billedtråd, vis dit hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

vores lille hus i Alléskoven:

1: fra indkørslen (sommer)

2: gården (sommer)

3: æbletræet i midten af haven (sommer)

4: æbletræet fyldt med blomster (forår)

5: huset fra vejen (vinter)

6: og august på løjer, vores have går direkte ud i skoven og hvis man vandrer gennem den, kommer man til den mest fantastiske udsigt over Fynshav og med udsigt til Bjørnø

Det er simpelthen SÅ idyllisk!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Tina2

Vi er i fuld gang med at renovere og er langtfra færdige, men HÅBER virkelig at vi får køkkenet op i weekenden, min mand knokler for at blive færdig til det... Så lægger jeg lige nogle pics ind:-)

Anmeld

8. marts 2010

Miamaja

Tjuhl skriver:

vores lille hus i Alléskoven:

1: fra indkørslen (sommer)

2: gården (sommer)

3: æbletræet i midten af haven (sommer)

4: æbletræet fyldt med blomster (forår)

5: huset fra vejen (vinter)

6: og august på løjer, vores have går direkte ud i skoven og hvis man vandrer gennem den, kommer man til den mest fantastiske udsigt over Fynshav og med udsigt til Bjørnø

Sikke et DEJLIGT hus og elsker simpelthen gule huse og saa lige i skoven - det er jo ren HYGGE! Hvis jeg boede i danmark saa ville jeg helst sikkert foretraekke at finde et sted hvor vi havde skov i baghaven - det er bare skont selvom jeg ikke er vild med myggene.

Har I ikke nogle hunde at fylde haven med under det store smukke trae?

Anmeld

8. marts 2010

Miamaja

MyBaby skriver:

Her er et par billeder af vores hus (eller det vil sige, at det er mine forældres hus, som vi lejer)! Billederne går mest på omgivelserne, som I kan se - og det er fordi, vi elsker bare at bo her midt i naturen!

Der er et billede af huset fra den ene side. Udsigten fra terassen til den ene og til den anden side. Huset set nede fra stranden af og til sidst lige et billede af straden ca 50-100 m fra terassen!

uhh hvor skont! og saa lige til stranden - dejligt!

Anmeld

8. marts 2010

oo

Miamaja skriver:

Sikke et DEJLIGT hus og elsker simpelthen gule huse og saa lige i skoven - det er jo ren HYGGE! Hvis jeg boede i danmark saa ville jeg helst sikkert foretraekke at finde et sted hvor vi havde skov i baghaven - det er bare skont selvom jeg ikke er vild med myggene.

Har I ikke nogle hunde at fylde haven med under det store smukke trae?

tark ja, vi er omkranset af skov, så det er sååå skønt. der er ret meget læ på de varme sommerdage ingen hunde...jeg er kattedame (ja, det er vel ikke så overraskende i virkeligheden: bognørd og kat går ofte hånd i hånd ) men der kommer så mange dyr i haven, at det ikke er et problem at fylde den...vi har jo August og sidste forår dukkede der pludselig en kanin op som boede her nogle uger, og ellers er der altid fasaner og egern og dådyr, så der er liv og glade dage

Anmeld

8. marts 2010

Guldet

Ih, nogle flotte billeder i stuen - er hel vild med farverne!!!

tak tak.. De 2 billeder der hænger sammen er købt i idemøber  

Anmeld

8. marts 2010

Nadi

DK skriver:

Hej

Jeg har en mappe med husbilleder i foto-albumet under min profil!

Knus

Hold op hvor bor I idyllisk!! Det er super flot, en god blanding af gammel og nyt, det er jo lige til en side i Bo Bedre  

Dejligt hjem I har ihertfald.

Anmeld

9. marts 2010

Miamaja

Tjuhl skriver:

tark ja, vi er omkranset af skov, så det er sååå skønt. der er ret meget læ på de varme sommerdage ingen hunde...jeg er kattedame (ja, det er vel ikke så overraskende i virkeligheden: bognørd og kat går ofte hånd i hånd ) men der kommer så mange dyr i haven, at det ikke er et problem at fylde den...vi har jo August og sidste forår dukkede der pludselig en kanin op som boede her nogle uger, og ellers er der altid fasaner og egern og dådyr, så der er liv og glade dage

det er jo lutter idyl med daardyr og vilde kaniner i baghaven...

Anmeld

9. marts 2010

starsofheaven

MORJESPERSEN skriver:

her er vores lille hus

www.edc.dk/en/Sag/?pid=79004835

er hel vild med jeres hus.. men det koster jo næsten ingenting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.