Vita Alexis født 20-03-11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Carinita

Hej Allesammen!

Så har vi nydt vores lille prinsesse i snart to uger, hun er VIDUNDERSKØN! Fantastisk, spiser som hun skal, sover nogle gode sammenhængende timer, og er en rigtig charmør! Men sådan synes vel de fleste forældre om deres små guldklumper?

Hun kom til verden på terminsdagen d. 20 marts, og så præcist at det var MIDT på dagen, kl 11.59 Hun vejede 3066gr og var 50 lang, og har en skøn lille mørk hårpragt og en dejlig varm glød!

Jeg havde en fantastisk fødsel der startede med veer kl syv under et show i cirkusbygningen, men dansede aftenen ud til kl to.  Vi tog hjem og veerne tog til, min mand og jeg fortsatte dansen hjemme da jeg var i konstant bevægelse, og han var en KANON support! vandet gik kl fem og vi dansede et par timer mere, men halv ti tog vi på hospitalet. ankommer 7 cm åben, og alt fint. (hård tur i bilen til hospitalet, pyha.. ) håndterer mine veer på en pilatesbold med hjælp, igen igen, fra min fantastiske mand, og får så træng til at presse. Jeg er nu 9 cm, og vil gerne i bade/fødekar. det kommmer jeg, og så begynder kampen! og efter ca en time kom vores lille prinsesse!!

Er så glad for det forløb!! ingen indveninger eller indgreb eller noget!!!! ikke engang en sølle pinex! kan ikke forstå det var muligt, er ovenud lykkelig for forløbet!!

Nu døjer jeg så med brystbetændelse og feber, og er på pinex, og penicillin og noget andet  for også at ramme en evt infektion for neden, hvilket jeg dog ikke skulle ha...? men nå.. det bliver vel alt bedre snart, håber det, så jeg også kan nyde min datter i fulde drag, for har kun kunnet vise hende til to af vores bedste venner, ellers har jeg ikke følt mig i stand til at have folk over. og vil så gerne vise hende til hele verden og komme lidt ud i den dejlige friske luft

En lang besked, men håber ikke den var for kedelig

Glade og håbefulde hilsener Carina, Rich og Vita Alexis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Carinita

Kunne ikke hukse vedhæftning, hvordan, men ser det nu.

Her et par billeder af vores lille mælketrold, eller lortealf som hendes far synes er sjovt

Det blev vidst til lidt "billedspam" som nogle kalder det selvom spam for mig er noget negativt, og smukke baby/børnefotos kan aldrig være negativt Man elsker jo de små størrelser! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2011

Kit

Stort tillykke med hendeHvor er hun dejlig.

Kit

Anmeld

1. april 2011

piadas

Nååårh, hvor er hun sød! Og sikke da en hårpragt!

Det lyder da vist som noget af en drømmefødsel!

Stort tillykke med hende!

Anmeld

1. april 2011

Sofia

Tillykke med hende, hun er så smuk. Og sikke da en drømme fødsel

Anmeld

1. april 2011

IAH

Det er jo virkelig en drømmefødsel! Tillykke!

Anmeld

2. april 2011

sandratobias

Kæmpr tillykke... Hvor er hun da bar dejlig..

Anmeld

2. april 2011

PeruBaby

Nååå, en dejlig lille prutte-pige Hvor er hun skøn... og super fødsel! Tillykke med den

Anmeld

3. april 2011

Carinita

Tusind tak allesammen!

Vi er også helt skudt i hende! - Men selvfølgelig er vi det

Og er også meget overrasket og glad for min fødsel, det var mere end man turde håbe for! -Heldigt!

God Søndag allesammen!

Anmeld

3. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.