billedtråd, vis dit hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.553 visninger
49 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

starsofheaven

hejsa, tænkte på om vi ik sku lave en tråd med hvorddan vores huse ser ud? vi har desvæære ikke hus endnu.. men det altid godt at se hvordan andre bor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

starsofheaven

???

Anmeld

7. marts 2010

Bamseboet :D

jo, viser heller end gerne mit frem...

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=311973-2&forretningsnr=103682#

bare kik her ind... 

wow har lige set at vi har haft det tilsalg i 540 dage i dag

start pris 370.000 og nupris: 250.000,-

Anmeld

7. marts 2010

otlitrom

Bamseboet :D skriver:

jo, viser heller end gerne mit frem...

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=311973-2&forretningsnr=103682

bare kik her ind... 

wow har lige set at vi har haft det tilsalg i 540 dage i dag

start pris 370.000 og nupris: 250.000,-

Havde jeg boet i nærheden og skulle købe noget, så var det lige præcis sådan noget vi ville kigge på!!

Jeg håber I får det solgt!

Bor i lejlighed, så har ikke nogen billeder at vise frem Men billedtråde er altid sjove!!

Anmeld

7. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi bor også pt i lejlighed - men kigger heftigt efter hus og har været ude at kigge på 5 indtil videre i år.

Da der skal være godt med uden-om's- plads og hvor min vagt lastbil må holde...

Ja det er lidt ude i en lille by, men det er i samme lille landsby mit arbejde er - så vi kan spare en bil + brændstof. Vi har også dp derude, det valgte vi netop fordi vi gerne vil derud at bo.

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=70009254

Ja det trænger til lidt nyt, men loftet er efter isoleret og gode vinduer. Men har en svoger der skylder mig 793 arbejdstimer, så der skal også være lidt at lave for ham.

Anmeld

7. marts 2010

MariaJ

Savle, savle... Ej, hvor ville jeg bare gerne have et hus. Får helt vildt lyst til god plads og have, når jeg ser jeres billeder. Vi bor i lejlighed, der hører til mit arbejde (og bor i øvrigt i det nordligste nordnorge, hvor der ikke engang er snak om at der kan vokse noget, der ville høre til i en have), så hus og have er nok ikke lige rundt om hjørnet for os. Imellemtiden forsøger vi så at få plads til to voksne, en kommende baby og en hund på 65 kvadratmeter.

Anmeld

7. marts 2010

Mussen2

Her er et billede af vores dejlige hus, som vi har sat i stand de sidste 5-6 år...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

starsofheaven

hold da op et stort hus..

Anmeld

7. marts 2010

Jibbe

Her er vores hus.... langt fra færdigt men det skal nok komme Det kommer nok også til at tage nogle år men jeg ELSKER mit hus!

Anmeld

7. marts 2010

DK

Hej

Jeg har en mappe med husbilleder i foto-albumet under min profil!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.