Dygtig fotograf søges - til børnefoto :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Dinna88

Jeg kender en amatørfotograf. Da hun netop er amatør, bliver det hele ikke så opstillet, som det gør i et studie. Jeg ved ikke om hun har en hjemmeside eller noget, skal jeg høre hende ad?

hun har taget billeder ved bryllup, konfirmation osv osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Karo

Charlotte hammer er rigtig dygtig.

http://www.charlottehammer.dk/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

Trine89

Tanja78 skriver:

Hey Trine det kunne godt være en mulighed  

Men hvad med baggrund osv. hvis nu det bliver her - de er jo forholdsvis små Freya bliver som sagt 7 uger.. og jeg kunne godt tænke mig sort/hvide billeder ville det være noget problem?

Det er hvert fald slet ikke noget problem med Sort/hvid billeder. 

Der går man jo bare ind og redigere billederne efter de er taget  

Og med baggrund er der jo også forslellige muiligheder med fx natur baggrund eller blot en væg.  

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Dinna88 skriver:

Jeg kender en amatørfotograf. Da hun netop er amatør, bliver det hele ikke så opstillet, som det gør i et studie. Jeg ved ikke om hun har en hjemmeside eller noget, skal jeg høre hende ad?

hun har taget billeder ved bryllup, konfirmation osv osv

Det må du da gerne

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Trine89 skriver:

Det er hvert fald slet ikke noget problem med Sort/hvid billeder. 

Der går man jo bare ind og redigere billederne efter de er taget  

Og med baggrund er der jo også forslellige muiligheder med fx natur baggrund eller blot en væg.  

Skal lige tænke over mulighederne herhjemme og hører manden ad  Kunne godt være en mulighed.

Anmeld

2. september 2010

Trine89

Tanja78 skriver:

Skal lige tænke over mulighederne herhjemme og hører manden ad  Kunne godt være en mulighed.

ellers har lige spurgt min kæreste at han også har mulighed for at "bygge" noget læred og sår'n.. hihi. det har han prøvet før og det virker rigtig godt

men jah, I kan altid vende tilbage.. 

i mellem siden kan i jo måske kigge inde på hans hjemmeside der er lidt billeder som han har taget : www.torbn.dk

og ellers vil jeg gerne se om jeg kan finde nogle billeder han har taget

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Karo skriver:

Charlotte hammer er rigtig dygtig.

http://www.charlottehammer.dk/

Hvor mange billeder fik du og betalte du for - pris? De er super lækre de billeder...

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Trine89 skriver:

ellers har lige spurgt min kæreste at han også har mulighed for at "bygge" noget læred og sår'n.. hihi. det har han prøvet før og det virker rigtig godt

men jah, I kan altid vende tilbage.. 

i mellem siden kan i jo måske kigge inde på hans hjemmeside der er lidt billeder som han har taget : www.torbn.dk

og ellers vil jeg gerne se om jeg kan finde nogle billeder han har taget

Super  Vi skal nok lige vende tilbage (skal på skole nu) men kigger på hans hjemmeside i morgen..

tusind tak.

Anmeld

2. september 2010

slettet_7530

Jeg kender en pige på et andet forum hvis mand er fotograf han har eget atelier og tager fantastiske billeder og han er også til at betale, skriv en pm hvis du vil have deres nummer

Anmeld

2. september 2010

mortilflere

www.LouiseH.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.