Skjulte budskaber i musikvideoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.816 visninger
120 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Sandko

http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A

Da jeg modtog kritik i den anden tråd omkring 11. september, vil jeg hermed lige advare sarte sjæle, om at dette er et meget kontroversielt emne, som kræver ben i næsen for at iagttage og sluge.

Jeg vil også gerne understrege, at hele videoen skal selvfølgelig ses med sund skepsis!

Denne video går i dybden med de signaler, der bliver sendt ud via den mainstream musik og i videoerne. Det er sataniske symboler, ego, penge og sex, der hovedsageligt præger disse. Ting, som er skjulte for selv det mest bevidste menneske - indtil det bliver analyseret, og vi finder ud af, hvad vi modtager fra det ubevidst.

Da jeg startede med at se den for nogle uger siden, var jeg meget skeptisk, og tænkte, at det var rene tilfældigheder. Jeg tænkte, at hvis man analyserer længe nok, vil man til sidst finde det, man leder efter - om det rent faktisk er der, eller ej. Jeg stoppede videoen efter ca. 10 minutter, da jeg fandt den meget ekstremt. I går faldt jeg over en kortere video omkring Tila Tequila, der pludselig havde fået en hjerne anorisme( ? ) efter at have afsløret en masse om Illuminati på sin twitter. Det gav mig lysten til at tage denne video frem igen, og det er jeg glad for, at jeg gjorde. Jeg kan snart ikke længere benægte, at der kan være noget om det. 

Se den, og kom gerne med jeres kommentarer om emnet. 

Kh

Sandko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Na-Wi

Tror du glemmer hvilken side du er havnet på.. Jeg tror ikke der er ret mange der har 2 timer til at se den video.. Jeg har nu set 11 minutter af den og det var nok..

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

Na-Wi skriver:

Tror du glemmer hvilken side du er havnet på.. Jeg tror ikke der er ret mange der har 2 timer til at se den video.. Jeg har nu set 11 minutter af den og det var nok..

Det var som sagt også det, jeg tænkte, da jeg så den først. Du kan jo altid spole i den, hvis det er. 

35 min. inde i klippet, bliver det vist, hvordan der er redigeret i et klip fra Rihanna's musikvideo, så det decideret ligner djævelen. Der er mange spots.

Men som jeg også skrev: Det er et kontroversielt emne, så hvis folk ikke er til det, kan de ignorere denne debat. Med al respekt!

Anmeld

20. marts 2012

wamse

Nu har jeg set lige præcis det med Rhianna, og udtaler mig der ud fra.

Jeg tænker, at det for mig virker til at man VIL se noget fordækt. Hvad skulle man få ud af at manipulere et djævleansigt i en musikvideo?

Ikke at det er nogen større statslig hemmelighed, at man har brugt medierne til at sende skjulte reklamer, men come on et djævlehovede??

Jeg er med dig så langt, at man skal have en sund skepsis til hvad man ser, men for mig, der fortstår jeg ikke din form for skepsis.

Men hver mand sin lyst

Anmeld

20. marts 2012

DinNabo

Efter min mening kan man finde konspirationsterorier i børnebøger, hvis man leder længe nok.....

Og ja jeg vil mene, at man skal se videoen med en KÆMPE portion skepsis

Jeg er fuldt ud for, at man ikke bare accepterer tingenes tilstand, som de er. Meeeeen nogle mennesker kan også rigtig godt lide bare at "være på tværs" og finde emner, som man kan gå op i at være imod... Og sådan et menneske er jeg ikke.

Jeg synes dog ikke at det er et særligt kontroversielt emne, blot en lille smule sølle, at der er personer, som har haft så meget tid til overs, til at overanalysere ord i tekster, der er brugt til at rime, så man kan få et omkvæd til at lyde fedt...

Men ja blot min mening  

Anmeld

20. marts 2012

modesty

LOL!

Anmeld

20. marts 2012

Clarasmor2010

Jeg kan ikke bruge linket kan du ikke skrive hvad jeg skal søge på youtube for at finde den :-)

Anmeld

20. marts 2012

lycly

DinNabo skriver:

Efter min mening kan man finde konspirationsterorier i børnebøger, hvis man leder længe nok.....

Og ja jeg vil mene, at man skal se videoen med en KÆMPE portion skepsis

Jeg er fuldt ud for, at man ikke bare accepterer tingenes tilstand, som de er. Meeeeen nogle mennesker kan også rigtig godt lide bare at "være på tværs" og finde emner, som man kan gå op i at være imod... Og sådan et menneske er jeg ikke.

Jeg synes dog ikke at det er et særligt kontroversielt emne, blot en lille smule sølle, at der er personer, som har haft så meget tid til overs, til at overanalysere ord i tekster, der er brugt til at rime, så man kan få et omkvæd til at lyde fedt...

Men ja blot min mening  

Jeg er helt enig her

Hahaha, undskyld, men jeg finder dette meget morsomt. Har kun set meget lidt af videoen, for synes godt nok den er tør. Og lang! Men fx det med Rihnna - hvorfor er det lige at hun bevidst skulle have skjulte symboler af satan osv, i sin video?? Hvad skulle hun få ud af det?

Jeg synes det oser langt væk af paranoia - folk ser det de VIL se.

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

wamse skriver:

Nu har jeg set lige præcis det med Rhianna, og udtaler mig der ud fra.

Jeg tænker, at det for mig virker til at man VIL se noget fordækt. Hvad skulle man få ud af at manipulere et djævleansigt i en musikvideo?

Ikke at det er nogen større statslig hemmelighed, at man har brugt medierne til at sende skjulte reklamer, men come on et djævlehovede??

Jeg er med dig så langt, at man skal have en sund skepsis til hvad man ser, men for mig, der fortstår jeg ikke din form for skepsis.

Men hver mand sin lyst

Hvis du udelukkende taler ud fra det korte, du har set, så ja - Så virker det bestemt ekstremt! Men med alt, hvad der er samlet sammen hele videoen igennem, så giver det rigtig god mening. Specielt hvis man i forvejen har undersøgt bare lidt om Illuminati. Der kommer interviews med nogle af de involverede senere i videoen. Og der er rigtig mange eksempler! 

Det I alle skriver, var det, jeg i starten tænkte om netop selv samme emne, men så er der i hvert fald MANGE tilfældigheder! Og lige dén med Rihanna: Det er redigeret bevidst. Det er ikke tilfældigt, at man redigerer i film og billeder! Det lyder langt ude, og det er jeg helt enig i! 

Anmeld

20. marts 2012

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Jeg er helt enig her

Hahaha, undskyld, men jeg finder dette meget morsomt. Har kun set meget lidt af videoen, for synes godt nok den er tør. Og lang! Men fx det med Rihnna - hvorfor er det lige at hun bevidst skulle have skjulte symboler af satan osv, i sin video?? Hvad skulle hun få ud af det?

Jeg synes det oser langt væk af paranoia - folk ser det de VIL se.

Helt enig .. Syns godt nok det er kedeligt at se på , og det er en video der kan være fuldstændig ligegyldig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.