Anonym skriver:
Her sidder jeg med en utrolig grim smag i munden, føler mig fuldstændig som en besat kvinde hehe...
Jeg tænker vi skal dyrke sex hver dag for at have en chance, og igår lagde jeg for første gang meget længe op til min mand og tror i så ikke han afviser mig (føler mig lidt trådt på da jeg endelig tog mig sammen til at lægge op) han sagde noget a la: jeg har desværre ikke rigtigt lyst idag og skat vi behøver altså ikke at gøre det hverdag for at give det en ordenlig chance - så nu sidder jeg med den der grimme smag i munden og føler mig som en skør og besat kvinde der prøevr at give det et ærligt forsøg at blive gravid...
Nej det er du slet ikke ene om...
Jeg var også total besat af det hele tiden. Men vi fik af vide af lægen man helst skulle holde en viledag, imellem man har sex. For som en anden skriver, så skal der lige nogle gode svømmere til igen, ellers er det kun de dovne der er tilbage...
Du kan finde en tabel på nettet, hvor du nogen lunde kan regne ud, hvornår du har ægløsning. Det afhænger nemlig af hvor lang cyklus du har, hvilket kan variere meget fra kvinde til kvinde.
Med hensyn til sex, så spice det lidt op med nogle rekvisitter eller frækt undertøj/kostumer !!! Det gør dig svær at modstå, hvis du bliver en vild tigermis...Hi hi
Virkede absolut for os, specielt når man har prøvet længe, så trænger man til lidt fornyelse ind imellem....
Go fornøjelse... He he
Anmeld