Sandko skriver:
http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A
Da jeg modtog kritik i den anden tråd omkring 11. september, vil jeg hermed lige advare sarte sjæle, om at dette er et meget kontroversielt emne, som kræver ben i næsen for at iagttage og sluge.
Jeg vil også gerne understrege, at hele videoen skal selvfølgelig ses med sund skepsis!
Denne video går i dybden med de signaler, der bliver sendt ud via den mainstream musik og i videoerne. Det er sataniske symboler, ego, penge og sex, der hovedsageligt præger disse. Ting, som er skjulte for selv det mest bevidste menneske - indtil det bliver analyseret, og vi finder ud af, hvad vi modtager fra det ubevidst.
Da jeg startede med at se den for nogle uger siden, var jeg meget skeptisk, og tænkte, at det var rene tilfældigheder. Jeg tænkte, at hvis man analyserer længe nok, vil man til sidst finde det, man leder efter - om det rent faktisk er der, eller ej. Jeg stoppede videoen efter ca. 10 minutter, da jeg fandt den meget ekstremt. I går faldt jeg over en kortere video omkring Tila Tequila, der pludselig havde fået en hjerne anorisme( ? ) efter at have afsløret en masse om Illuminati på sin twitter. Det gav mig lysten til at tage denne video frem igen, og det er jeg glad for, at jeg gjorde. Jeg kan snart ikke længere benægte, at der kan være noget om det.
Se den, og kom gerne med jeres kommentarer om emnet.
Kh
Sandko
Vækker nysgerrigheden, og er samtidig voldsomt undeholdende og tydeligt ensporet....
Om Illuminati eksisterer eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på, men basis for alle grupper (hemmelige eller ej) er at man har brug for et tilhørsforhold.
Mennesket er et socialt dyr, og vil altid finde en gruppe hvor de føler de passer ind i. Nogle grupper har så mere eller mindre politiske dagsordener, eller andre agendaer, som kan virke mere åbenlyse end andres.
Men fælles for dem alle er at de tilbyder et fælles holdepunkt for forskellige mennesker.
Vi er ikke altid enige med gruppernes/selskabernes holdninger og værdier, men det giver vel ikke ret til at nedgøre dem og anklage dem for at være onde/staniske m.m.
Som det også er nævnt, så kan man, hvis man analyserer længe nok, altid finde "beviser" på at en given ting er til stede, selv om det måske ikke reelt set har nogen betydning.
I filmen/"dokumentaren" nævnes eksempelvis "sort- og hvid-ternet gulv", som værende et stanistisk symbol anbragt af Illuminati, men helt ærligt....skulle Illuminati stå bag produktionen af sort- og hvid-ternede linoliumsgulve dengang de var hipt og hot? Ej, vel...!? Den mener jeg er for langt ude, men det kan være at du/I er uenige og fred være med det.
Jeg nævnte at grupper er udtryk for tilhørsforhold og dermed er det også udtryk for en vis form for socialt samvær/socialicering med andre mennesker af samme overbevisning som en selv.
Men at jeg eksempelvis IKKE er enige med fx. Jehovas Vidner, giver mig ikke ret til at kalde dem satanister, hedninge eller det der måske endda er værre. Jeg må acceptere at de har det tilhørsforhold de nu engang har, men det er ikke ensbetydende med at jeg respekterer dem - men det er en anden historie.
Der er heller ikke nogen religioner/tros-retninger der i dag kan sige at de har eneret på de symboler der kendetegner dem. Frimurerne, Illuminati og sågar Kristendommen har gennem tiden tilegnet sig/stjålet symboler andre steder fra. Kristendommen som i den grad symboliseres ved korset/korsets tegn har taget korset fra de gamle egyptere der brugte symbolet Ankh og mange af faraonerne er afbilledet med én eller to Ankh i hænderne. Betydningen af symbolet Ankh kan findes på http://da.wikipedia.org/wiki/Ankh.
Så hvor vil jeg hen med dette?
Jo - bevar din egen kritiske sans og sunde fornuft...og bevar en god portion kildekritik (deja vu)...