borger.dk - venteliste... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. september 2010

LauraLW

Er der nogen der ved om man kan se hvor ens barn er på ventelisten til vuggestueplads inde på borger.dk? Jeg kan ikke lige lure det, og gider ikke lede videre hvis man slet ikke kan se det :-)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

Er der nogen der ved om man kan se hvor ens barn er på ventelisten til vuggestueplads inde på borger.dk? Jeg kan ikke lige lure det, og gider ikke lede videre hvis man slet ikke kan se det :-)

Laura

jeg ved det faktisk ikke, men du kan sagtens ringe til pladsanvisningen

Anmeld

2. september 2010

Karo

2. september 2010

LauraLW

Karo skriver:

Jeg kan se du bor i københavnskommune, og så er det her:

http://www.kk.dk/Borger/Borgerservice/Selvbetjenin g/Ydelser/FamilieBoernUnge/IndblikIVenteliste.aspx

Perfekt! mange tak :-)

Anmeld

2. september 2010

XXSS

LauraLW skriver:

Laura

Du kan se det under din kommunes pladsanvisning og hvis du har et password dertil ellers kan du bestille det.. Men du kan ikke bruge det til så meget, da det faktisk rykker rundt hele tiden.

Anmeld

2. september 2010

LauraLW

Tanja78 skriver:

Du kan se det under din kommunes pladsanvisning og hvis du har et password dertil ellers kan du bestille det.. Men du kan ikke bruge det til så meget, da det faktisk rykker rundt hele tiden.

Rykker rundt? Hun ryger vel ikke længere ned på listen? Ville bare se hvor hun egentlig lå, selvom det er umuligt at regne ud om det er realistisk eller ej at få en plads. :-)

Anmeld

2. september 2010

XXSS

LauraLW skriver:

Rykker rundt? Hun ryger vel ikke længere ned på listen? Ville bare se hvor hun egentlig lå, selvom det er umuligt at regne ud om det er realistisk eller ej at få en plads. :-)

Jamen det kan du ikke regne med, idet der hele tiden sker ændringer - det er i hvert fald min erfaring.. Jeg var inde og kigge så lå hun som nr. 5, bagefter lå hun som nr. 16 og sådan skiftede det hele tiden.

Jeg tror at det er hvis der eks. kommer tilflyttere til kommunen - så bliver de prioriteret, det kan også være hun ryger op igen, hvis andre siger nej tak.. så på den måde er det min opfattelse at, du ikke kan planlægge ud fra det nr. hun ligger nu...

Vi diskuterede det også i min gamle mødregruppen.. Det var ret ufedt.. Så hvis du vil vide noget konkret skal du nok ringe til din kontaktperson i pladsanvisningen.

Anmeld

2. september 2010

Maise

Karo skriver:

Jeg kan se du bor i københavnskommune, og så er det her:

http://www.kk.dk/Borger/Borgerservice/Selvbetjenin g/Ydelser/FamilieBoernUnge/IndblikIVenteliste.aspx

hmm så kan du måske hjælpe mig med at finde ventelisten (slagelse kommune) har været inde på borgerservice, men kan ikke finde en venteliste, hmmmm

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Tanja78 skriver:

Jamen det kan du ikke regne med, idet der hele tiden sker ændringer - det er i hvert fald min erfaring.. Jeg var inde og kigge så lå hun som nr. 5, bagefter lå hun som nr. 16 og sådan skiftede det hele tiden.

Jeg tror at det er hvis der eks. kommer tilflyttere til kommunen - så bliver de prioriteret, det kan også være hun ryger op igen, hvis andre siger nej tak.. så på den måde er det min opfattelse at, du ikke kan planlægge ud fra det nr. hun ligger nu...

Vi diskuterede det også i min gamle mødregruppen.. Det var ret ufedt.. Så hvis du vil vide noget konkret skal du nok ringe til din kontaktperson i pladsanvisningen.

Lige præcis. Har oplevet det samme her i Odense. Desuden er det sådan, at søskende også kommer før i køen end andre, så det handler i bund og grund om at tæppebombe dem med telefonopringninger, så de ved, man vitterligt er insisterende

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Baagøe skriver:

Lige præcis. Har oplevet det samme her i Odense. Desuden er det sådan, at søskende også kommer før i køen end andre, så det handler i bund og grund om at tæppebombe dem med telefonopringninger, så de ved, man vitterligt er insisterende

Ja netop - det ændre sig konstant, så et eller andet sted er det jo egentlig absurd at bruge tid på at kigge derinde.  Jeg har "skændtes" med vores kontaktperson et par gange, hun er meget lidt fleksibel vil jeg sige... Så det kan altså godt være en kamp, det med pasningen ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.