Opret gratis profil  

Skjulte budskaber i musikvideoer!

Visninger: 3.814   Svar: 120

Suk...suk....suuuuk

Nu har jeg også set noget af videoen...og spolet i den og set igen og spolet lidt, og alt hvad jeg har at sige er suuk!

Jeg kan virkelig ikke se at alle mulige musikere på tværs af genre, virkelig skulle have et og samme budskab, nemlig at hylde Satan.

Jeg tror der er mange der bliver draget mod det okkulte (netop fordi de har en rodfæstet tro selv) og DET har musikindustrien sikkert opdaget, og derfor bruger de denne symbolik så meget. Jeg tror ikke på at det er fordi en eller anden okkult trosretning er ved at overtage hele verden, ligesom jeg heller ikke tror på at verden går under en eller anden dato jeg ikke engang kan huske.

Men nu er ved advarsler, så vil jeg gerne advare alle mod at gå med sko! En hemmeligholdt rapport viser nemlig at 99% af alle der døde af kræft havde jævntligt gået med sko, og undersøgelser fra Afrika viser også at i de områder hvor landbefolkningen går barfodet, er det ikke konstateret nogen kræfttilfælde. Så hermed er advarslen givet videre: Lad være med at gå med sko, hvis du har dit liv kært

Muhmi skriver:

Nu har jeg set rigtig mange af de der Illuminati videoer og mens jeg har siddet og set dem er jeg blevet grebet af en smule panik over den "sandhed" jeg får smidt i hovedet... Jeg siger ikke at den ikke er sandhed, men jeg kan jo ikke finde ud af om det er sandt, da det er mennesker jeg ikke kender og virksomheder som jeg aldrig kommer i nærheden af.. Efter et par dage hvor jeg har spekuleret som en gal er jeg dog næsten altid kommet frem til at, de jo ALTID skal bruge et eller andet slags symbol i deres videoer og hvad er ikke mere skræmmende end djævlen? Tag f.eks. Lady Gaga som er den store djævletilbeder, hvis man skulle se det kun ud fra hendes videoer, men det er jo noget som vi ligger mærke til og DERFOR bliver hun populær, FORDI der bliver lagt mærke til hende... Mindcontrol, som de også bruger rigtig meget af i de Illuminati videoer jeg har set...

Det skal ifølge dem kun handle om mind-control, få os til at købe mere og få os til at blive til intetanende slaver der bare tænder kassen og glor hvad vi kan komme til at se, købe cd'er så DE kan tjene kassen... Og ifølge Illuminati videoerne, til sidst ende som slagtekød, fordi vi egentlig ikke er bedre værd.

DERFOR tager jeg de der vidoer med et gran salt nu, for den paranoia som de giver mig, gør mig ikke til en glad person og jeg vil tusinde gange hellere leve i glædelig uvidenhed og dø glad end at frygte alt der bevæger sig.

Jeg kan også sagtens følge dig. Det er skræmmende alt det, vi får kastet i hovedet. Det er også først nu, jeg har haft mod til at kaste mig ud i illuminati teorierne. Det virker så overvældende. Jeg bliver kun ved, fordi det interesserer mig at finde ud af mere, og finde ud af, om der rent faktisk KAN være hold i det. Som sagt har jeg ikke stemplet noget som værende sandt, men jeg må indrømme, at jo mere jeg undersøger, jo mere overbevist bliver jeg. Hvis der dukker en ny troværdig teori op, vil jeg jo selvfølgelig også undersøge den, så det er altså ikke fordi jeg bare VIL se, at det er sådan det hænger sammen - det er umiddelbart bare det mest iøjnefaldende.

Suk...suk....suuuuk

Nu har jeg også set noget af videoen...og spolet i den og set igen og spolet lidt, og alt hvad jeg har at sige er suuk!

Jeg kan virkelig ikke se at alle mulige musikere på tværs af genre, virkelig skulle have et og samme budskab, nemlig at hylde Satan.

Jeg tror der er mange der bliver draget mod det okkulte (netop fordi de har en rodfæstet tro selv) og DET har musikindustrien sikkert opdaget, og derfor bruger de denne symbolik så meget. Jeg tror ikke på at det er fordi en eller anden okkult trosretning er ved at overtage hele verden, ligesom jeg heller ikke tror på at verden går under en eller anden dato jeg ikke engang kan huske.

Men nu er ved advarsler, så vil jeg gerne advare alle mod at gå med sko! En hemmeligholdt rapport viser nemlig at 99% af alle der døde af kræft havde jævntligt gået med sko, og undersøgelser fra Afrika viser også at i de områder hvor landbefolkningen går barfodet, er det ikke konstateret nogen kræfttilfælde. Så hermed er advarslen givet videre: Lad være med at gå med sko, hvis du har dit liv kært

Jeg vil som sagt heller ikke udelukke, at der ikke er andet i det. Men jeg kan heller ikke acceptere den konklusion - endnu - når kunstnerne selv siger, at der er noget korrupt involveret.

Når vi skal lave konklusioner, kan vi jo heller ikke bare "plukke" ud og ignorere de modstridende ting, som tydeligvis er der! Dét ville nemlig være det samme, som at komme frem til den konklusion med, at det at gå med sko giver kræft

Jonatansmor

Sandko skriver:

Stjernerne udtaler selv, at der er noget, der er korrupt ved industrien. Skal vi heller ikke lade os narre af det? 

Bare en undren. Man bliver jo nødt til at tage det hele med - også fra dem, der selv står i det. At stjernene så bliver fremstillet som psykisk syge i medierne, det er måske et emne til ny debat. Vi ved også forhåbentligt i forvejen, at det ikke er alt i medierne, vi skal stole på!

Jeg siger ikke, at jeg ligger min blinde tillid til denne video, men den har fanget min opmærksomhed, og jeg kan se og forstå, at noget er helt ude af kontekst! 

Selvfølgeligt er der korruption i en industri, hvis centrum har lagt det samme sted siden - Hollywood selv fandt på sig selv. Selvfølgeligt er der korruption i en industri, i et land, der bygger på kapitalismen.

Jeg har ikke set noget til nogen der fremstiller Rihanna eller Gaga som psykisk syge? Hvad angår den første, så kan man undres over hvor hendes hovede er, når hun roder rundt med mænd der har gennemtævet hende. Hvad angår den næste, så er hun vist mere forretningskvinde end sangerinde - House of Gaga står vist for det meste af "Kunsten" der kommer derfra.

Tror bare ikke på det

Profilbillede for netdaddy
0 lodder
Det kan godt være at mor ved bedst, men det gør far altså også - på sin egen måde!
Sandko skriver:

Jeg vil som sagt heller ikke udelukke, at der ikke er andet i det. Men jeg kan heller ikke acceptere den konklusion - endnu - når kunstnerne selv siger, at der er noget korrupt involveret.

Når vi skal lave konklusioner, kan vi jo heller ikke bare "plukke" ud og ignorere de modstridende ting, som tydeligvis er der! Dét ville nemlig være det samme, som at komme frem til den konklusion med, at det at gå med sko giver kræft

Nu er korruption, og det at "der foregår noget som ikke er som det burde være" jo udtryk for rigtig mange ting og ikke ensbetydende med at der et hemmeligt selskab med en skjult dagsorden bag det hele...

Men jo - du har da ret i at det om ikke andet er bemærkelsesværdigt at et symbol/ordvalg går igen i mange videoer/sange, men det skyldes jo nok også det faktum, at der i dag er produceret så uendelige mængder af musik og musikvideoer, at det er stort set umuligt at være original længere.

Jeg savner personligt originaliteten fra 60'er/70'er/80'er rocken, selv om der stadig kommer enkelte ørehængere i den den genre.

Til salg:

netdaddy skriver:

Nu er korruption, og det at "der foregår noget som ikke er som det burde være" jo udtryk for rigtig mange ting og ikke ensbetydende med at der et hemmeligt selskab med en skjult dagsorden bag det hele...

Men jo - du har da ret i at det om ikke andet er bemærkelsesværdigt at et symbol/ordvalg går igen i mange videoer/sange, men det skyldes jo nok også det faktum, at der i dag er produceret så uendelige mængder af musik og musikvideoer, at det er stort set umuligt at være original længere.

Jeg savner personligt originaliteten fra 60'er/70'er/80'er rocken, selv om der stadig kommer enkelte ørehængere i den den genre.

Og igen var det også en af mine første tanker: De efterligner hinanden - det er blevet symboler, der er "in". Det kan også sagtens være tilfældet!

Det er heller ikke sikkert, at Rihanna ved, at der er blevet redigeret i videoen - hvem ved!?

Og du har helt ret i at korruption ikke nødvendigvis er lig med en hemmelig sammensværgelse, men det er det, der bliver gjort udtryk for i deres interviews. Nogle af dem frygter decideret for deres liv. Det kan garanteres også tolkes på rigtig mange måder, hvilket jeg - igen - heller ikke vil udelukke! Som sagt har jeg ikke taget standpunkt endnu, men jeg bliver konstant drejet i retningen af illuminati - også i dokumentarer der egentlig slet ikke har noget at gøre med det emne. F.eks i Food Inc, hvor der bliver fortalt, at der er taget patent på afgrøder! Ikke at det har noget med sagen at gøre, men selv alene dét får mig til at tænke på, hvordan det overhovedet kan være muligt! Bønder bliver slæbt i retten og skal betale kæmpe erstatninger, hvis de har renset de afgrøder, de sidste år købte gennem firmaet med patent. Der er rigtig mange ting, der er SÅ langt ude, så der skal desværre efterhånden ikke ret meget til at chokere mig! Nå, men det var et sidespor. Det var bare for at sige, at virkeligheden i USA er langt ude i forvejen, og det får da i hvert fald mig selv til at stille spørgsmål ved mange af de andre ting, de foretager sig derovre!

Mht. musik, så er jeg enig! Jeg er selv stor tilhænger af Michael Jackson. Han er i hvert fald original!

Profilbillede for mor:)
235 lodder
pain is temporary. Quiting lasts forever.
DinNabo skriver:

COME ON  du skriver du "iaggtager det med et åbent sind og en sund skepsis". Jeg mener, du opsøger det du kalder kontroversielle emner, og leder med lys og lygte efter konspirationer.

Jeg synes så bare at det er et tegn på et letpåvirkeligt sind... og ikke "sund skepsis"

Hvorfor bruger kunstnere Våben, okkultisme og sex i videoer??? Ja fordi det sælger bedre en sæbebobler, tantekys og holden i hånd....

Jeg har også netop fundet bevis på at nogle børnefamilier forsøger at påvirke andre til at tilbede djævlen!!! Se vedhæftede billede (kun lettere retoucheret og kun lettere brug af sarkasme

haha. fik mig godt nok til at grine

Jonatansmor skriver:

Selvfølgeligt er der korruption i en industri, hvis centrum har lagt det samme sted siden - Hollywood selv fandt på sig selv. Selvfølgeligt er der korruption i en industri, i et land, der bygger på kapitalismen.

Jeg har ikke set noget til nogen der fremstiller Rihanna eller Gaga som psykisk syge? Hvad angår den første, så kan man undres over hvor hendes hovede er, når hun roder rundt med mænd der har gennemtævet hende. Hvad angår den næste, så er hun vist mere forretningskvinde end sangerinde - House of Gaga står vist for det meste af "Kunsten" der kommer derfra.

Tror bare ikke på det

Det var nu heller ikke Rihanna eller Gaga, jeg mente. Tænker mere på eksempelvis Michael Jackon, ham den anden, der står frem (kan ikke huske hans navn) samt mange andre, som også har stået frem omkring agendaen bag industrien, der pludselig bliver udsat for markant mediestorm omkring retssager og intriger.  

DinNabo skriver:

COME ON  du skriver du "iaggtager det med et åbent sind og en sund skepsis". Jeg mener, du opsøger det du kalder kontroversielle emner, og leder med lys og lygte efter konspirationer.

Jeg synes så bare at det er et tegn på et letpåvirkeligt sind... og ikke "sund skepsis"

Hvorfor bruger kunstnere Våben, okkultisme og sex i videoer??? Ja fordi det sælger bedre en sæbebobler, tantekys og holden i hånd....

Jeg har også netop fundet bevis på at nogle børnefamilier forsøger at påvirke andre til at tilbede djævlen!!! Se vedhæftede billede (kun lettere retoucheret og kun lettere brug af sarkasme

Og jeg vil forresten gerne lige påpege, at hvis jeg skulle have et let-påvirkeligt sind, så var der nok stor sandsynlighed for, at jeg havde skiftet mening allerede da de første kommentarer blev smidt her. Dét argument holder simpelthen ikke stik!

Sandko skriver:

Og jeg vil forresten gerne lige påpege, at hvis jeg skulle have et let-påvirkeligt sind, så var der nok stor sandsynlighed for, at jeg havde skiftet mening allerede da de første kommentarer blev smidt her. Dét argument holder simpelthen ikke stik!

Det var ikke et argument, men blot en konstantering, af hvordan jeg ser på dit engagement i lige netop disse sager. Om det er rigtigt eller forkert?? Ved det ikke, men blot min første indskydelse.

Dog vil jeg lige sige tak fordi, du poster disse emner. Så går det hele ikke op i pletblødning, bleer og amning

Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333