nu også er en god nok mor for Julie og næste der er på vej... Får heldigvis at vide jeg klare det super godt, og det er så dejligt at vide... 

Min mor har altid sagt, at jeg bliver alkoholiker som min far og at mine børn vil blive fjernet... Hun får slet ikke noget ud af sige sådan... 

Jeg synes jeg har det perfekte liv nu, trods hård barndom, jeg faktisk er kommet væk fra med hjælp osv.... 

Hvis I har spørgsmål - Så spørg endelig... 

Kærligst 

Dorthe.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Laulund87

1. april 2011

Skouboe

Velkommen til

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Tusind tak skal I have... 

Anmeld

1. april 2011

sarahb

Puha en hård start på livet, men hvor er det bare stærkt og flot du er kommet stækt ud på den anden side. det viser lidt om hvor en stærk person du er.

Velkommen i NS universet og glæder mig til at høre mere om dig

Anmeld

1. april 2011

Karo

Hej Dorthe

Endnu engang velkommen til

Sikken trist læsning. Det gør mig altid ked af at høre når noget ondt sker ved børn Du virker meget afklaret med det hele, og jeg er sikker på at du er en god mor for Julie og for den kommende baby.

Orv så vil jeg lige sige at piger født den 19 september er helt fantastiske

Katja - som er født d. 19/9 1980.

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

sarahb skriver:

Puha en hård start på livet, men hvor er det bare stærkt og flot du er kommet stækt ud på den anden side. det viser lidt om hvor en stærk person du er.

Velkommen i NS universet og glæder mig til at høre mere om dig

Det har været en hård start på livet, men ikke noget jeg husker, da jeg jo var så lille... 

Men er tilgengæld rigtig glad for at jeg kom i en plejefamilie og derfra er vokset fra den sociale arv... 

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Karo skriver:

Hej Dorthe

Endnu engang velkommen til

Sikken trist læsning. Det gør mig altid ked af at høre når noget ondt sker ved børn Du virker meget afklaret med det hele, og jeg er sikker på at du er en god mor for Julie og for den kommende baby.

Orv så vil jeg lige sige at piger født den 19 september er helt fantastiske

Katja - som er født d. 19/9 1980.

Tak for din velkomst! 

Du kan tro jeg er helt afklaret med det, føler også selv jeg har gjort det helt rigtige... 

Og gør det rigtige overfor Julie og den kommende baby... 

Spændende om jeg føder d. 19. så... 

Anmeld

1. april 2011

<3

Det er så spændende med den lille!

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Det er så spændende med den lille!

Ja helt vildt...  Glæder mig så meget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.