Uh, skal i byen for første gang på lørdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Findusinde

Uha!

Jeg har jo Laura fra sept.. Hun er blevet passet et par gange ude af huset i et par timer. Og farmand har passet hende i max 6 timer... Men Men Men..

PÅ lørdag skal jeg ud og slå til den berømte Søren.. Jeg skal være sammen med 2 veninder, vi skal drikke en masse rødvin, skråle til Singstar og om eftermiddagen skal der shoppes og spises frokost i byen! Jeg glææææder mig SÅ meget!

Det var bare det..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Findusinde skriver:

Uha!

Jeg har jo Laura fra sept.. Hun er blevet passet et par gange ude af huset i et par timer. Og farmand har passet hende i max 6 timer... Men Men Men..

PÅ lørdag skal jeg ud og slå til den berømte Søren.. Jeg skal være sammen med 2 veninder, vi skal drikke en masse rødvin, skråle til Singstar og om eftermiddagen skal der shoppes og spises frokost i byen! Jeg glææææder mig SÅ meget!

Det var bare det..

Knus

Nej hvor lyder det bare hyggeligt. Husk at nyde det, selvom tankerne helt sikkert er et helt andet sted en der hvor festen foregår, sådan havde jeg det i hvert fald første gang jeg var ude

Anmeld

9. marts 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Uha!

Det var bare det..

Knus

Årh hvor blir det bare dejligt...
Jeg skal også i byen lørdag... Til kæmpe fest hos min veninde i aalborg, ihh det blir great..

Man skal jo også ud og føjte lidt selvom man er moar..

Kram Betina...

Anmeld

9. marts 2010

Findusinde

Benjamin09 skriver:

Nej hvor lyder det bare hyggeligt. Husk at nyde det, selvom tankerne helt sikkert er et helt andet sted en der hvor festen foregår, sådan havde jeg det i hvert fald første gang jeg var ude

Jeg frygter også at jeg kommer til at tjekke hvordan det går herhjemme KONSTANT! Men har sagt til min veninde at hun skal tage min telefon.. Ellers kan jeg sikkert slet ikke slappe af..

Men vil nok ringe hjem, omkring det tidspunkt hvor hun plejer at skal i seng, og høre hvordan dagen er gået..

Men for pokker hvor jeg glæder mig!

Anmeld

9. marts 2010

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Årh hvor blir det bare dejligt...
Jeg skal også i byen lørdag... Til kæmpe fest hos min veninde i aalborg, ihh det blir great..

Man skal jo også ud og føjte lidt selvom man er moar..

Kram Betina...

Det er nemlig det man skal!

Min veninde mener dog ikke at jeg holder til ret meget, hehe, har ikke drukket i 1½ år tror jeg.. Så hun mener at hun skal bare ha 1 flaske rødvin, og give mig et glas, og så putter jeg på sofaen..

Anmeld

9. marts 2010

Munder

Rigtig god fornøjelse.

Du kunne evt. lave en aftale med hendes far om, at han skriver lidt opdateringer til dig. Det gjorde jeg første gang jeg var væk hjemmefra, og det gav mig rigtig meget ro i sindet undervejs, når der tikkede sms'er ind løbende

Anmeld

9. marts 2010

Findusinde

Munder skriver:

Rigtig god fornøjelse.

Du kunne evt. lave en aftale med hendes far om, at han skriver lidt opdateringer til dig. Det gjorde jeg første gang jeg var væk hjemmefra, og det gav mig rigtig meget ro i sindet undervejs, når der tikkede sms'er ind løbende

Uh, det lyder som en go ide.. Det tror jeg liige jeg skal sige til ham...

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

Findusinde skriver:

Uha!

Det var bare det..

Knus

Hvor må det være skønt - giv den lige ekstra gas her fra

Jeg glæder mig til det bliver min tur, men glæder mig nu meget mere til min søn kommer til verdenen God tur.

Anmeld

9. marts 2010

Findusinde

mayapigen skriver:

Hvor må det være skønt - giv den lige ekstra gas her fra

Jeg glæder mig til det bliver min tur, men glæder mig nu meget mere til min søn kommer til verdenen God tur.

Jeg gir lidt ekstra for din skyld..

Anmeld

9. marts 2010

Munder

Uh, det lyder som en go ide.. Det tror jeg liige jeg skal sige til ham...

Netop, jeg følte mig mindre som en pyldermor, fordi det ikke var mig der hele tiden tog telefonen og ringede/skrev. Kan huske nogle af dem endnu: Hej mor, har lige lavet en stoooor prut i bleen, og far var rigtig dygtig til at skifte mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.