Idas første fødselsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Karo

Førts vil jeg lige sige mange tak for alle de søde lykønskninger til Ida igår. Det er simpelthen så dejligt at logge på og se at så mange tænker på ens lille bøllefrø

Ida havde en dejlig dag igår. Hun havde boller, jordbær og vindruer med i vuggestuen hvor de havde sunget for hende. Hun havde stået og danset (dreget rundt om sig selv) mens de havde sunget Imens gik jeg rundt med farmor og gjorde klar til at fejre hende i stor stil.

Klokken 17.30 væltede det så ind med gæster. Vi havde inviteret 15 famillie medlemmer så vi var i alt 19, og så er det jo dejlig at vi nu har pladsen til det. På et tidspunkt var jeg lidt i tvivl om hvem det havde fødselsdag for Marcus fik mindst lige så mange gaver som Ida, og det syndes han jo var mægtigt. Ida var ikke så frygteligt intereseret i hendes gaver, men mere i at lege med alle hendes gæster. Hun hyggede sig og var i godt humør og klokken 20.09 (præsic et år siden hun kom ud til os) gav jeg hende et kys på kinden og puttede hende .

Så Ida havde en DEJLIG dag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Klumpe-dumpe

Ejjj det ser godt nok hyggeligt ud....

Og så, så smukke børn du har dig, de smukkeste øjne har de

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

Stort tillykke med Ida Smukke pige!

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Lyder og ser ud som en rigtig skøn dag!

Anmeld

1. april 2011

sarahb

ser helt vildt hyggeligt ud, det lyder til i alle nød dagen.
Stort tillykke med den store pige, og de 2 unger der er altså bare for LÆKRE!!

Anmeld

2. april 2011

Klitgaard

Stort tillykke med hende ,du har altså bare de kønneste børn

Anmeld

2. april 2011

Barbamama

Du får lige et forsinket tillykke med hende her. HVor er det år bare gået stærkt altså!!! Dejligt at I havde en dejlig dag!!! Det er bare så vildt når det første år allerede er sust forbi og ens barn er så stort!!! Tillykke med hende!!!

Anmeld

2. april 2011

lion

Ja tiden er bare gået stærkt.

Hvor er det dejligt at læse at I havde en super god og hyggelig dag, og at Ida hyggede sig.

Jeg vil give de andre ret, sikke nogle skønne børn du har

Anmeld

5. april 2011

oo

aj det er virkelig fjollet, men jeg er lige kommet til at trille en tåre over det her indlæg (som jeg først læser nu ). 1 års fødselsdag!!! og da du skriver, at du giver hende et kys på kinden på samme tid som hun blev født...wuuuaaaah! sådan noget instant tuder jeg simpelthen over

Anmeld

5. april 2011

Karo

Tjuhl skriver:

aj det er virkelig fjollet, men jeg er lige kommet til at trille en tåre over det her indlæg (som jeg først læser nu ). 1 års fødselsdag!!! og da du skriver, at du giver hende et kys på kinden på samme tid som hun blev født...wuuuaaaah! sådan noget instant tuder jeg simpelthen over

Da jeg lukkede døren ind til hendes værelse efter at have puttet hende måtte jeg også lige en tur på badeværelset, før jeg kunne gå ned til gæsterne. Jeg var simeplthen så rørt og let til tårer den dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.