Trendsales...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Gustavsmor

Hej Piger...

Er lige sprunget ud i at prøve at handle på trendsales. Har fundet en super fin reima flyverdragt....håber bare jeg har gjort det rigtigt. Føler mig sgu så dum til sådan noget nyt noget....

Handler I på trendsales?? Og hvad syns I om det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Chr-Hei

Jeq har handlet der meqet i manqe år... Jeg er aldriq blevet snydt .. hvis vare du spørger nok indtil produktet, får det målt i dit tilfælde og set billeder så vil jeg mene det er ligeså godt der som andre steder på nettet..

Jeg har kun positivt derinde fra i hvertfald

Anmeld

2. september 2010

foto på lærred

Jeg har handlet meget på Trendsales

Jeg stoppede på et tidspunkt med at købe tøj, fordi jeg nogle gange oplevede at blive rigtig skuffet. Nok fordi jeg lidt tænker, at jeg selv kun ville sælge noget, jeg virkelig synes stadigvæk kunne bruges. Noget at det jeg fik var rigtig forvasket, sådan noget man måske ville give en 10ér for på et et loppemarkede. Så gik der nogle år jeg jeg forsøgte igen, og siden har jeg været rigtig glad og tilfreds med det tøj jeg har fået. Jeg synes folk er rigtig gode til at skrive hvordan varen er, og jeg synes, at man kan lave nogle rigtig gode handler på Trendsales. Man skal dog lige huske Trendsales gebyr (4 procent) og så kommer der selvfølgelig porto på.

Jeg køber aldrig store ting på Trendsales. der handler jeg stadigvæk på den blå avis. Men en masse småting har jeg handlet på Trendsales.

Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for din flyverdragt.

Anmeld

2. september 2010

Gustavsmor

foto på lærred skriver:

Jeg har handlet meget på Trendsales

Jeg stoppede på et tidspunkt med at købe tøj, fordi jeg nogle gange oplevede at blive rigtig skuffet. Nok fordi jeg lidt tænker, at jeg selv kun ville sælge noget, jeg virkelig synes stadigvæk kunne bruges. Noget at det jeg fik var rigtig forvasket, sådan noget man måske ville give en 10ér for på et et loppemarkede. Så gik der nogle år jeg jeg forsøgte igen, og siden har jeg været rigtig glad og tilfreds med det tøj jeg har fået. Jeg synes folk er rigtig gode til at skrive hvordan varen er, og jeg synes, at man kan lave nogle rigtig gode handler på Trendsales. Man skal dog lige huske Trendsales gebyr (4 procent) og så kommer der selvfølgelig porto på.

Jeg køber aldrig store ting på Trendsales. der handler jeg stadigvæk på den blå avis. Men en masse småting har jeg handlet på Trendsales.

Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for din flyverdragt.

Trendsales gebyr....Åh nej...er det noget af det jeg skulle have læst med småt???

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Jeg ELSKER trendsales og bruger det meget, både til køb og salg

Jeg er kun én gang blevet "snydt" (ud af rigtig rigtig rigtig mange handler) hvor tøjet var mere slidt end angivet og da gik Trendsales med det samme ind i sagen, lukkede brugerens konto og hjalp mig med at få mine penge tilbage

Anmeld

2. september 2010

sbs78

Handler også en del på trendsales og er kun positiv omkring det

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Gebyret betales af sælgeren, vedmindre han/hun oplyser at det lægges oven i prisen

Anmeld

2. september 2010

Gustavsmor

MatildeS skriver:

Jeg ELSKER trendsales og bruger det meget, både til køb og salg

Jeg er kun én gang blevet "snydt" (ud af rigtig rigtig rigtig mange handler) hvor tøjet var mere slidt end angivet og da gik Trendsales med det samme ind i sagen, lukkede brugerens konto og hjalp mig med at få mine penge tilbage

Mon ikke også jeg bliver glad for det så....syns kun jeg har hørt positivt. Syns bare det virker så avanceret....Gad vide om jeg kan finde ud af det der med betaling osv.???

Anmeld

2. september 2010

slettet_7530

Jeg har været storkunde derinde, men lige nu sælger jeg mest på min egen hjemmeside  ved køb har jeg haft et par uheldige oplevelser hvor tøjet var virkelig slidt med salg har jeg selv kun fået positive tilbagemeldinger, men jeg har også været derinde nu i mange år

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Gustavsmor skriver:

Mon ikke også jeg bliver glad for det så....syns kun jeg har hørt positivt. Syns bare det virker så avanceret....Gad vide om jeg kan finde ud af det der med betaling osv.???

Man finder hurtigt ud af det. Du bliver guidet hele vejen igennem, ellers er du velkommen til at skrive så skal jeg nok hjælpe dig

Man finder hurtigt ud af det. Du bliver guidet hele vejen igennem, ellers er du velkommen til at skrive så skal jeg nok hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.