hvor mange børn. ?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Pige2009

Jeg har ikke noget max og jeg ser ingen problemer i, at børnene deler værelse op til en vis alder, hvor de har større behov for at være sig selv. Dog vil jeg ikke have flere børn efter de 35-36 år Nu har jeg foreløbig Laura på 10 mdr. og kan se frem til 3 bonusbørn, så jeg tror ikke jeg skal have flere.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Maise

min kæreste og jeg havde snakket om 3-4 stykker inden vi fik barn, meeeen 2-3 er nok mere realistisk. vil ihvertfald gerne have 1 mere og så må vi se. To er sikkert rigeligt, nu må vi se. Glæder mig ihvertfald til at komme til tage på job om 4 mdr og bruge mit hoved igen, ved jo at man glemmer meget når man har været væk så længe.

Anmeld

2. september 2010

stine_olesen

Jeg kunne godt tænke mig en hel flok, ville gerne være den hjemme gående mor Har en nu på 1½ og arbejder på den næste men glæder mig allerede til nr. 3 der er ikke noget så dejligt som børn i huset. De vil komme til at dele værelse men vi har allerede en tilbygning i tankerne så er er plads til et par stykker mere

Min alders grænse vil være et sted mellem 35 og 40 max 40 ihvertfal. Synes det er ok hvis det bare ikke er det første man får så sent.

Stine

Anmeld

2. september 2010

lotte32

Jeg har to børn fra tidligere forhold og troede egentlig ikke jeg skulle have flere, jeg ville gerne, men min ex ville ikke...

Da jeg så mødte min skønne mand, som ikke har nogle børn, blev vi ret hurtige enige om at vi gerne ville have mindst to sammen, vi troede heller ikke det ville være et problem, da jeg blev meget hurtigt gravid med de to andre børn, men nu er der gået 2 år, hvor vi har mistet 3 gange, og vi har været igennem 3 IUI-forløb uden gevinst, så der er umiddelbart ikke udsigt til at vi får vores store drøm om fælles børn opfyldt.. vi skal dog snart igang med IVF, og vi håber self. at det kan give os et lille ønskebarn

Jeg har ikke nogen max grænse for hvornår jeg skal have det sidste barn, da jeg har oplevet at min grænser har rykket sig en del med alderen  da jeg fik min søn som 18-årig var jeg overbevist om at jeg ikke skulle have flere efter jeg var fyldt 25

Så jeg/vi har valgt at se tiden an og så stopper vi når vi føler at vi er for gamle

Knus Lotte

Anmeld

2. september 2010

SiLiMiMa

Jeg har altid gerne ville ha 3 børn.

Men da vi så havde 3 og den yngste var 1 år, kunne jeg pludselig godt tænke mig en mere.... det tog lidt tid at overtale manden, men vi har ikke fortrudt vores lille nr 4 og SIDSTE skud på stammen.

Nu skal vi ikke ha flere børn og jeg kunne faktisk hverken tænke mig at være gravid igen eller at ha en lille baby igen, så det passer jo perfekt

heise, mor til Simon, line, mille og maia fra hhv 02, 04, 06 og 08

Anmeld

2. september 2010

Corn

Vi har tre drenge, som alle er velplanlagte ønskebørn på 5 år, 3 år og sidste mand på 2,5 måned.

Og jeg har en dyb svaghed for firkløvere, så jeg kunne godt tænke mig en mere. Og jeg synes også at jeg er for ung (29) til at sige, at jeg ikke skal have flere.

Men manden er bakket lidt efter en hård sommerferie med de store og ønsker ikke pt flere, men han siger det tøvende, så mon ikke han går med på den om nogle år.

Jeg var lige blevet 24 da jeg fik første mand og synes derfor at 34 er min max alder for at få flere. 10 år imellem søskende er rigeligt,  hvis de skal have fornøjelse af hinanden

Anmeld

2. september 2010

Pia.

Jeg har tre børn nu - to drenge og en pige i midten...

Jeg har før hen ønsket mig flere børn - mange børn, elsker at være gavid og drømmen om mange børn fyldte meget...

Jeg er ikke sammen med børnenes far den dag i dag og jeg sætter stor pris på at alle tre børn har samme far (ved godt der er mange der har børn med flere forskellige mænd, og dem dømmer jeg bestemt ikke - det er bare ikke min drøm)

så jeg skal ikke have flere børn - jeg har tre sunde dejlige og raske børn og det er jeg lykkelig for...

Desuden har de hver deres værelse og der er plads til os alle i bilen he he

Knus Pia.

Anmeld

2. september 2010

SiLiMiMa

Heise skriver:

Jeg har altid gerne ville ha 3 børn.

Men da vi så havde 3 og den yngste var 1 år, kunne jeg pludselig godt tænke mig en mere.... det tog lidt tid at overtale manden, men vi har ikke fortrudt vores lille nr 4 og SIDSTE skud på stammen.

Nu skal vi ikke ha flere børn og jeg kunne faktisk hverken tænke mig at være gravid igen eller at ha en lille baby igen, så det passer jo perfekt

heise, mor til Simon, line, mille og maia fra hhv 02, 04, 06 og 08

glemte jo lige.... lige nu deler de 2 yngste (piger) værelse mens de andre har hver deres.... på sigt skal vi ha bygget ovenpå, så alle får eget værelse samt sønnen får sit eget badeværelse - og pigerne må dele et

men det er vel ikke et must at ha eget værelse, men en fin ting alligevel, mener jeg.

mht alder, tja, havde selv en grænse på 35, men fik den sidste med 37, sååååå.... jeg tror min personlige grænse ligger på 40....

heise

Anmeld

2. september 2010

Mor til Frederic og Freya

hvor mange børn kunne du tænke dig?og hvorfor?) og er det vigtigt at de har hver deres væresle. eller har du intet imod de deler værelse. og har du en alder hvor du siger stop ikke flere efter ...(år) ...

jeg kan starte med mig selv. jeg skal ikke have flere end 2- 3 børn, fordi jeg tror ikke jeg kan overskude flere end og bange for at ikke kunne give nok kærlighed til dem alle hvis jeg får flere end tre. og så er det også penge der sætter en stopper. vil gerne blive ved med at bo i københavn, og så elsker jeg at rejse. og så synes jeg også børn er dyre men alle pengene hver .

og jeg har intet imod hvis mine børn skulle dele værelse, og hvis det ikke gik skulle man nok finde en løsning.

jeg har altid sagt at jeg ikke skal have flere børn efter jeg bliver 30., og 35 er det helt slut . og hvorfor det ved jeg enlig ikke helt.

Hm. 

Der var engang én der sagde at ikke 2 børn bliver ens... Uh tænkte jeg - så 'nøjes' vi blot med Frederic.

Hvis den der teori holder stik ville vores nr 2 blive; en der skriger konstant - en der ikke sover igennem - en der er kronisk sulten - en der er ofte bliver syg - en der skriger ved afl i dp - en lille tyk basse - en der skriger ved tænder/ tigerspring og vaccinationer osv.

Men igen... Hvis h*n bliver lige så herlig skøn som Frederic, så ville jeg da gerne have flere... 

Ej. Frederic har været en del indlagt det første ½ år og blev bl.a akut opereret en søndag nat i 5½ time. Der var han 5 uger gammel og vi lagde ham selv på operations bordet små 2 timer efter ank til børne afd. 9 uger gammel røg vi afsted igen, en eller anden på operations stuen havde ikke helt rene fingre. Så han fik medicin hver 8 time - 3 poser < en med fortyndet medicin -ellers ville de ætse hans årer, 1 til at skylle efter med og ellers der i mellem fik han salt/sukker vand> I 6 lange dage. Afsted igen da han fyldte et ½ år. 

Så hans start på livet har gjort jeg er mere tilbage holdende for at få nr 2. For den der; Tænk nu hvis.. Sidder der altså stadig.

Frederic har sit eget værelse og i vores hus vi snart flytter i (håber vi), får han et stort værelse - eget badeværelse og en lege afd i vores fælles hygge- lege værelse.

Jeg er 30 år og Frederic bliver 2 år i morgen. Har sagt at han gerne må være 3/4 år før den næste.

Anmeld

2. september 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Vi har en lækker trunte nu, og vil gerne have 2 mere. Vi vil gerne have dem, da de er en gave og det er fantastisk at være forældre.

Trunte er snart 5 år, så nu vil vi snart igen med de sidste 2. Alt skal jo lige passe sammen, udd. osv.

Vi er enige om her, at de skal have hver deres værelse, privat sted og deres ting. Det er vigtigt for os, men nu har vi også snart et hus med mange værelser, så vi har pladsen. De tager jo ikke skade af at dele værelse, måske finder de det hyggeligt, hvis de fx er af samme køn og der heller ikke er stor aldersforskel, det jo smag og behag, men her er det vigtigt de får hver deres.

Når jeg er over 30, så det slut, men så er manden også langt over fyrre år. Og der er jo altså 7 år til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.