Basat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

Her sidder jeg med en utrolig grim smag i munden, føler mig fuldstændig som en besat kvinde hehe...

Jeg tænker vi skal dyrke sex hver dag for at have en chance, og igår lagde jeg for første gang meget længe op til min mand og tror i så ikke han afviser mig (føler mig lidt trådt på da jeg endelig tog mig sammen til at lægge op) han sagde noget a la: jeg har desværre ikke rigtigt lyst idag og skat vi behøver altså ikke at gøre det hverdag for at give det en ordenlig chance - så nu sidder jeg med den der grimme smag i munden og føler mig som en skør og besat kvinde der prøevr at give det et ærligt forsøg at blive gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Muffinmus

Og du er nøjagtig lige så normal som alle andre møg skrukke kvinder.-)

Husler det SÅ godt og jeg gjorde de mest underlige ting for at blive gravid, holdt underlivet løftet bagefter, stod sgu endda på hovedet en enkelt gangAhmen kan slet ikke huske de tossede ting jeg gjorde for at der skulel være gevisnt, men når man prøver flere år bliver man også lidt bims.-)

Men sex hver anden dag burde væremere end rigeligt da de jo leverop til 3-4døgn inde i dig .-)

vi havde sex 2 gange den måned jeg blev gravid med min datterf.eks....helt utroligt, men sådan var det bare. Så kort tid i forhold til den første:-)

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Og du er nøjagtig lige så normal som alle andre møg skrukke kvinder.-)

Husler det SÅ godt og jeg gjorde de mest underlige ting for at blive gravid, holdt underlivet løftet bagefter, stod sgu endda på hovedet en enkelt gangAhmen kan slet ikke huske de tossede ting jeg gjorde for at der skulel være gevisnt, men når man prøver flere år bliver man også lidt bims.-)

Men sex hver anden dag burde væremere end rigeligt da de jo leverop til 3-4døgn inde i dig .-)

vi havde sex 2 gange den måned jeg blev gravid med min datterf.eks....helt utroligt, men sådan var det bare. Så kort tid i forhold til den første:-)

hehe dejligt at høre der er andre der er mindst lige så skøre som jeg selv...

har dog endnu ikke præsteret at stå på hovedet eller løfte underliv (går faktisk på toilet lige efter sex) men det kan være det kommer en dag...

Anmeld

1. april 2011

Nessie

Prøv med en ægløsningstest. Den dyre digitale er bedst.
Og lad så være med at fortælle kæresten at I skal "hygge" pga. ægløsning. Totalt turn-off for mænd.

Det er nok med hveranden dag i ugen omkring ægløsningen. Så er der tid til at sædcellerne kan "samle kræfter" ;-)

Pøj pøj med projektet

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Prøv med en ægløsningstest. Den dyre digitale er bedst.
Og lad så være med at fortælle kæresten at I skal "hygge" pga. ægløsning. Totalt turn-off for mænd.

Det er nok med hveranden dag i ugen omkring ægløsningen. Så er der tid til at sædcellerne kan "samle kræfter" ;-)

Pøj pøj med projektet

Hehe sådan en tror jeg ikke jeg vil købe hehe... men øh hvis det gælder hovede regning hvornår er det så sådan ca. man siger man har æggeløning?

Anmeld

1. april 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Hehe sådan en tror jeg ikke jeg vil købe hehe... men øh hvis det gælder hovede regning hvornår er det så sådan ca. man siger man har æggeløning?

ca 14 dage før forventet mens. plus minus et par dage

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

ca 14 dage før forventet mens. plus minus et par dage

hehe slap p-pillerne omkring tirsdag d. 15. 3 og havde min mens. fra d. 18.3-21.3 noget der siger dig noget?

Anmeld

1. april 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

hehe slap p-pillerne omkring tirsdag d. 15. 3 og havde min mens. fra d. 18.3-21.3 noget der siger dig noget?

Altså udra det ville du have haft æl d. 4. marts ca. Hvornår du har næste gang kommer meget an på længden af din cyklus, om der går 28 dage i mellem mens start, eller mere. Hvis du går ud fra de 28 dage, så vil jeg mene at du skal til at finde din kæreste og hoppe ind i køjen.

Anmeld

1. april 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Her sidder jeg med en utrolig grim smag i munden, føler mig fuldstændig som en besat kvinde hehe...

Jeg tænker vi skal dyrke sex hver dag for at have en chance, og igår lagde jeg for første gang meget længe op til min mand og tror i så ikke han afviser mig (føler mig lidt trådt på da jeg endelig tog mig sammen til at lægge op) han sagde noget a la: jeg har desværre ikke rigtigt lyst idag og skat vi behøver altså ikke at gøre det hverdag for at give det en ordenlig chance - så nu sidder jeg med den der grimme smag i munden og føler mig som en skør og besat kvinde der prøevr at give det et ærligt forsøg at blive gravid...

Nej det er du slet ikke ene om... Jeg var også total besat af det hele tiden. Men vi fik af vide af lægen man helst skulle holde en viledag, imellem man har sex. For som en anden skriver, så skal der lige nogle gode svømmere til igen, ellers er det kun de dovne der er tilbage...

Du kan finde en tabel på nettet, hvor du nogen lunde kan regne ud, hvornår du har ægløsning. Det afhænger nemlig af hvor lang cyklus du har, hvilket kan variere meget fra kvinde til kvinde.

Med hensyn til sex, så spice det lidt op med nogle rekvisitter eller frækt undertøj/kostumer !!! Det gør dig svær at modstå, hvis du bliver en vild tigermis...Hi hi

Virkede absolut for os, specielt når man har prøvet længe, så trænger man til lidt fornyelse ind imellem....

Go fornøjelse... He he

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Altså udra det ville du have haft æl d. 4. marts ca. Hvornår du har næste gang kommer meget an på længden af din cyklus, om der går 28 dage i mellem mens start, eller mere. Hvis du går ud fra de 28 dage, så vil jeg mene at du skal til at finde din kæreste og hoppe ind i køjen.

tror du så jeg har æggeløsning nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.