Skjulte budskaber i musikvideoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Skouboe

DinNabo skriver:

COME ON  du skriver du "iaggtager det med et åbent sind og en sund skepsis". Jeg mener, du opsøger det du kalder kontroversielle emner, og leder med lys og lygte efter konspirationer.

Jeg synes så bare at det er et tegn på et letpåvirkeligt sind... og ikke "sund skepsis"

Hvorfor bruger kunstnere Våben, okkultisme og sex i videoer??? Ja fordi det sælger bedre en sæbebobler, tantekys og holden i hånd....

Jeg har også netop fundet bevis på at nogle børnefamilier forsøger at påvirke andre til at tilbede djævlen!!! Se vedhæftede billede (kun lettere retoucheret og kun lettere brug af sarkasme

Fniiiis.. jeg vil dog sige at min datter altså er bedre til at camouflere sine horn, men hun er jo så også 1½, så hun har haft mere tid til at øve sig i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

anynom

Sandko skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A

Da jeg modtog kritik i den anden tråd omkring 11. september, vil jeg hermed lige advare sarte sjæle, om at dette er et meget kontroversielt emne, som kræver ben i næsen for at iagttage og sluge.

Jeg vil også gerne understrege, at hele videoen skal selvfølgelig ses med sund skepsis!

Denne video går i dybden med de signaler, der bliver sendt ud via den mainstream musik og i videoerne. Det er sataniske symboler, ego, penge og sex, der hovedsageligt præger disse. Ting, som er skjulte for selv det mest bevidste menneske - indtil det bliver analyseret, og vi finder ud af, hvad vi modtager fra det ubevidst.

Da jeg startede med at se den for nogle uger siden, var jeg meget skeptisk, og tænkte, at det var rene tilfældigheder. Jeg tænkte, at hvis man analyserer længe nok, vil man til sidst finde det, man leder efter - om det rent faktisk er der, eller ej. Jeg stoppede videoen efter ca. 10 minutter, da jeg fandt den meget ekstremt. I går faldt jeg over en kortere video omkring Tila Tequila, der pludselig havde fået en hjerne anorisme( ? ) efter at have afsløret en masse om Illuminati på sin twitter. Det gav mig lysten til at tage denne video frem igen, og det er jeg glad for, at jeg gjorde. Jeg kan snart ikke længere benægte, at der kan være noget om det. 

Se den, og kom gerne med jeres kommentarer om emnet. 

Kh

Sandko

Der er en film som hedder "Number 23" - den tror jeg ikke du skal se

Ej undskyld, men man finder altid et eller andet hvis man leder efter det.

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

DinNabo skriver:

Det var ikke et argument, men blot en konstantering, af hvordan jeg ser på dit engagement i lige netop disse sager. Om det er rigtigt eller forkert?? Ved det ikke, men blot min første indskydelse.

Dog vil jeg lige sige tak fordi, du poster disse emner. Så går det hele ikke op i pletblødning, bleer og amning

Det kommer vel an på, hvad man lægger i ordets betydning. Men det mener jeg ikke selv. Jeg er åben, men sluger ikke alting råt. Og når det nu er et kendt faktum, at regeringen i USA er blevet taget i at udmelde en løgn, som har været grundlaget for at starte en krig op, så synes jeg kun, det kommer til sin ret at undersøge, hvad der kan ligge bag - Hvorfor de har gjort det, og hvad de ellers kan finde på at gøre! Det synes jeg egentligt ikke er spor naivt eller letpåvirkeligt - nok nærmere måske endda tvært imod!

Men tak for det, og jeg er da glad for, at der trods alt er så mange, der bidrager til debatterne  

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

JulieWH skriver:

Hvis du kigger på mine øvrige kommentarer og argumenter giver det måske mere mening for dig, at jeg finder dette emne relevant.

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

JulieWH skriver:

Men i realiteten finder man vel kun noget, hvis det er der. Hvorfor det så er der, er en helt anden sag! Nu skal du tænke på, at der bevidst er redigeret i et billede, der kun vises i et splitsekund i en video. Hvorfor skulle det redigeres? Det er vel okay at stille spørgsmål

Anmeld

20. marts 2012

FrkZier

jeg forstår det ikke helt.. og jeg gider simpelthen ikke bruge 2 timer af  min aften på at se en video der måske kan få mig til at forstå det!!

Anmeld

20. marts 2012

FrkZier

Sandko skriver:

Det var som sagt også det, jeg tænkte, da jeg så den først. Du kan jo altid spole i den, hvis det er. 

35 min. inde i klippet, bliver det vist, hvordan der er redigeret i et klip fra Rihanna's musikvideo, så det decideret ligner djævelen. Der er mange spots.

Men som jeg også skrev: Det er et kontroversielt emne, så hvis folk ikke er til det, kan de ignorere denne debat. Med al respekt!

nu har jeg lige set det der med Rihanna.. noget der virkelig irritere mig er at han siger man tydeligt kan se de muskler der og jeg tænker bare - nej det kan man jo så sjovt nok ikke.. og ingen i verden har skarpe øjne nok til at se om det er skygg er eller hvad det er..

Anmeld

20. marts 2012

DinNabo

FrkZier skriver:

nu har jeg lige set det der med Rihanna.. noget der virkelig irritere mig er at han siger man tydeligt kan se de muskler der og jeg tænker bare - nej det kan man jo så sjovt nok ikke.. og ingen i verden har skarpe øjne nok til at se om det er skygg er eller hvad det er..

Lige præcis. Nu er jeg heller ikke ekspert i anatomi, men jeg gad godt høre fra en ekspert om det overhovedet er rigtigt al det han lukker ud. Omkring musklerne og hvad der er muligt. 

Dog vil jeg mene at jeg er halvekspert i hår og hårprodukter. Og ham manden, der analyserer billedet,stiger at det ikke kan lade sig gøre at kun noget af håret hænger nedad..... Men at det bevidst er lavet sådan så det ligner et billede af djævlen. Undskyld mig har han ikke set resten af videoen? Hendes hår er jo proppet med gel oghårspray. Det kunne jo modstå en orkan... Nå inden jeg får aftensmaden galt i halsen tror jeg, jeg må love mig selv ikke at deltage mere i denne debat 

Anmeld

20. marts 2012

DinNabo

Sandko skriver:

Men i realiteten finder man vel kun noget, hvis det er der. Hvorfor det så er der, er en helt anden sag! Nu skal du tænke på, at der bevidst er redigeret i et billede, der kun vises i et splitsekund i en video. Hvorfor skulle det redigeres? Det er vel okay at stille spørgsmål

Verdammt, nu bryder jeg allerede mit eget påbud om ikke at kommentere mere.....

Hvordan VED du at der er redigeret i billedet, du har en kilde, som i følge mange ikke virker super troværdig. Vi kender ikke hans baggrund for denne analyse. Vi ved ikke om han overhovedet har belæg for at for postulere at det er anatomisk umuligt den måde hun sidder på.

Måske er han købt og betalt af en eller anden ekstrem religiøs gren af kirken, til at skabe uro og få folk tilbage i kirkens trygge netværk. (btw en anden konspirationsteori at udforske)

Min pointe er, nej "man finder ikke kun noget hvis det er der". Man kan også finde noget eller sammenhænge i noget hvis man VIRKELIG gerne vil finde noget. (eller måske har har en skjult agenda) (puha nu har du faktisk gjort mig til en konspiratoriker alligevel)

Anmeld

20. marts 2012

Røverdatter

Til jer der har svaret med hensyn til kilder, så er denne video "Illuminati" faktisk verdenskendt, især iblandt de folk som studerer alt det hersens. Folk der ser på konspirationsteorier.

Skal vi så også lukke øjnene for den enorme industrielle kødproduktion, som faktisk udslipper større mængder co2 og forurening end vi mennesker gør?

Og lukke øjnene for at hele verdensøkonomien faktisk er privatejet?

Der er utrolig MANGE ting vi 'almindelige' mennesker ikke ved fordi tv industrien ikke får lov at fortælle os det. og hvis man tror på alt hvad tv'et/mediet fortæller, så er det svært at danne sig sin egen mening. Og så bliver man enorm skeptiker, uden måske lige at tænke over muligheden for det andet først......

Jeg vil ikke 'plantes' for noget af det jeg har sagt, men prøver bare at fortælle at der findes sandheder som vi intet ved om, fordi vi simpelt ikke må vide det.... Desværre.. Men kan godt forstå jeres skepsis - jeg troede heller ikke på det i starten, men jeg blev overbevist til sidst.

Ps. har ikke set filmen "Illuminati" da jeg har hørt hvad den handler om gennem mange som har set den...

pps. Jeg har på ingen måder nogen intention om at hakke ned på folk, og jeg synes absolut ikke at 'jeg ved bedst' og jeg er 'bedre end alle andre'. Hver sin mening, gælder for alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.