Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: desværre er jeg ikke intresseret i bukserne og blusen - da han har alt for meget..er det en tyk jakke? er den for varm til fx. en sommeraften?
desværre er jeg ikke intresseret i bukserne og blusen - da han har alt for meget..er det en tyk jakke? er den for varm til fx. en sommeraften?
Det er en vinterjakke men jeg bruger den selv til sommeraftener.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gitte&christopher skriver: Det er en vinterjakke men jeg bruger den selv til sommeraftener.
CamillaRH skriver: hvad ville du ha' for den alene - Inkl porto
hvad ville du ha' for den alene - Inkl porto
den koster 499kr fra ny kun brugt i bilen ikke udenfor til leg, vil gerne se hva bud jeg får
gitte&christopher skriver: molo jakke er 104 hummel er 92 hummel som ny molo god men brugt byd din pris
molo jakke er 104 hummel er 92 hummel som ny molo god men brugt byd din pris
Åh er ikke så god til at byde - har lige købt en molo jakke til 225 inkl porto
gitte&christopher skriver: den koster 499kr fra ny kun brugt i bilen ikke udenfor til leg, vil gerne se hva bud jeg får
CamillaRH skriver: i know - har to herhjemme.. men, vil ikke gi' over 200 - de sælges nemmelig til 150-200 inden på trendsales..
i know - har to herhjemme.. men, vil ikke gi' over 200 - de sælges nemmelig til 150-200 inden på trendsales..
jeps har set..
bullerbassen skriver: Åh er ikke så god til at byde - har lige købt en molo jakke til 225 inkl porto
regner ikke med at få så meget for den den er jo meget brugt
gitte&christopher skriver: regner ikke med at få så meget for den den er jo meget brugt
ok jamen hvad skal den så koste ???
Fik ikke lige læst så spørg lige
Er der pletter og huller eller blot alm slid ved brug
gitte&christopher skriver: jeps har set..
bullerbassen skriver: ok jamen hvad skal den så koste ??? Fik ikke lige læst så spørg lige Er der pletter og huller eller blot alm slid ved brug
ingen huller pletter men alm. slid ved stjernerne er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128