update på øjelægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Siber

Så var vi afsted til øjelægen i går, med tasken fyldt med mad og en nintendo. Efter 1½ time var vi ude igen, så vente tiden var ikke så slem som frygtet!

Hun blev synstestet og hun er desværre gået op i styrke, så nye briller igen. Vi er blevet henvist til en otist, som kan lave en endnu bedre synstest og muligvis skal der en operation til.

Så nu venter vi på nye briller 2-3 uger tager det, og jeg skal ringe og bestille tid hos otisten.

Han mente at sygehuset havde endnu længere ventetid!

Vi venter spændt! Heldigvis er Johanna tålmodigheden selv, hun blev lidt ked da hun skulle have dryppet øjne, og da hun efterfølgende ikke kunne se, og dermed ikke kunne spille nintendo, blev hun sur og ville hjem. Men hun var så dygtig til synstesten. Nu glæder hun sig rigtig meget til de nye briller!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

bette

dejligt hun i det mindste glæder sig til de nye briller 

hvad styrke har hun så nu?

Anmeld

1. april 2011

Siber

bette skriver:

dejligt hun i det mindste glæder sig til de nye briller 

hvad styrke har hun så nu?

ja og hun var så stolt da hun skulle vælge dem!!

Hun har nu 6,5 på det ene og 7 på det andet

Anmeld

3. april 2011

Susan1978

ja det er også meget..

jeg har selv gået med briller som barn og har også været en masse igennem med mine øjne.. flere operationer og gået med klap for øjenene og lignt en sørøver..

men i dag har "kun" + o,25 og + 0,75 på øjene og går faktisk aldrig med mine briller..

så det er kun for hendes eget bedste..   det er ikke sjovt i de tidlige teenage år.. med mindre at briller er mode som nu..så er det jo lige meget..

det lyder godt at hun er så god og tålmodig.. det må da være en kæmpe hjælp og hvor kan jeg huske hvordan det er at få dryppet øjne og man ikke kan se en skid.. død ubehageligt.. !!

Anmeld

4. april 2011

Marco2

Hvor er det trælst for hende, men det hjælper vel i det lange løb.

Hvad er en otist?

Er der risiko for at hun bliver blind?

Kan det ikke rettes ved operation eller noget?

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.