Valle81 skriver:
Hejsa:0)
Da jeg fik Asta bugte vi alt det der var på sygehuset. Dyner tøj bleer osv - men nu er alt dette jo sparet væk på rigtig mange sygehuse hvor man så selv skal medbringe det - så måske en god ide at sprøge på sygehuset om der er ting at benytte og hvad:0)
Da jeg fik Anton havde vi alt med til ham selv - vidste jo at vi ville blive udskrevet efter få timer hvis alt gik som smurt - og jep 4 timer efter han var født tog vi hjem:0)
Knus og tænk at det er lige om lidt:0)
Ja... må hellere spørge min jordmoder i morgen... for jeg får jo lov at være der i 2 døgn... så det er meget rart at vide, hvor meget man skal pakke 
Ja.. er det ikke vildt?? det er snart jo!!! 
Og måske endda tidligere end vi først havde troet.. eftersom jeg for lidt over en uge siden var på hospitalet med store smerter, som viste sig at være veer og jeg var begyndt at åbne mig.. puhaaa
(var kun 34+1)
Men efter at have ligget fuldstændig stille side, virker det til, at vi fik processen stoppet...!!! Men er spændt på, hvad der sker, når jeg må bevæge mig normalt igen, når jeg er 37+0.... måske skal jeg kæmpe en kamp med at få hende ud så.... når nu jeg har ligget stillet så længe... hahah!!! 
Anmeld