Den bedste DP i verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Dictes mor

Ja det er hende Dicte har. Hun er simpelthen det sødeste menneske. Idag blev Dicte rigtig ked af det, da jeg gik og græd og var ulykkelig, det blev moderen også såsnart hun satte sig i bilen, men efter et par minutter tikkede der en sms ind på mobilen fra Lene, som skrev, at Dicte var glad nu og legede med Frida og grinede en masse. Hold op mand, hvor det var sødt og lige reddede hele dagen. Sikke en service, jeg blev bare så glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Milka

deri ligger en vigtig forskel mellem dp'ere og vuggestuer!

hvor er det dejligt

Anmeld

1. april 2011

Dictes mor

Milka skriver:

deri ligger en vigtig forskel mellem dp'ere og vuggestuer!

hvor er det dejligt

Det er rigtigt, de har nok ikke tid til at sende sms'er ud til alle forældrene i en vuggestue, så kunne de jo ikke lave andet Hvordan går det med lillepigen oven på hele dræn-historien?

Anmeld

1. april 2011

Milka

Dictes mor skriver:

Det er rigtigt, de har nok ikke tid til at sende sms'er ud til alle forældrene i en vuggestue, så kunne de jo ikke lave andet Hvordan går det med lillepigen oven på hele dræn-historien?

har lige skrevet et lille indlæg om det

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

det er ligesom vores DP, det er bare guld værd! hun gør meget ud af at fortælle at man jo bare kan ringe eller skrive og høre hvordan det går:0)

Anmeld

1. april 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

det er ligesom vores DP, det er bare guld værd! hun gør meget ud af at fortælle at man jo bare kan ringe eller skrive og høre hvordan det går:0)

Det er nemlig rigtig dejligt, men de ved jo også godt, hvor hårdt det kan være at aflevere et grædende barn, det skærer helt i hjertet. Jeg stortudede, da jeg satte mig i bilen, men det er heldigvis gået ligeså hurtigt over som det gjorde for Dicte, og nu glæder jeg mig til at komme til Århus og være på DR hele dagen, og så glæder jeg mig til at se hende igen i eftermiddag

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Det er nemlig rigtig dejligt, men de ved jo også godt, hvor hårdt det kan være at aflevere et grædende barn, det skærer helt i hjertet. Jeg stortudede, da jeg satte mig i bilen, men det er heldigvis gået ligeså hurtigt over som det gjorde for Dicte, og nu glæder jeg mig til at komme til Århus og være på DR hele dagen, og så glæder jeg mig til at se hende igen i eftermiddag

hvor godt!! ønsker dig en rigtig god dag!!!

Anmeld

1. april 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor godt!! ønsker dig en rigtig god dag!!!

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

1. april 2011

Klumpe-dumpe

Hvor er det dejligt :) Ja som regl går der jo ikke længere end et split sek. før de små puslinger er glade igen, når først vi er daffet, men puha det er simpelthen så hårdt at forlade et grædende barn.

Ved ikke om du kan huske vi talte om at Malucca er inde i en periode, hvor hun også græder når jeg går fra dp. Men selv her et  år efter, sender E også lige en sms, at nu er Malucca glad igen, og det betyder bare så meget for resten af mors dag.

Anmeld

1. april 2011

anna-jonas

Det var godt Camilla...................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.