borger.dk - venteliste... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Pige2009

Tanja78 skriver:

Ja netop - det ændre sig konstant, så et eller andet sted er det jo egentlig absurd at bruge tid på at kigge derinde.  Jeg har "skændtes" med vores kontaktperson et par gange, hun er meget lidt fleksibel vil jeg sige... Så det kan altså godt være en kamp, det med pasningen ....

Ja en kamp er det helt rette ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

XXSS

Baagøe skriver:

Ja en kamp er det helt rette ord!

Jeg er da glad for at høre, at jeg ikke er den eneste der synes det

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tanja78 skriver:

Jeg er da glad for at høre, at jeg ikke er den eneste der synes det

Jeg tror de fleste synes det. Her i Odense kører de med pladsgaranti til den dato man har ønsket, men man kan så risikere at skulle køre ud til den anden ende af byen ind til man får en plads helt tæt på, og så er det jo nemt at love pladsgaranti

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Baagøe skriver:

Jeg tror de fleste synes det. Her i Odense kører de med pladsgaranti til den dato man har ønsket, men man kan så risikere at skulle køre ud til den anden ende af byen ind til man får en plads helt tæt på, og så er det jo nemt at love pladsgaranti

Sådan er det faktisk også her.. totalt stupidt hvis du spørger mig. Nu skal vi jo have Freya ind under Olivias - søskendegaranti, så jeg er spændt på om "de har plads" eller om jeg skal gå byen tynd for at hente dem - jeg henter nemlig på gåben, så det bliver sjovt sjovt.

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tanja78 skriver:

Sådan er det faktisk også her.. totalt stupidt hvis du spørger mig. Nu skal vi jo have Freya ind under Olivias - søskendegaranti, så jeg er spændt på om "de har plads" eller om jeg skal gå byen tynd for at hente dem - jeg henter nemlig på gåben, så det bliver sjovt sjovt.

Jamen så er der da håb for jer, for søskende kommer foran alt og alle

Anmeld

2. september 2010

Karo

Maise skriver:

hmm så kan du måske hjælpe mig med at finde ventelisten (slagelse kommune) har været inde på borgerservice, men kan ikke finde en venteliste, hmmmm

Som jeg ser det på slagelseskommune hjemmeside så kan man kun få det oplyst ved personlig kontakt.

Anmeld

2. september 2010

Maise

Karo skriver:

Som jeg ser det på slagelseskommune hjemmeside så kan man kun få det oplyst ved personlig kontakt.

ahh ok jeg må ringe, tak for hjælpen.

Anmeld

2. september 2010

LauraLW

Tanja78 skriver:

Jamen det kan du ikke regne med, idet der hele tiden sker ændringer - det er i hvert fald min erfaring.. Jeg var inde og kigge så lå hun som nr. 5, bagefter lå hun som nr. 16 og sådan skiftede det hele tiden.

Jeg tror at det er hvis der eks. kommer tilflyttere til kommunen - så bliver de prioriteret, det kan også være hun ryger op igen, hvis andre siger nej tak.. så på den måde er det min opfattelse at, du ikke kan planlægge ud fra det nr. hun ligger nu...

Vi diskuterede det også i min gamle mødregruppen.. Det var ret ufedt.. Så hvis du vil vide noget konkret skal du nok ringe til din kontaktperson i pladsanvisningen.

ok. Hold da op hvor åndssvagt! Men tak for info, så tror jeg ikke jeg vil bruge tid på at tjekke hendes placering så tit.

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.