hvor mange børn. ?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. september 2010

jinx

hvor mange børn kunne du tænke dig?og hvorfor?) og er det vigtigt at de har hver deres væresle. eller har du intet imod de deler værelse. og har du en alder hvor du siger stop ikke flere efter ...(år) ...

jeg kan starte med mig selv. jeg skal ikke have flere end 2- 3 børn, fordi jeg tror ikke jeg kan overskude flere end og bange for at ikke kunne give nok kærlighed til dem alle hvis jeg får flere end tre. og så er det også penge der sætter en stopper. vil gerne blive ved med at bo i københavn, og så elsker jeg at rejse. og så synes jeg også børn er dyre men alle pengene hver .

og jeg har intet imod hvis mine børn skulle dele værelse, og hvis det ikke gik skulle man nok finde en løsning.

jeg har altid sagt at jeg ikke skal have flere børn efter jeg bliver 30., og 35 er det helt slut . og hvorfor det ved jeg enlig ikke helt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Mullebergen

Jeg har altid sagt at jeg kun skulle have 2 børn. Men nu hvor nummer 2 snart finder vejen ud, kunne jeg da godt fristes til at få en efternøgler om 7-8 år.

Jeg er 26 og synes på ingen måde at 30+ er for gammelt til at få børn, det er jo gennemsnitalderen i DK. Så hvis pladsen og økonomien er til det når jeg er 33-34 år, så vil jeg gerne have en til

Mine børn kommer i de første mange år til at dele værelse og det ser jeg intet problem i, heller ikke selvom det er en dreng og en pige

Anmeld

2. september 2010

Millesmammi

jeg har altid gerne ville ha højest 3 børn, men efter jeg har fået mille, vil jeg gerne ha en 4-5 stykker. det kan jeg sagtens nå, selvom det ikke allesammen behøver at komme lige i røven af hinanden

Anmeld

2. september 2010

jinx

MatildeS skriver:

Jeg har altid sagt at jeg kun skulle have 2 børn. Men nu hvor nummer 2 snart finder vejen ud, kunne jeg da godt fristes til at få en efternøgler om 7-8 år.

Jeg er 26 og synes på ingen måde at 30+ er for gammelt til at få børn, det er jo gennemsnitalderen i DK. Så hvis pladsen og økonomien er til det når jeg er 33-34 år, så vil jeg gerne have en til

Mine børn kommer i de første mange år til at dele værelse og det ser jeg intet problem i, heller ikke selvom det er en dreng og en pige

nej det skal også siges at jeg ikke synes man er gammel hvis man få børn efter man er 30+. det er jo meget normal.

Anmeld

2. september 2010

dorthemus

Jeg har altid sagt max to børn, men 1 barn var også fint. Jeg har nu fået min datter efter mange års venten så jeg er glad og tilfreds...jeg skal ikke have flere

Anmeld

2. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har altid sagt, at jeg ville have 2 børn. Men dem har vi nu og jeg vil ikke udelukke, at vi får en nr. 3 om et par år

Jeg har derudover altid sagt, at jeg ihvertefald havde mit første barn inden, at jeg var 25 år - men tingene går ikke altid som man vil og jeg var 34 år. Min max alder er 40 år.

Vores hus er ikke så stort og børnene deler værelse. Det går ok, men vil da gerne på sigt bygge ud, så de får hvert deres værelse

Anmeld

2. september 2010

Svenne

Som det ser ud lige nu, vil jeg gerne have to børn. Jeg har allerede en søn på 4 mdr. og vil gerne have en lillebror eller lillesøster om 2-3 år. Til den tid vil jeg være 25 år.

Så jeg har da tænkt tanken at vente 6-7 år derefter og så få to børn mere
Men det afhænger fuldstændig af, hvordan det hele ser ud til den tid med karriere, bolig, økonomi osv..
Man har jo altid lov til at drømme

Anmeld

2. september 2010

Susanne79

Jeg vil gerne have 2 børn. Har Maja på 6 mdr og vil gerne have en mere, men først om 2-3 år. 

Jeg synes at 2 børn er passende for mig. Tror ikke at jeg vil kunne overskue 3 børn, job, vasketøj osv. Desuden når jeg nok at blive 33-34 år før nummer 2 kommer og det er den "magiske" aldersgrænse for mig.

Anmeld

2. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har altid drømt om 2 børn, gerne en af hvert køn eller to piger (ja ja, man har vel lov til at drømme) - en rigtig kernefamilie!

Men desværre kan vi ikke få flere børn, vi har en datter på 4 år nu, og jeg ville gerne have haft en lille når hun var 3-4 år, sådan skal det så ikke være. Vi er dog ovenud lykkelige for vores datter, og nyder at vi kan forkæle hende lidt ekstra, for det er jo ikke ligefrem billigt at tage i diverse forlystelsesparker osv.

Børn mellem 0-4 år kan godt dele værelse, men når de er over 5 år, så synes jeg at de begynder at få behov for at have et alenerum, hvor de altid kan finde ro. Hvis det er børnenes ønske at dele værelse, så er det også helt fint, og så skal de da have lov til det!

Anmeld

2. september 2010

TbCp

Da jeg var ynge ville jeg have en hel bunke børn... så kom Liva og jeg fandt ud af at der altså var noget mere arbejde i det end jeg troede da jeg var yngre
Så nu vil jeg have 1 eller 2....

Tror der kommer en mere på et tidspunkt, men det er ikke noget der som sådan er planlagt endnu.

Jeg er 32 nu, så kan nok nå at blive en af de "ældre mødre" inden der er en mere på vej

Om de skal dele værelse afhænger helt af hvor mange år der når at komme imellem dem og om Liva gider ele værelse med en lillebror/søster til den tid..... hun skal ikke tvinges til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.