Hvad sov jeres barn i på hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

LAURAS MOR skriver:

øvøv ..Troede godt fædrene måtte sove der, når det var kejsersnit. Min mand og jeg havde en hel 4 mands stue for os selv. Han var i hvert fald guld værd om natten hvor jeg ikke selv kunne rejse mig, pga. smerter i maven.

præcis... der måtte jeg så bruge sygeplejerskerne.... lidt træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

BabyStella!

misslea skriver:

Hej skønne damer...

Tjaaa... måske et lidt mystisk spørgsmål.... men sad og tænkte på forleden, hvad man egentlig putter sine børn i, når de skal sove på hospitalet efter fødslen???

De har vel vugger/senge til dem på hospitalet ikk? Er de okay??

Og hvad havde I gjort med sengetøj??? Havde I deres egen dyne med, eller brugte I hospitalets???

Havde I deres lift med evt??? Så de kunne putte i den???

Mange hilsner fra Lea

Stella fik en fin lille vugge, samt dyne, tæppe og sin bamse Tæppet fik vi lov og ta´ med hjem en dag før, vi skulle hjem - af hensyn til vores hunde, som skulle ha´ lov og vænne sig til hendes duft!

Anmeld

2. september 2010

luckas-mor

misslea skriver:

Heheh... ja det kan jeg forstå, at de fleste har gjort, og det er da også bare mega hyggeligt

Såååee.... mon ikke også, at vores lille frøken kommer til at putte med os...??!!  Det tror jeg....

gjorde luckas hvertfald her  men dagen før vi skulle hjem sov han så med sin egen dyne så han ku vende sig til lugten

Anmeld

2. september 2010

CarinaSB

Noah lå imellem os .. Vi lå på patient hotellet i randers .. de havde sådan nogle plastik vugger til dem .. som har hjul så man kan tage den med ned når man skulle spise osv Jeg kunne slet ikk have tanken om at han skulle ligge i den der plastik dims 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

misslea

CarinaSD skriver:

Noah lå imellem os .. Vi lå på patient hotellet i randers .. de havde sådan nogle plastik vugger til dem .. som har hjul så man kan tage den med ned når man skulle spise osv Jeg kunne slet ikk have tanken om at han skulle ligge i den der plastik dims 

jep... tænker nemlig også, at hun nok skal sove hos os på patienthotellet.... og ellers kan vi jo bruge deres vugge-dims, når vi har brug for at transportere hende i noget med hjul på

Anmeld

2. september 2010

CarinaSB

misslea skriver:

jep... tænker nemlig også, at hun nok skal sove hos os på patienthotellet.... og ellers kan vi jo bruge deres vugge-dims, når vi har brug for at transportere hende i noget med hjul på

jeg syntes det var nemmere end at gå med liften .. For vi lå på første sal .. godt nok er der elevator .. men alligevel er det jo hårdt ..

Anmeld

2. september 2010

misslea

CarinaSD skriver:

jeg syntes det var nemmere end at gå med liften .. For vi lå på første sal .. godt nok er der elevator .. men alligevel er det jo hårdt ..

Ja - og jeg vil egentlig helst undgå at have liften med, med mindre den er meget nødvendig!!! Vi skal nemlilg hjem i bil, så vi har ikke rigtig noget at bruge den til, da prinsessen jo skal hjem i en aotostol...

Anmeld

2. september 2010

CarinaSB

misslea skriver:

Ja - og jeg vil egentlig helst undgå at have liften med, med mindre den er meget nødvendig!!! Vi skal nemlilg hjem i bil, så vi har ikke rigtig noget at bruge den til, da prinsessen jo skal hjem i en aotostol...

Vi havde godt nok liften med .. Men det var kun så han kunne sove i den hvis han ikk lige skulle sove i sengen .. Jeg ved ikk hvorfor men jeg kunne slet ikk have den plastik vugge .. Den virkede for mig alt for kold .. ikk kold på den måde at de ville fryse .. men der er ingen hygge over den 

Anmeld

2. september 2010

misslea

CarinaSD skriver:

Vi havde godt nok liften med .. Men det var kun så han kunne sove i den hvis han ikk lige skulle sove i sengen .. Jeg ved ikk hvorfor men jeg kunne slet ikk have den plastik vugge .. Den virkede for mig alt for kold .. ikk kold på den måde at de ville fryse .. men der er ingen hygge over den 

Nej - jeg kan sagtens følge dig!!! Men håber det hjælper at have hendes eget sengetøj med, og så putte hende i sit eget tøj.... så blir det hele mere personligt...!!! For ja - jeg er nu heller ikke vild med tanken om, alt det der hospitals-halløj.... vil meget hellere bruge alle de lækre ting, vi selv har købt...

Anmeld

2. september 2010

CarinaSB

misslea skriver:

Nej - jeg kan sagtens følge dig!!! Men håber det hjælper at have hendes eget sengetøj med, og så putte hende i sit eget tøj.... så blir det hele mere personligt...!!! For ja - jeg er nu heller ikke vild med tanken om, alt det der hospitals-halløj.... vil meget hellere bruge alle de lækre ting, vi selv har købt...

Det kan jeg godt forstå .. Man har det jo os selv bedst i egent tøj .. Jeg havde min egen dyne og pude med .. Jeg kan ikk ligge med andet end mit eget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.