Skjulte budskaber i musikvideoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

L&V

Himmelsmil skriver:

Til jer der har svaret med hensyn til kilder, så er denne video "Illuminati" faktisk verdenskendt, især iblandt de folk som studerer alt det hersens. Folk der ser på konspirationsteorier.

Skal vi så også lukke øjnene for den enorme industrielle kødproduktion, som faktisk udslipper større mængder co2 og forurening end vi mennesker gør?

Og lukke øjnene for at hele verdensøkonomien faktisk er privatejet?

Der er utrolig MANGE ting vi 'almindelige' mennesker ikke ved fordi tv industrien ikke får lov at fortælle os det. og hvis man tror på alt hvad tv'et/mediet fortæller, så er det svært at danne sig sin egen mening. Og så bliver man enorm skeptiker, uden måske lige at tænke over muligheden for det andet først......

Jeg vil ikke 'plantes' for noget af det jeg har sagt, men prøver bare at fortælle at der findes sandheder som vi intet ved om, fordi vi simpelt ikke må vide det.... Desværre.. Men kan godt forstå jeres skepsis - jeg troede heller ikke på det i starten, men jeg blev overbevist til sidst.

Ps. har ikke set filmen "Illuminati" da jeg har hørt hvad den handler om gennem mange som har set den...

pps. Jeg har på ingen måder nogen intention om at hakke ned på folk, og jeg synes absolut ikke at 'jeg ved bedst' og jeg er 'bedre end alle andre'. Hver sin mening, gælder for alle

Du har helt ret der er så meget vi ikke ved.. Hedder filmen bare det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

BellaT

Jeg har set videoen/videoerne for lang tid siden. De er spændende, når man er lidt inde i konspirationstankegangen i forvejen og kender symboler og fraser. Ellers er det vist meget nemt at kaste det fra sig og kalde det paranoia...

Jeg tænker bare lidt omkring alt dette.. I stedet for at ransage os selv, ransager vi popstjerner, skuespillere, præsidenter osv. Det er meget nemmere end at blive et med sig selv og lære sig selv rigtigt at kende. Altså sjæleligt.

Jeg ved ikke, for mange ting er suspekte og svære at argumentere sig ud af. Og mind control er det værste jeg nogensinde har læst om. Det er modbydeligt og håber at det er opspind.

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

FrkZier skriver:

nu har jeg lige set det der med Rihanna.. noget der virkelig irritere mig er at han siger man tydeligt kan se de muskler der og jeg tænker bare - nej det kan man jo så sjovt nok ikke.. og ingen i verden har skarpe øjne nok til at se om det er skygg er eller hvad det er..

Okay, det er også svært at se - Ved heller ikke, om jeg har set "rigtigt". Men uanset hvad, er der redigeret i det, for det er tydeligt, at halsen er blevet "forlænget". Dét alene er nok til at få mig til at undre mig! Jeg synes, der er en uhyggelig stor lighed sammenlignet med dette billede..

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

DinNabo skriver:

Verdammt, nu bryder jeg allerede mit eget påbud om ikke at kommentere mere.....

Hvordan VED du at der er redigeret i billedet, du har en kilde, som i følge mange ikke virker super troværdig. Vi kender ikke hans baggrund for denne analyse. Vi ved ikke om han overhovedet har belæg for at for postulere at det er anatomisk umuligt den måde hun sidder på.

Måske er han købt og betalt af en eller anden ekstrem religiøs gren af kirken, til at skabe uro og få folk tilbage i kirkens trygge netværk. (btw en anden konspirationsteori at udforske)

Min pointe er, nej "man finder ikke kun noget hvis det er der". Man kan også finde noget eller sammenhænge i noget hvis man VIRKELIG gerne vil finde noget. (eller måske har har en skjult agenda) (puha nu har du faktisk gjort mig til en konspiratoriker alligevel)

Haha, interessant!  

Jeg synes nu ikke umiddelbart, det ligner, at der er nogen skjult agenda i filmen - udover at finde den skjulte agenda.

Altså det med, at nakken er for lang i forhold til normalt, kan selv jeg se! Jeg har lige efterprøvet det for at lade min kæreste bedømme (ligger på gulvet med min store, gravide vom, der lukker al gennemførsel af blod til hovedet - det kan ikke anbefales!), men han synes ikke, at det rigtig er sammenligneligt - jeg ser meget normal ud, siger han, så jeg har heldigvis ikke en djævel på ryggen!

Nå, det er nok ikke nok, men jeg synes nu, det ser meget unaturligt ud på videoen, og kan godt se, at man skal ha' en noget lang nakke for at kunne leve op til det!

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

Himmelsmil skriver:

Til jer der har svaret med hensyn til kilder, så er denne video "Illuminati" faktisk verdenskendt, især iblandt de folk som studerer alt det hersens. Folk der ser på konspirationsteorier.

Skal vi så også lukke øjnene for den enorme industrielle kødproduktion, som faktisk udslipper større mængder co2 og forurening end vi mennesker gør?

Og lukke øjnene for at hele verdensøkonomien faktisk er privatejet?

Der er utrolig MANGE ting vi 'almindelige' mennesker ikke ved fordi tv industrien ikke får lov at fortælle os det. og hvis man tror på alt hvad tv'et/mediet fortæller, så er det svært at danne sig sin egen mening. Og så bliver man enorm skeptiker, uden måske lige at tænke over muligheden for det andet først......

Jeg vil ikke 'plantes' for noget af det jeg har sagt, men prøver bare at fortælle at der findes sandheder som vi intet ved om, fordi vi simpelt ikke må vide det.... Desværre.. Men kan godt forstå jeres skepsis - jeg troede heller ikke på det i starten, men jeg blev overbevist til sidst.

Ps. har ikke set filmen "Illuminati" da jeg har hørt hvad den handler om gennem mange som har set den...

pps. Jeg har på ingen måder nogen intention om at hakke ned på folk, og jeg synes absolut ikke at 'jeg ved bedst' og jeg er 'bedre end alle andre'. Hver sin mening, gælder for alle

Thumbs up! 

Der er nemlig rigtig mange ting, der bliver skjult for os. Der bliver også holdt hemmelige møder for få involverede mennesker, og det må ikke komme ud til offentligheden, hvad det handler om! Det burde da også sætte vores tanker igang? Verden er i hvert fald ikke ligestillet, og det er ganske tydeligt at se.

Jeg vil lige gå ind og finde den film, du taler om - og se den imorgen. Mit hoved er fed up af informationer efter alt det her! 

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

BellaT skriver:

Jeg har set videoen/videoerne for lang tid siden. De er spændende, når man er lidt inde i konspirationstankegangen i forvejen og kender symboler og fraser. Ellers er det vist meget nemt at kaste det fra sig og kalde det paranoia...

Jeg tænker bare lidt omkring alt dette.. I stedet for at ransage os selv, ransager vi popstjerner, skuespillere, præsidenter osv. Det er meget nemmere end at blive et med sig selv og lære sig selv rigtigt at kende. Altså sjæleligt.

Jeg ved ikke, for mange ting er suspekte og svære at argumentere sig ud af. Og mind control er det værste jeg nogensinde har læst om. Det er modbydeligt og håber at det er opspind.

Det er sjovt, at du lige nævner det med spiritualiteten.. Min kæreste og jeg har talt rigtig meget om det. For det er et stort, stort dilemma hos os! Skal vi ignorere de ting, vi ved, der sker, og finde tilbage til os selv - leve i kærligheden og opsøge roen, for det er også en stor prioritet her. Eller skal vi "kæmpe" for at få nogle sandheder ud til andre mennesker, der måske ikke har fået øjnene op for det endnu, og bruge vores energi på det. Indtil videre har der simpelthen været for mange begivenheder, som vi baare liiiiige skulle undersøge, og det tager nemlig meget af fokuset fra alt andet. Jeg vil nu alligevel sige, at selv om vi ikke lige i øjeblikket lever 100% i det åndelige, er vi meget selvudforskende og erkendende, men dagene er simpelthen for korte! hehe. Det kan være, vi med tiden kommer frem til den konklusion, at det andet bedre kan betale sig, det skal jeg ikke kunne sige. Lige nu er drivkraften i hvert fald bare, at få spredt en hel masse og gå all in på det  

For også lige at kommentere på det sidste, så håber jeg også, at det viser sig ikke at være sandt. Der er bare desværre rigtig mange ting, der peger i retning af det.

Anmeld

20. marts 2012

BellaT

Nej nej, det er slet ikke det jeg mener med at finde sig selv!

Jeg er ikke for, at man skal læne sig tilbage og ignorere, hvis det her har fanget en. Det var ikke det jeg mente.

Nej, at vide og derefter finde sig selv og sine evner og kvaliteter indeni. Altså rigtigt. Spirituelt.

Jeg plaprer for det får jeg aldrig selv gjort. Det andet er nemmere og tid har jeg aldrig nok af. Men masser af undskyldninger.

Anmeld

20. marts 2012

bluefalcon

No offence, men jeg bruger ikke knap 2 timer på at se en video på youtube, hvor jeg finder budskabet paranoid

Nu har jeg minus forståelse for, hvad satan står for, ud over at det sjældent er godt da Men fordi vi får ham smidt i hovedet i en musik video, så skulle vi hengive os mere til at ville tilfredsstille vores lyser, eller?

Mht til kildekritik, så mener jeg også at man må se med kritiske øjne på, hvem er det der har siddet og analyseret disse videoer, og hvad er deres bevæggrunde for dette - for hvis vi skal være skeptiske, så er det all the way, og det er også at forholde os kritiske til de kritiske stemmer

Hvilket egentlig også er helt forståeligt ! Ville også selv tage det med et gran salt, og gør det også med det her, men jeg må alligevel erkende at det for mig giver god mening, på trods af at det kan virke paranoidt. På den anden side kan jeg heller ikke se hvad der er galt i at være bare lidt paranoid eller "oppe på dupperne" idag, for næsten på dagligt basis får man øjnene op for noget nyt der vedrører enten helbred eller generel tillid til systemet. 

Haha. Nej deeeeet - Det er ikke godt med ham satan da  Mht musikvideoen, så er det ikke som sådan det at vi får smidt satan i ansigtet, men mere en form for "udfordring" mod det guddommelige, eller Gud om man vil, og bær over med mig her, for det er ikke min intention at bringe det ud på en dybere debat vedrørende det gode og det onde og bibelske vers. Som det fremgår af videoen så er det for at de skal pointere de har en finger med i det - Nærmest en skjult selviscenesættelse. De viser at de i periferien af den enorme popkultur der er, er med til at styre det hvilke budskaber der skal sendes ud og vi må jo erkende at der ikke er nogen vej udenom at folk bliver påvirket af det mantra der går igen i samtlige hip-hop,r'n'b, pop, ect -videoer. Typisk er det store biler, flere penge, hoes, bitches, flotte damer, ego, osv. Det er noget der udelukkende forherligere illusionen om at livet kun går ud på sådan nogle ting og dermed ikke være sagt at man ikke kan lytte til musikken uden at man bliver påvirket af det, for tit og ofte er det jo heller ikke andet end bare en landeplage, der resulterer i en overflod af mennesker der går rundt og nynner folk til yderligere vanvid uden at tænke videre over teksten. 

Mener bestemt også jeg er kildekritisk, for jeg har også set tonsvis af konspirationsvideoer hvor jeg har fejet utroligt mange af dem væk, netop fordi de kom med ekstreme postulater, som der ville være umulige at finde belæg for, hvilket jo egentlig også kan diskuteres i det her tilfælde. Alligevel vælger jeg dog at holde fast i, at man også selv skal prøve at forholde sig til om det egentlig kunne være sandt og selv se efter om det hele kunne hænge sammen, uanset hvor sindsygt det end måtte lyde 

Anmeld

20. marts 2012

L&V

Sandko skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A

Da jeg modtog kritik i den anden tråd omkring 11. september, vil jeg hermed lige advare sarte sjæle, om at dette er et meget kontroversielt emne, som kræver ben i næsen for at iagttage og sluge.

Jeg vil også gerne understrege, at hele videoen skal selvfølgelig ses med sund skepsis!

Denne video går i dybden med de signaler, der bliver sendt ud via den mainstream musik og i videoerne. Det er sataniske symboler, ego, penge og sex, der hovedsageligt præger disse. Ting, som er skjulte for selv det mest bevidste menneske - indtil det bliver analyseret, og vi finder ud af, hvad vi modtager fra det ubevidst.

Da jeg startede med at se den for nogle uger siden, var jeg meget skeptisk, og tænkte, at det var rene tilfældigheder. Jeg tænkte, at hvis man analyserer længe nok, vil man til sidst finde det, man leder efter - om det rent faktisk er der, eller ej. Jeg stoppede videoen efter ca. 10 minutter, da jeg fandt den meget ekstremt. I går faldt jeg over en kortere video omkring Tila Tequila, der pludselig havde fået en hjerne anorisme( ? ) efter at have afsløret en masse om Illuminati på sin twitter. Det gav mig lysten til at tage denne video frem igen, og det er jeg glad for, at jeg gjorde. Jeg kan snart ikke længere benægte, at der kan være noget om det. 

Se den, og kom gerne med jeres kommentarer om emnet. 

Kh

Sandko

http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw

Spæk fyldt med symboler og lidt sjovt den lige slutter med JFK

Anmeld

20. marts 2012

Sandko

BellaT skriver:

Nej nej, det er slet ikke det jeg mener med at finde sig selv!

Jeg er ikke for, at man skal læne sig tilbage og ignorere, hvis det her har fanget en. Det var ikke det jeg mente.

Nej, at vide og derefter finde sig selv og sine evner og kvaliteter indeni. Altså rigtigt. Spirituelt.

Jeg plaprer for det får jeg aldrig selv gjort. Det andet er nemmere og tid har jeg aldrig nok af. Men masser af undskyldninger.

Jeg tror, vi er enige alligevel. Det er også noget, der kræver rigtig meget tid, at gøre. Det er jo nærmest en livsstil! Men det er i hvert fald værd at stile imod på sigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.