No offence, men jeg bruger ikke knap 2 timer på at se en video på youtube, hvor jeg finder budskabet paranoid 
Nu har jeg minus forståelse for, hvad satan står for, ud over at det sjældent er godt da
Men fordi vi får ham smidt i hovedet i en musik video, så skulle vi hengive os mere til at ville tilfredsstille vores lyser, eller?
Mht til kildekritik, så mener jeg også at man må se med kritiske øjne på, hvem er det der har siddet og analyseret disse videoer, og hvad er deres bevæggrunde for dette - for hvis vi skal være skeptiske, så er det all the way, og det er også at forholde os kritiske til de kritiske stemmer
Hvilket egentlig også er helt forståeligt ! Ville også selv tage det med et gran salt, og gør det også med det her, men jeg må alligevel erkende at det for mig giver god mening, på trods af at det kan virke paranoidt. På den anden side kan jeg heller ikke se hvad der er galt i at være bare lidt paranoid eller "oppe på dupperne" idag, for næsten på dagligt basis får man øjnene op for noget nyt der vedrører enten helbred eller generel tillid til systemet.
Haha. Nej deeeeet - Det er ikke godt med ham satan da
Mht musikvideoen, så er det ikke som sådan det at vi får smidt satan i ansigtet, men mere en form for "udfordring" mod det guddommelige, eller Gud om man vil, og bær over med mig her, for det er ikke min intention at bringe det ud på en dybere debat vedrørende det gode og det onde og bibelske vers. Som det fremgår af videoen så er det for at de skal pointere de har en finger med i det - Nærmest en skjult selviscenesættelse. De viser at de i periferien af den enorme popkultur der er, er med til at styre det hvilke budskaber der skal sendes ud og vi må jo erkende at der ikke er nogen vej udenom at folk bliver påvirket af det mantra der går igen i samtlige hip-hop,r'n'b, pop, ect -videoer. Typisk er det store biler, flere penge, hoes, bitches, flotte damer, ego, osv. Det er noget der udelukkende forherligere illusionen om at livet kun går ud på sådan nogle ting og dermed ikke være sagt at man ikke kan lytte til musikken uden at man bliver påvirket af det, for tit og ofte er det jo heller ikke andet end bare en landeplage, der resulterer i en overflod af mennesker der går rundt og nynner folk til yderligere vanvid uden at tænke videre over teksten.
Mener bestemt også jeg er kildekritisk, for jeg har også set tonsvis af konspirationsvideoer hvor jeg har fejet utroligt mange af dem væk, netop fordi de kom med ekstreme postulater, som der ville være umulige at finde belæg for, hvilket jo egentlig også kan diskuteres i det her tilfælde. Alligevel vælger jeg dog at holde fast i, at man også selv skal prøve at forholde sig til om det egentlig kunne være sandt og selv se efter om det hele kunne hænge sammen, uanset hvor sindsygt det end måtte lyde