http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A
Da jeg modtog kritik i den anden tråd omkring 11. september, vil jeg hermed lige advare sarte sjæle, om at dette er et meget kontroversielt emne, som kræver ben i næsen for at iagttage og sluge.
Jeg vil også gerne understrege, at hele videoen skal selvfølgelig ses med sund skepsis!
Denne video går i dybden med de signaler, der bliver sendt ud via den mainstream musik og i videoerne. Det er sataniske symboler, ego, penge og sex, der hovedsageligt præger disse. Ting, som er skjulte for selv det mest bevidste menneske - indtil det bliver analyseret, og vi finder ud af, hvad vi modtager fra det ubevidst.
Da jeg startede med at se den for nogle uger siden, var jeg meget skeptisk, og tænkte, at det var rene tilfældigheder. Jeg tænkte, at hvis man analyserer længe nok, vil man til sidst finde det, man leder efter - om det rent faktisk er der, eller ej. Jeg stoppede videoen efter ca. 10 minutter, da jeg fandt den meget ekstremt. I går faldt jeg over en kortere video omkring Tila Tequila, der pludselig havde fået en hjerne anorisme( ? ) efter at have afsløret en masse om Illuminati på sin twitter. Det gav mig lysten til at tage denne video frem igen, og det er jeg glad for, at jeg gjorde. Jeg kan snart ikke længere benægte, at der kan være noget om det.
Se den, og kom gerne med jeres kommentarer om emnet.
Kh
Sandko
Anmeld