Trendsales...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Gustavsmor

MatildeS skriver:

Man finder hurtigt ud af det. Du bliver guidet hele vejen igennem, ellers er du velkommen til at skrive så skal jeg nok hjælpe dig

Ja mon ikke nok det går....det kan være jeg skriver ellers. Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Sasja77

Er også ret ny på trendsales men er virkelig positiv! Jeg har købt 4 stykker tøj til lillemusen Bl.a en flyverdragt virkelig billigt og VIRKELIG flot! jeg har ikke været skuffet en eneste gang og alt har været som sælger har angivet det:-) (er heldigvis også begyndt at sælge noget derinde, det var jo egentlig derfor at jeg oprettede mig...)

Anmeld

3. september 2010

Gustavsmor

Sasja77 skriver:

Er også ret ny på trendsales men er virkelig positiv! Jeg har købt 4 stykker tøj til lillemusen Bl.a en flyverdragt virkelig billigt og VIRKELIG flot! jeg har ikke været skuffet en eneste gang og alt har været som sælger har angivet det:-) (er heldigvis også begyndt at sælge noget derinde, det var jo egentlig derfor at jeg oprettede mig...)

Er blevet lidt bidt af det...for man kan jo købe de lækre mærker som kun er lidt brugt til få penge. Glæder mig til at se hvad hun skriver til mig, hende med den flyverdragt jeg har fundet.....

Skal man sætte penge ind p trendsales, som man så betaler med den vej over???

Anmeld

3. september 2010

3drenge

Jeg har købt og solgt derinde i 4½ år og har over 1300 handler bag mig, synes det er rigtig fedt, at kunne sælge alt det tøj man nu får skrabet sammen med 3 drenge i familien (+ alt mit eget ) Har kun haft 2 trælse handler i alle de år, så det har været meget positivt synes jeg

Du er velkommen til at kigge på min profil og så kan du jo prøve selv at sætte noget til salg. Men advarer dig lige, man kan godt blive MEGET afhængig af det og hvis man ikke selv får solgt lidt, kan det blive dyrt

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=130719

Anmeld

3. september 2010

Gustavsmor

3drenge skriver:

Jeg har købt og solgt derinde i 4½ år og har over 1300 handler bag mig, synes det er rigtig fedt, at kunne sælge alt det tøj man nu får skrabet sammen med 3 drenge i familien (+ alt mit eget ) Har kun haft 2 trælse handler i alle de år, så det har været meget positivt synes jeg

Du er velkommen til at kigge på min profil og så kan du jo prøve selv at sætte noget til salg. Men advarer dig lige, man kan godt blive MEGET afhængig af det og hvis man ikke selv får solgt lidt, kan det blive dyrt

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=130719

Har virkelig også kun hørt ´positivt om siden...det er lidt sjovt, og jeg tror du har ret i at man skal passe på, for der findes da godt nok mange fine sager derinde. Måske man skulle kigge i gemmeren og se om man skulle rydde lidt ud......

Anmeld

3. september 2010

3drenge

Gustavsmor skriver:

Har virkelig også kun hørt ´positivt om siden...det er lidt sjovt, og jeg tror du har ret i at man skal passe på, for der findes da godt nok mange fine sager derinde. Måske man skulle kigge i gemmeren og se om man skulle rydde lidt ud......

Ja prøv det, jo mere der bliver ryddet ud jo mere nyt kan der komme ind

Anmeld

3. september 2010

foto på lærred

Gustavsmor skriver:

Er blevet lidt bidt af det...for man kan jo købe de lækre mærker som kun er lidt brugt til få penge. Glæder mig til at se hvad hun skriver til mig, hende med den flyverdragt jeg har fundet.....

Skal man sætte penge ind p trendsales, som man så betaler med den vej over???

Ja man skal sætte pengen ind på TS for at købe (med mindre man sælger noget der inde) så har man penge stående.

Kan ikke huske om det var dig der spurgte til TS gebyr. Det er lidt forskelligt om det er køber der betaler, sælger eller man deles. Det er som regel noget man bliver enige om inden man køber/sælger.

Jeg kan huske da jeg startede, jeg synes heller ikke det var særligt brugervenligt i forhold til at starte op. Det med et "klippekort" (kun hvis man er VIP) hele konceptet virkede besynderligt, og bare det at skulle lave en handel og finde rundt i det Men så snart man har gjort det første gang så er det lige til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.