billedtråd, vis dit hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Bavianis

Her er et par billeder af vores drømmehus - som vi var så heldige at kunne flytte ind i d. 1. oktober sidste år. Det er et gammelt jordemoderhus fra 1926 som er blevet renoveret af en arkitekt, så det er bare lavet SÅ smukt!

Jeg elsker vores hus:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Her er et par billeder af vores hus (eller det vil sige, at det er mine forældres hus, som vi lejer)! Billederne går mest på omgivelserne, som I kan se - og det er fordi, vi elsker bare at bo her midt i naturen!

Der er et billede af huset fra den ene side. Udsigten fra terassen til den ene og til den anden side. Huset set nede fra stranden af og til sidst lige et billede af straden ca 50-100 m fra terassen!

Årh... Jeg ELSKER bare dit hus... Men jeg synes alligevel I skulle flytte tilbage til mig!!!

Anmeld

9. marts 2010

MORJESPERSEN

starsofheaven skriver:

er hel vild med jeres hus.. men det koster jo næsten ingenting..

Tak..Det fordi det ligger på landet, hvis det lå byen kunne vi få en halv million mere for det... men nu har vi besluttet at blive boende... så nuvil vi til at sætte nye vinduer i.

Anmeld

9. marts 2010

Josesmor

Her er lidt af vores hus.. Ikke taget længe efter vi er flyttet ind i dec. 08

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Her er et par billeder af vores drømmehus - som vi var så heldige at kunne flytte ind i d. 1. oktober sidste år. Det er et gammelt jordemoderhus fra 1926 som er blevet renoveret af en arkitekt, så det er bare lavet SÅ smukt!

Ih, jeg vil også have sådan et hus! Og indeni er det jo bare SÅ fantastisk!

Anmeld

9. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Ih, jeg vil også have sådan et hus! Og indeni er det jo bare SÅ fantastisk!

Det vi gør, det er at flytte vores hus ned på Jeres grund! Og så skal vi alle samen bo sammen! Det bliver måske lidt trangt, og min mor begynder nok at græde over afstanden, med det er det der må gøres! 

Anmeld

9. marts 2010

Mettemus

LAURAS MOR skriver:

tak tak.. De 2 billeder der hænger sammen er købt i idemøber  

Tak for tippet - det tror jeg lige jeg skal huske

Anmeld

9. marts 2010

Svenne

LAURAS MOR skriver:

Lige nogle billeder af vores lille hjem.. havde ik lige nogle billeder af selve huset ..

Jeg elsker, når folk tør bruge så mange farver! Fed stil

Anmeld

9. marts 2010

Guldet

Svenne skriver:

Jeg elsker, når folk tør bruge så mange farver! Fed stil

tak elsker farver

Anmeld

9. marts 2010

Mie A

Bavianis skriver:

Smukt hus...

Fik lige luret dit profilbillede. Din mand skulle vel ikke være fra en lille flække der hedder Knabstrup?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.