hvor mange børn kunne du tænke dig?og hvorfor?) og er det vigtigt at de har hver deres væresle. eller har du intet imod de deler værelse. og har du en alder hvor du siger stop ikke flere efter ...(år) ...
jeg kan starte med mig selv. jeg skal ikke have flere end 2- 3 børn, fordi jeg tror ikke jeg kan overskude flere end og bange for at ikke kunne give nok kærlighed til dem alle hvis jeg får flere end tre. og så er det også penge der sætter en stopper. vil gerne blive ved med at bo i københavn, og så elsker jeg at rejse. og så synes jeg også børn er dyre men alle pengene hver
.
og jeg har intet imod hvis mine børn skulle dele værelse, og hvis det ikke gik skulle man nok finde en løsning.
jeg har altid sagt at jeg ikke skal have flere børn efter jeg bliver 30., og 35 er det helt slut . og hvorfor det ved jeg enlig ikke helt. 
Hm.
Der var engang én der sagde at ikke 2 børn bliver ens... Uh tænkte jeg - så 'nøjes' vi blot med Frederic.
Hvis den der teori holder stik ville vores nr 2 blive; en der skriger konstant - en der ikke sover igennem - en der er kronisk sulten - en der er ofte bliver syg - en der skriger ved afl i dp - en lille tyk basse - en der skriger ved tænder/ tigerspring og vaccinationer osv.
Men igen... Hvis h*n bliver lige så herlig skøn som Frederic, så ville jeg da gerne have flere...
Ej. Frederic har været en del indlagt det første ½ år og blev bl.a akut opereret en søndag nat i 5½ time. Der var han 5 uger gammel og vi lagde ham selv på operations bordet små 2 timer efter ank til børne afd. 9 uger gammel røg vi afsted igen, en eller anden på operations stuen havde ikke helt rene fingre. Så han fik medicin hver 8 time - 3 poser < en med fortyndet medicin -ellers ville de ætse hans årer, 1 til at skylle efter med og ellers der i mellem fik han salt/sukker vand> I 6 lange dage. Afsted igen da han fyldte et ½ år.
Så hans start på livet har gjort jeg er mere tilbage holdende for at få nr 2. For den der; Tænk nu hvis.. Sidder der altså stadig.
Frederic har sit eget værelse og i vores hus vi snart flytter i (håber vi), får han et stort værelse - eget badeværelse og en lege afd i vores fælles hygge- lege værelse.
Jeg er 30 år og Frederic bliver 2 år i morgen. Har sagt at han gerne må være 3/4 år før den næste.
Anmeld