Hvad sov jeres barn i på hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Mathilde

Der er både seng, tøj og dyner til baby ude på sygehuset Celina sov i en seng første nat, men jeg sov næsten ikke og det virkede forkert at være adskildt, så efterfølgende sov hun ved mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

misslea

JulieE skriver:

Altså smag og behag er jo forskellig, men må jeg ikke give dig et råd  

Hvis hospitalet stiller tøj, sengetøj dynes osv tilrådighed, tag imod det!!!

De små størrelser laver rigeligt med med vasketøj, og der er rigeligt at se til når I kommer hjem med sådan en lille størrelse, så er det da træls allerede der at have vasketøj med hjem fra sygehuset.

Får du en lille gylper, er det super fedt bare at kunne skifte tøjet på den lille og  smide det til vask uden at skulle tænke mere over det

Mange hilsner

Julie -mor til to børn, der gylpede

heheh... det har du selvfølgelig ret i - og det har jeg også hørt mange sige....!!! Men altså... tror jeg vil tage tøj med til hende, og se, hvad jeg kan overskue derude... for vil helt klart helst have hendes i sit eget tøj... men måske ser jeg helt anderledes på det, når jeg først sidder med hende i armene.. heheh!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

2. september 2010

Valle81

misslea skriver:

Hej skønne damer...

Tjaaa... måske et lidt mystisk spørgsmål.... men sad og tænkte på forleden, hvad man egentlig putter sine børn i, når de skal sove på hospitalet efter fødslen???

De har vel vugger/senge til dem på hospitalet ikk? Er de okay??

Og hvad havde I gjort med sengetøj??? Havde I deres egen dyne med, eller brugte I hospitalets???

Havde I deres lift med evt??? Så de kunne putte i den???

Mange hilsner fra Lea

Hejsa:0)

Da jeg fik Asta bugte vi alt det der var på sygehuset. Dyner tøj bleer osv - men nu er alt dette jo sparet væk på rigtig mange sygehuse hvor man så selv skal medbringe det - så måske en god ide at sprøge på sygehuset om der er ting at benytte og hvad:0)

Da jeg fik Anton havde vi alt med til ham selv - vidste jo at vi ville blive udskrevet efter få timer hvis alt gik som smurt - og jep 4 timer efter han var født tog vi hjem:0)

Knus og tænk at det er lige om lidt:0)

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Hej skønne damer...

Tjaaa... måske et lidt mystisk spørgsmål.... men sad og tænkte på forleden, hvad man egentlig putter sine børn i, når de skal sove på hospitalet efter fødslen???

De har vel vugger/senge til dem på hospitalet ikk? Er de okay??

Og hvad havde I gjort med sengetøj??? Havde I deres egen dyne med, eller brugte I hospitalets???

Havde I deres lift med evt??? Så de kunne putte i den???

Mange hilsner fra Lea

på OUH sover de små i en plastic vugge.... der er en madras i.... der er også dyner, men de er ikke meget værd... jeg ville råde dig til at tage baby´s egen dyne med... det er heller ikke så stort eller kæmpe at tage med...

men jeg havde vores datter så meget i sengen som jeg kunne (fik PKS og havde mange rygsmerter)

Anmeld

2. september 2010

misslea

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Da jeg fik Asta bugte vi alt det der var på sygehuset. Dyner tøj bleer osv - men nu er alt dette jo sparet væk på rigtig mange sygehuse hvor man så selv skal medbringe det - så måske en god ide at sprøge på sygehuset om der er ting at benytte og hvad:0)

Da jeg fik Anton havde vi alt med til ham selv - vidste jo at vi ville blive udskrevet efter få timer hvis alt gik som smurt - og jep 4 timer efter han var født tog vi hjem:0)

Knus og tænk at det er lige om lidt:0)

Ja... må hellere spørge min jordmoder i morgen... for jeg får jo lov at være der i 2 døgn... så det er meget rart at vide, hvor meget man skal pakke

Ja.. er det ikke vildt?? det er snart jo!!!

Og måske endda tidligere end vi først havde troet.. eftersom jeg for lidt over en uge siden var på hospitalet med store smerter, som viste sig at være veer og jeg var begyndt at åbne mig.. puhaaa  (var kun 34+1)

Men efter at have ligget fuldstændig stille side, virker det til, at vi fik processen stoppet...!!! Men er spændt på, hvad der sker, når jeg må bevæge mig normalt igen, når jeg er 37+0.... måske skal jeg kæmpe en kamp med at få hende ud så.... når nu jeg har ligget stillet så længe... hahah!!!

Anmeld

2. september 2010

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

på OUH sover de små i en plastic vugge.... der er en madras i.... der er også dyner, men de er ikke meget værd... jeg ville råde dig til at tage baby´s egen dyne med... det er heller ikke så stort eller kæmpe at tage med...

men jeg havde vores datter så meget i sengen som jeg kunne (fik PKS og havde mange rygsmerter)

Jaaah jeg vil også have hendes egen dyne med...  Og så vil jeg nok sove et par nætter med den optil (hvis jeg når det), så den dufter lidt af mig... !!!

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Jaaah jeg vil også have hendes egen dyne med...  Og så vil jeg nok sove et par nætter med den optil (hvis jeg når det), så den dufter lidt af mig... !!!

det var en super god ide... jeg synes også at de der sygehus ting lugter af, ja... sygehus.... og jeg hader den lugt...

så vi havde også tøj med til den lille...

Anmeld

2. september 2010

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

det var en super god ide... jeg synes også at de der sygehus ting lugter af, ja... sygehus.... og jeg hader den lugt...

så vi havde også tøj med til den lille...

Ja - jeg synes jo også, at alle deres ting, er lidt upersonlige!! Og ja jeg ved godt, at det er klart det nemmeste at benytte sig af deres tøj, sengetøj m.m.... meeeen, jeg vil også bare sååå gerne have, at man kan se, at hun er VORES baby.... og vi ENDELIG kan putte hende i sit eget tøj....!! Og vi kan jo lige så godt vænne os til alt det ekstra tøjvask fra start...

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Ja - jeg synes jo også, at alle deres ting, er lidt upersonlige!! Og ja jeg ved godt, at det er klart det nemmeste at benytte sig af deres tøj, sengetøj m.m.... meeeen, jeg vil også bare sååå gerne have, at man kan se, at hun er VORES baby.... og vi ENDELIG kan putte hende i sit eget tøj....!! Og vi kan jo lige så godt vænne os til alt det ekstra tøjvask fra start...

åh jo, det er ganske vidst... ha ha... masser at tøj... heldigvis er det jo ret småt, så der kan være meget i en vask:0)

jeg tog altså alt med... hun brugte kun sygehusets bodyer den første dag... :0)

ih hvor er det spændende hva? det er jo snart... jeg har fulgt lidt med... og det er godt du kunne få kroppen til at stoppe med at føde!

Anmeld

2. september 2010

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

åh jo, det er ganske vidst... ha ha... masser at tøj... heldigvis er det jo ret småt, så der kan være meget i en vask:0)

jeg tog altså alt med... hun brugte kun sygehusets bodyer den første dag... :0)

ih hvor er det spændende hva? det er jo snart... jeg har fulgt lidt med... og det er godt du kunne få kroppen til at stoppe med at føde!

ja - tror jeg har det på samme måde som dig... og ja, det er jo sååå småt, så mon ikke det går... hehe!!

Ja... det er nemlig lige straks.. det kan jo sådan set ske, når som helst!!!  Men vi er nu også ret glade for, at det lykkedes at stoppe hele processen i første omgang, så nu er jeg bare spændt på at se, hvad der sker, når jeg begynder at bevæge mig normalt igen, når jeg er 37+0!! Måske er hun faldet så meget til ro, at hun slet ikke vil ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.