:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

i eftermiddag var jeg så uheldig at jeg løftede min søn (8 uger) op og hans hovede ramte bordpladene og han fik en ordentlig skramme i hovedet siden da har han været meget pyldret og i aften har han græt meget

Føler mig som en totalt dårlig mor hvilken mor gør sådan????

jeg er sååå bange for at han har fået hjernerystelse ....

SNØFT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Filuca

Hvis du er nervøs for, at han har fået hjernerystelse, synes jeg da, at du skal kontakte vagtlægen - om ikke andet, så bare for at sikre dig, at der ikke er noget at være bekymret for

for, at der ikke er noget med ham

Anmeld

1. april 2011

qp

Anonym skriver:

i eftermiddag var jeg så uheldig at jeg løftede min søn (8 uger) op og hans hovede ramte bordpladene og han fik en ordentlig skramme i hovedet siden da har han været meget pyldret og i aften har han græt meget

Føler mig som en totalt dårlig mor hvilken mor gør sådan????

jeg er sååå bange for at han har fået hjernerystelse ....

SNØFT

Gå dog til lægen med ham for guds skyld!!! Ved de ord lyder anklagende men come on, hvis han har ageret anderledes end normalt så er det da uansvarligt ikke, at reagere på det.

Jeg håber du er kommet til lægen med ham og krydser fingre for alting er ok

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

Tag en smut til lægen i dag . De dømmer dig ikke som dårlig mor, det er sket mange gange før

Anmeld

1. april 2011

Kildebakken

Det kan altså ske og sker sådan ca. for alle, særligt med søvnunderskud, der gør bevægelserne lidt ukoordinerede. Heldigvis er de små størrelser robuste og måske virker han bare mere puldret end normalt, fordi du er nervøs og dermed tolker på hans opførelse. Synes nu alligevel at du skal opsøge lægen for en sikkerheds skyld.

KH

Anmeld

1. april 2011

grønbæk

Normalt reagerer jeg ikke på indlæg, men denne er jeg simpelhend nød til at lade en kommentar falde på!

Du skriver på et debat forum, at du har knaldet din søns hovede mod en bordplade og det har givet en skramme og nu er du så bange for hjernerystelse og hvad du da skal gøre!!!!????

Undskyld mig! Nok kan det ske for selv den bedste og alle enhver, men jeg begriber godt nok ikke du prioterer at bruge tiden på at oprette et indlæg på et debat forum, frem for at ringe til læge og sige du lige er på vej med din søn du gerne vil have tjekket pga. et slag i hovedet!

Jeg er faktisk lidt rystet!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Tiamofiluca skriver:

Hvis du er nervøs for, at han har fået hjernerystelse, synes jeg da, at du skal kontakte vagtlægen - om ikke andet, så bare for at sikre dig, at der ikke er noget at være bekymret for

for, at der ikke er noget med ham

jeg ringede til lægevakten og læggen sagde at jeg skulle observer ham og vække ham hver 3 time for at se om han havde det godt. 

Hvis han havde fået hjernerystelse så havde han været sløj og kastet op, sagde også at du kenne været at han kun havde ondt i hovedet

men han har havdt det godt nu så måske han bare har havt ondt  

tak for du svarede 

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Tag en smut til lægen i dag . De dømmer dig ikke som dårlig mor, det er sket mange gange før

jeg ringede til lægevakten og han sagde at det kunne været at han kun havde ondt 

hvis det var hjernerystelse så ville han kaste op og været sløj og det har hann ikke gjørt/været

tak for dit indlæg 

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

grønbæk skriver:

Normalt reagerer jeg ikke på indlæg, men denne er jeg simpelhend nød til at lade en kommentar falde på!

Du skriver på et debat forum, at du har knaldet din søns hovede mod en bordplade og det har givet en skramme og nu er du så bange for hjernerystelse og hvad du da skal gøre!!!!????

Undskyld mig! Nok kan det ske for selv den bedste og alle enhver, men jeg begriber godt nok ikke du prioterer at bruge tiden på at oprette et indlæg på et debat forum, frem for at ringe til læge og sige du lige er på vej med din søn du gerne vil have tjekket pga. et slag i hovedet!

Jeg er faktisk lidt rystet!

undskyld men hvor har jeg skrevet at jeg har knaldet min søns hovedet i ??? og hvor har jeg spurgt hvad jeg skal gøre ??? 

men du skal bare vide at min søn har det godt og at jeg kontaktede vagtlægen og han sagde jeg skulle observere ham og det har jeg gjort ! 

tak for lort !!! 

Anmeld

1. april 2011

Kruse90

ro på piger, uheld kan ske.

Jeg er glad for at høre at det går godt.
Og at der ikke skete mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.