Uh, skal i byen for første gang på lørdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Findusinde

3drenge skriver:

Jeg vil med  Kan du nu hygge dig rigtig meget og giv nu ham "søren" et par ordentlige slag

Ham søren får nogle ordentlige par på hovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Findusinde

Tina2 skriver:

Uhh, det bli'r skønt!!!!! Glæd dig, glæd dig og stol på det går fint hjemme! Kan slet ikke betale sig at gå og kigge på den tlf hele tiden  Du skal sørme nyde du er fri og kan "slå til søren" en aften!

Gi' den lidt gas fra mig også

Tro mig, den skal ha gas!!!  Er spændt på om der overhovedet er nogle af de gode steder tilbage i gaden! Har ikke været der i 100 år!

Anmeld

9. marts 2010

Findusinde

Hvor er I søde alle sammen! Tusind tak!

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Findusinde skriver:

Tro mig, den skal ha gas!!!  Er spændt på om der overhovedet er nogle af de gode steder tilbage i gaden! Har ikke været der i 100 år!

Jo, jo det er der bestemt, nu ved jeg jo ikke hvor du plejer at gå, men efter min mening er Saltlageret bare det bedste sted :-)

Anmeld

9. marts 2010

Findusinde

Tina2 skriver:

Jo, jo det er der bestemt, nu ved jeg jo ikke hvor du plejer at gå, men efter min mening er Saltlageret bare det bedste sted :-)

Jah, der har altid været godt.. Eller på HR Nielsen.. Der er også altid godt.. Men tror nu nok vi ender på musikkælderen.. Hvis vi kommer så langt...

Anmeld

9. marts 2010

LotteGabriella

Findusinde skriver:

Uha!

Jeg har jo Laura fra sept.. Hun er blevet passet et par gange ude af huset i et par timer. Og farmand har passet hende i max 6 timer... Men Men Men..

PÅ lørdag skal jeg ud og slå til den berømte Søren.. Jeg skal være sammen med 2 veninder, vi skal drikke en masse rødvin, skråle til Singstar og om eftermiddagen skal der shoppes og spises frokost i byen! Jeg glææææder mig SÅ meget!

Det var bare det..

Knus

sådan dér...god fornøjelse

Anmeld

9. marts 2010

mor2piger

rigtig god tur

jeg har også en laura fra september og var selv for første gang i byen forrige fredag og gi den GAS  det var SÅ fedt at komme lidt ud igen..

har faktisk også lige bestilt en overnatning for manden og jeg på et spa center om to uger så laura skal for første gang sove ude 1 nat. men det går nok, det er nok svære for mig end det er for hende  og mor og far har brug for alene tid

nå det blev vist lidt langt, ville egentlig bare sige rigtig god tur! nyd det!

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Findusinde skriver:

Jah, der har altid været godt.. Eller på HR Nielsen.. Der er også altid godt.. Men tror nu nok vi ender på musikkælderen.. Hvis vi kommer så langt...

Ja Musikkælderen er også godt, men ikke så godt som det var engang..... Synes egentlig der er en ret god grund til vi kalder det "Panikkælderen"  Især hvis man kommer derned kun en flok veninder og ingen mænd... MEN har faktisk oplevet en der stod og lagde kraftigt an på mig, selvom Thomas stod lige ved siden af mig.....!

Hr. Nielsen, ja det er også godt- der mødte Thomas og jeg hinanden for 10 år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.