Til jer der har svaret med hensyn til kilder, så er denne video "Illuminati" faktisk verdenskendt, især iblandt de folk som studerer alt det hersens. Folk der ser på konspirationsteorier.
Skal vi så også lukke øjnene for den enorme industrielle kødproduktion, som faktisk udslipper større mængder co2 og forurening end vi mennesker gør?
Og lukke øjnene for at hele verdensøkonomien faktisk er privatejet?
Der er utrolig MANGE ting vi 'almindelige' mennesker ikke ved fordi tv industrien ikke får lov at fortælle os det. og hvis man tror på alt hvad tv'et/mediet fortæller, så er det svært at danne sig sin egen mening. Og så bliver man enorm skeptiker, uden måske lige at tænke over muligheden for det andet først......
Jeg vil ikke 'plantes' for noget af det jeg har sagt, men prøver bare at fortælle at der findes sandheder som vi intet ved om, fordi vi simpelt ikke må vide det.... Desværre.. Men kan godt forstå jeres skepsis - jeg troede heller ikke på det i starten, men jeg blev overbevist til sidst.
Ps. har ikke set filmen "Illuminati" da jeg har hørt hvad den handler om gennem mange som har set den... 
pps. Jeg har på ingen måder nogen intention om at hakke ned på folk, og jeg synes absolut ikke at 'jeg ved bedst' og jeg er 'bedre end alle andre'. Hver sin mening, gælder for alle 
Anmeld