Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du tager lidt vaseline på termometeret og stikker det forsigtigt op i numsen på hende.. hvis den er over 40 skal du reagere...
har du et termometer, søde?
MaleneS2011baby<3 skriver: Min 6 uger gamle datter er pylret og føles varm, hvordan tager man tempratur og hvor høj skal skal ikke være?
Min 6 uger gamle datter er pylret og føles varm, hvordan tager man tempratur og hvor høj skal skal ikke være?
Jeg har en til øret.. Men eller kkan man stikke et termometer i numsen med lidt vaseline.. Normal tempraturen er 37.. Hvor høj den ikke skal være kommer jo lidt an på hvordan barnet har det, men over 40 er det slemt..
merle2010 skriver: du tager lidt vaseline på termometeret og stikker det forsigtigt op i numsen på hende.. hvis den er over 40 skal du reagere...
Uha - et barn på 6 uger skal helst ikke have meget over 38,5 i feber... så ville ikke vente til over 40 feber...
Bare lige en sidebemærkning... Knus Pia.
MaleneS2011baby<3 skriver: Har lige prøvet i numsen den sagde 36.9 det er vel fint?
Har lige prøvet i numsen den sagde 36.9 det er vel fint?
det er helt perfekt, søde
Hvis hun virker meget varm og sådan lidt klam/svedig så tag lidt af hendes tøj af... læg hende evt. i bar numse og nus lidt om hende og giv hende så ble og tøj på igen De bliver tit meget varme når de er sure, så det kan sagtens være derfor!
knus
Det lyder fint og en helt normal temperatur - normalen temeratur ligger imellem 37-37,5 så det lyder jo helt fint...
Måske kan hun have lidt ondt i maven...
Knus Pia.
MaleneS2011baby<3 skriver: Det prøver jeg søde.. Blev lige nervøs et kort sekund der, kan selvfølgelig sagtens være maven eller fordi hun bliver varm af og være sur og træt.. Tak for jeres hurtige svar piger, det er jeg virkelig glad for..
Det prøver jeg søde.. Blev lige nervøs et kort sekund der, kan selvfølgelig sagtens være maven eller fordi hun bliver varm af og være sur og træt.. Tak for jeres hurtige svar piger, det er jeg virkelig glad for..
ja, man bliver lynhurtigt bange for om der er noget i vejen Godt du lige fik spurgt så du kunne falde ned igen
Du kan evt. cykle lidt med hendes ben når hun ligger uden tøj på... det er både sjovt, hyggeligt og kan hjælpe på mavebesvær men gør dig selv en tjeneste at lægge en stofble over hende nede ved nødudgangen ellers kan du godt risikere at få lidt ekstra vasketøj hvis cykelfinten virker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128