Dygtig fotograf søges - til børnefoto :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.911 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. september 2010

XXSS

Kære Piger

Kan i hjælpe mig - vi vil gerne have taget billeder af vores to piger på snart 20 mdr. og 7 uger, billederne skal bruges til julegaver til alle bedsteforældrene, MEN vi kender ikke rigtig nogle fotografer her i København og op nord på...

Kan i anbefale nogle og hvilke? Det behøver ikke at være de aller dyreste  Det skal helst være nogle med børnetække, da jeg jo ikke ved hvor fleksible pigerne er

På forhånd tak og god solskinsdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

XXSS

Det må også gerne være en der bare har en amatørfotograf gemt i maven  Men hvor vi i fællesskab kan lave nogle gode billeder

Anmeld

2. september 2010

JulieE

Tanja78 skriver:

Kære Piger

Kan i hjælpe mig - vi vil gerne have taget billeder af vores to piger på snart 20 mdr. og 7 uger, billederne skal bruges til julegaver til alle bedsteforældrene, MEN vi kender ikke rigtig nogle fotografer her i København og op nord på...

Kan i anbefale nogle og hvilke? Det behøver ikke at være de aller dyreste  Det skal helst være nogle med børnetække, da jeg jo ikke ved hvor fleksible pigerne er

Jeg kan varmt anbefale Henning ved Photocare Hvidovre. Han er virkelig dygtig og meget behagelig at arbejde med.

Jeg fik den yngste fotograferet hos ham da hun var 4 mdr og begge unger fotograferet sidste år ved denne tid.  -Og det bare de bedste billeder  han er super god til at arbejde med børnene og ungerne synes det er sjovt.

Har lige hæftet en affotografering af collagen ved, så d kan få en idé om hvad han laver.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

XXSS

JulieE skriver:

Jeg kan varmt anbefale Henning ved Photocare Hvidovre. Han er virkelig dygtig og meget behagelig at arbejde med.

Jeg fik den yngste fotograferet hos ham da hun var 4 mdr og begge unger fotograferet sidste år ved denne tid.  -Og det bare de bedste billeder  han er super god til at arbejde med børnene og ungerne synes det er sjovt.

Har lige hæftet en affotografering af collagen ved, så d kan få en idé om hvad han laver.

Gode billeder  Foregår det ude i selve butikken? og hvor mange billeder fik du for hvilke priser? Jeg tror mest jeg hælder til sort/hvide portrætter til mine egne basser

Anmeld

2. september 2010

JulieE

Tanja78 skriver:

Gode billeder  Foregår det ude i selve butikken? og hvor mange billeder fik du for hvilke priser? Jeg tror mest jeg hælder til sort/hvide portrætter til mine egne basser

Tak! Det er nok de bedste billeder jeg har af mine børn

Han  har studie under butikken, hvor der er ro til fotooptagelsen og ikke andre der står og kigger på. Jeg mner vi gav omkring 300 kr for selv optagelsen, hvor han tog 40-50 super fede billeder af børnene. Collagen er der rigtig meget arbejde i at lave og koster fra 2000 kr og op alt efter størrelse m.v Men, kan også købe billeder enkelt vis. Vi købte til bedsterne i str 20cm * 30cm til 200 kr stk (tror jeg det var)

Anmeld

2. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan stærkt anbefale Kaj's foto i Vanløse. Han er super god til børn og tager nogen super gode billeder http://www.kajsfoto.dk/ og samtidig er han til, at betale

Jeg har også fået taget billeder af vores børn hos Henning i Hvidovre. Han tager gode billeder, men han er dyr

Anmeld

2. september 2010

XXSS

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan stærkt anbefale Kaj's foto i Vanløse. Han er super god til børn og tager nogen super gode billeder http://www.kajsfoto.dk/ og samtidig er han til, at betale

Jeg har også fået taget billeder af vores børn hos Henning i Hvidovre. Han tager gode billeder, men han er dyr

Ok Jeg kigger lige nærmere på Kaj  

Anmeld

2. september 2010

Sommerfuglelarven

Det er godt nok i Roskilde, men hun er SUPER god: www.tinal.dk 

Anmeld

2. september 2010

Trine89

Tanja78 skriver:

Kære Piger

Hey. 

Vil da lige benytte muligheden for at lægge et godt ord ind for min kæreste som er Hobby fotograf, og han tager nogle fanstiske billeder. 

Han tager ca 450 kroner i timen og så får man alle de billeder da bliver taget, og så kan han også printe billederne, til nogle meget billige priser. 

Vi bor i Nyborg så det ville ikke umildbart være noget problem at komme til jer???

Knus Trine

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Trine89 skriver:

Hey. 

Vil da lige benytte muligheden for at lægge et godt ord ind for min kæreste som er Hobby fotograf, og han tager nogle fanstiske billeder. 

Han tager ca 450 kroner i timen og så får man alle de billeder da bliver taget, og så kan han også printe billederne, til nogle meget billige priser. 

Vi bor i Nyborg så det ville ikke umildbart være noget problem at komme til jer???

Knus Trine

Hey Trine det kunne godt være en mulighed  

Men hvad med baggrund osv. hvis nu det bliver her - de er jo forholdsvis små Freya bliver som sagt 7 uger.. og jeg kunne godt tænke mig sort/hvide billeder ville det være noget problem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.