Hvad sov jeres barn i på hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

misslea

CarinaSD skriver:

Det kan jeg godt forstå .. Man har det jo os selv bedst i egent tøj .. Jeg havde min egen dyne og pude med .. Jeg kan ikk ligge med andet end mit eget ..

heheh.... det jeg godt forstå...!! Ens eget er altid det bedste!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Klumpe-dumpe

misslea skriver:

Hej skønne damer...

Tjaaa... måske et lidt mystisk spørgsmål.... men sad og tænkte på forleden, hvad man egentlig putter sine børn i, når de skal sove på hospitalet efter fødslen???

De har vel vugger/senge til dem på hospitalet ikk? Er de okay??

Og hvad havde I gjort med sengetøj??? Havde I deres egen dyne med, eller brugte I hospitalets???

Havde I deres lift med evt??? Så de kunne putte i den???

Mange hilsner fra Lea

Først var min datter i kuvøse, så der havde hun jo kun "ble" på. og havde et lille tæppe, indtil hun kom i lys...

Da hun så kom i åben vugge, var det sygehuses. Til at starte med der havde hun alt fra sygehuset, altså dyne og deres tøj på. Men da jeg blev træt af, at se hende "tilhøre regionsvaskeriet) fik jeg købt noget tøj i str. 38. Da hun kom til udslusingen, sov hun i sin lift, med egen dyne.

:)

Anmeld

2. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Var I på hospitalet længe da???

Tænker, at vores lille bebs sover hos os (det meste af tiden), og ellers kan jeg nok godt putte hende i deres glas-dims med hjul

Men vi skal som sådan heller ikke have liften med derud, med mindre det er nødvendigt, for vi skal hjem i bil, og dermed skal hun jo være i autostolen på hjemturen!!!

Men må indrømme, at jeg gerne vil have hende i hendes eget tøj og sengetøj... og jaaah, det er da en fin idé med nussekluden... det må jeg da lige huske, så jeg kan få lidt af min egen "kropsduft" over på den... hehehe!!

Var der i 5 dage.

Fik pks pga han gennem hele graviditet havde lagt i tværleje.

Havde det blot bedst med at have ham i eget tøj og i egen vogn. Han sov dog i den der plastik 'balje' med hjul om natten, for han sov allerede der 8 timer om natten. Så havde ikke behov for at have ham liggende for at amme, da han jo sov.

Havde jo også basen til stel, så autostol kunne side derpå og ikke skulle bære rundt med ham. Men havde ham oppe i højden og kunne ligge ham ned i hvile position. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.