Skjulte budskaber i musikvideoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Sandko

Månsson skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw

Spæk fyldt med symboler og lidt sjovt den lige slutter med JFK

Hvis det er tilfældigheder, vil jeg vove at påstå, at det er vildt! 

Hvis det ikke er tilfældigheder, er det endnu mere vildt! Men hvor er det et svært emne. Jeg ville ønske, de havde gået mere i dybden med alle filmene, i stedet for kun meget korte klip. Jeg tror, man skal se mange videoer om det, før man bliver reelt klogere. Men ja, apropros JFK

http://www.youtube.com/watch?v=benD42w5I4I&feature=share

Det var den her, jeg så igår med Tila Tequila. Læs alt, hvad hun skriver. Det er virkelig ekstremt - og uhyggeligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Sandko

Månsson skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw

Spæk fyldt med symboler og lidt sjovt den lige slutter med JFK

Tjek den her ud også:  http://www.youtube.com/watch?v=UCf2AOUjytg

Altså han er meget ligeud og direkte i sine udtalelser, og det kan godt virke lidt mindre håndterbart, men måske han har fat på noget?

Og igen kommer vi ind på JFK

Anmeld

21. marts 2012

FrkZier

Sandko skriver:

Okay, det er også svært at se - Ved heller ikke, om jeg har set "rigtigt". Men uanset hvad, er der redigeret i det, for det er tydeligt, at halsen er blevet "forlænget". Dét alene er nok til at få mig til at undre mig! Jeg synes, der er en uhyggelig stor lighed sammenlignet med dette billede..

der må jeg så sige at jeg ikke synes det er tydeligt at halsen er forlænget!

Anmeld

21. marts 2012

Sandko

FrkZier skriver:

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke undrer sig over det. Men vi bliver nok ikke enige. Når der nu er en masse sataniske symboler med, og dette billede bliver vist i et splitsekund, så kunne det godt tyde på, at der er noget om det! Alt er trods alt iscenesat i musikvideoer, og intet er tilfældigt! Det burde vi alle sammen være klar over!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2012

netdaddy

Synes egentlig det er lige så tankevækkende at vi alle betragter Illuminati som værende "de onde".

Hvem er det der har bestemt at de er "de onde"?
Er det ikke kristendommen og andre kristne trosretninger?

Jeg mener, hvad nu hvis satanisme havde været den altoverskyggende tro i verden? Havde det så ikke været kristendommen, og dermed frimurerne, der havde været "de onde"?

Og har kristendommen selv helt rent mel i posen?
Der er efterhånden kommet så mange indicier (skriver bevidst ikke beviser) på at der er mere i historien om Jesus end den vi få fortalt gennem krikens ord (biblen). Her er der vel et eller andet sted også tale om en konspirationsteori, da mange mener at Jesus blot var et ganske almindeligt menneske med kone og børn....og efterkommere.
Men hele tiden bliver Jesus ophøjet til noget nærmest umenneskeligt og guddommeligt.
Hele tiden er der forsøg på at skjule sandheden om Jesus...og hvorfor det?
Kan vi ikke tåle at høre sandheden?
Jo - vi kan sagtens tåle sandheden, men kirken og religionerne forsøger at trække os ind i et net der er så tæt og uigennemskueligt at vi ikke magter at kæmpe imod det. Bevares - man skal have lov til at have sin tro, uanset hvad den så går ud på, men man bør bygge sin tro på sandheder frem for halve sandheder eller direkte løgne.

Og her er pointen så:
Uanset om man er "god" eller "ond" handler det dybest set om at få mennesker til at tro...tro på noget som man gerne vil have dem til at tro på...tro så stærkt at man ikke stiller spørgsmålstegn ved troen...tro så stærkt på noget at man er nem at kontrollere og manipulere.

Heldigvis er vi mange der ikke tror så stærkt at vi umiddelbart lader os manipulere....eller gør vi?

Anmeld

21. marts 2012

Sandko

FrkZier skriver:

Og Lenon Honor, som har analyseret videoen er videoproducer, by the way.

http://lenonhonor.com/about/

Anmeld

21. marts 2012

Sandko

netdaddy skriver:

Synes egentlig det er lige så tankevækkende at vi alle betragter Illuminati som værende "de onde".

Jeg mener, hvad nu hvis satanisme havde været den altoverskyggende tro i verden? Havde det så ikke været kristendommen, og dermed frimurerne, der havde været "de onde"?

Der er efterhånden kommet så mange indicier (skriver bevidst ikke beviser) på at der er mere i historien om Jesus end den vi få fortalt gennem krikens ord (biblen). Her er der vel et eller andet sted også tale om en konspirationsteori, da mange mener at Jesus blot var et ganske almindeligt menneske med kone og børn....og efterkommere.
Men hele tiden bliver Jesus ophøjet til noget nærmest umenneskeligt og guddommeligt.
Jo - vi kan sagtens tåle sandheden, men kirken og religionerne forsøger at trække os ind i et net der er så tæt og uigennemskueligt at vi ikke magter at kæmpe imod det. Bevares - man skal have lov til at have sin tro, uanset hvad den så går ud på, men man bør bygge sin tro på sandheder frem for halve sandheder eller direkte løgne.

Og her er pointen så:
Uanset om man er "god" eller "ond" handler det dybest set om at få mennesker til at tro...tro på noget som man gerne vil have dem til at tro på...tro så stærkt at man ikke stiller spørgsmålstegn ved troen...tro så stærkt på noget at man er nem at kontrollere og manipulere.

Heldigvis er vi mange der ikke tror så stærkt at vi umiddelbart lader os manipulere....eller gør vi?

Jeg har nu ikke påstået, at kristendommen er de "gode", og grunden til, at Illuminati bliver set som de "onde" er, at de ifølge teorierne tilbageholder ressourcer og information for befolkningen, manipulerer med økonomien, bevidst forsøger at holde folk splittet mod hinanden - blandt andet også med hjælp fra religionernes påvirken - nogen mener, at det 9/11 er en planlagt del af The New World Order for netop at skabe endnu mere splittelse samt at vinde olie ud af landet. Det er disse folk, der ejer verdensøkonomien, hvilket er et faktum! - og vi kan jo alle sammen godt se, hvordan dét går. Så ud fra det, så kan vi i hvert fald fastslå, at de ikke styrer den godt nok, så det kommer befolkningen til gode i hvert fald! Om du så stadig er i tvivl om, om de er gode eller dårlige for den almindelige borger, må du selv afgøre. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at der står nogle meget magtfulde mænd bag de ting, der sker.

Og når du bringer religion og kristendom ind i billedet, vil jeg gerne understrege, at jeg IKKE er kristen. Kristendommen, og Jesus som du selv nævner, er blevet fejlfortolket i stor stil! Ja, Jesus var et almindeligt menneske, men han var oplyst af Gudskraften lige som alle vi andre mennesker også er. Han var en pioner, og ikke mere "værd" end alle andre - Som han også sagde: Vi er alle Gud's børn! Eller "skaberen", "Gudskraften", "Universet", "Kærligheden"'s børn - Altså: "Vi er alle skabt af det samme" - At folk så vælger at tolke det, som noget helt andet, det er ærgerligt, for der ligger en meget vis sandhed bag!

Så konklusionen er, at NEJ, jeg mener bestemt ikke, at kirken har "rent mel i posen", og jeg mener, at de i ligeså høj grad manipulerer med befolkningen - om ikke andet, sp har gjort det, da der nu ikke er SÅ mange rigtigt troende kristne tilbage - i hvert fald i DK.

Anmeld

21. marts 2012

Sandko

netdaddy skriver:

Og her er pointen så:

Når det så er sagt, så synes jeg nu på ingen måde, at videoen forherliger kristendommen - hvor ser du det? De siger netop, at kristendommen er fejlfortolket, og kommer med en god "metafor", eller hvad man kan kalde det: Hvis din mor blev banket ihjel med en hammer, ville du så gå rundt med en hammer i en halskæde for at mindes hende? - Hvilket vi jo selvfølgelig ikke ville. Ulogisk! Men det er så det, der sker med korset. Også godt stof til eftertanke!

Anmeld

21. marts 2012

Sandko

BellaT skriver:

Jeg har set videoen/videoerne for lang tid siden. De er spændende, når man er lidt inde i konspirationstankegangen i forvejen og kender symboler og fraser. Ellers er det vist meget nemt at kaste det fra sig og kalde det paranoia...

Jeg tænker bare lidt omkring alt dette.. I stedet for at ransage os selv, ransager vi popstjerner, skuespillere, præsidenter osv. Det er meget nemmere end at blive et med sig selv og lære sig selv rigtigt at kende. Altså sjæleligt.

Jeg ved ikke, for mange ting er suspekte og svære at argumentere sig ud af. Og mind control er det værste jeg nogensinde har læst om. Det er modbydeligt og håber at det er opspind.

Når vi nu lige kom ind på det med spiritualiteten.. Jeg faldt lige over denne side igår. FANTASTISK side! En mor mistede sin 17 årige søn i 1980, 9 mdr efter opsøgte de hinanden (moren og sønnen)via et medie, og han fortalte hende, at hun personligt ville kunne komme i kontakt med ham, når hun var klar. 14 år efter var hun klar til at kontakte ham, og de har kommunikeret lige siden. Hun har så fået svar på en masse spørgsmål omkring ALT mellem himmel og jord - bogstavelig talt! Der er så mange smukke ting i. Det er desværre skrevet på engelsk, men jeg synes næsten, du skal tage et kig på det - i hvert fald den seneste her fra marts måned. Det er spændende, og et eller andet sted håber jeg virkelig meget på, at det er sandt. Jeg har dog en følelse indeni, der fortæller, at jeg skal stole på meget af det, der står, da meget af det også er tanker, jeg selv har tænkt. Det er i hvert fald smukt og tankevækkende!  http://www.matthewbooks.com/mattsmessage.htm

Jeg vil ind og læse på den side minimum én gang om dagen det næste stykke tid. Man kan endda mærke kærligheden, når man kigger på teksterne! Loooove

Anmeld

21. marts 2012

Sandko

DinNabo skriver:

Efter min mening kan man finde konspirationsterorier i børnebøger, hvis man leder længe nok.....

Og ja jeg vil mene, at man skal se videoen med en KÆMPE portion skepsis

Jeg er fuldt ud for, at man ikke bare accepterer tingenes tilstand, som de er. Meeeeen nogle mennesker kan også rigtig godt lide bare at "være på tværs" og finde emner, som man kan gå op i at være imod... Og sådan et menneske er jeg ikke.

Jeg synes dog ikke at det er et særligt kontroversielt emne, blot en lille smule sølle, at der er personer, som har haft så meget tid til overs, til at overanalysere ord i tekster, der er brugt til at rime, så man kan få et omkvæd til at lyde fedt...

Men ja blot min mening  

Og for lige at fastslå det: 

Kontroversiel   Opsigtsvækkende, grænseoverskridende, noget der er meget delte meninger om.

Det ér et kontroversielt emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.