Kender du gynækolog Niels Lund i Middelfart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.511 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

malenemusen

Vores læge har netop sendt en henvisning til Niels Lund for os, for at vi kan komme i behandling for barnløshed.

Så vidt min læge kunne informere, så er det en kvindelig læge der står for at undersøge barnløshed på klinikken.

Er der nogen herinde der kender klinikken?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. oktober 2010

marius' mor

Ja det gør jeg

Jeg har kommet der nogle år for rutinetjek af spiral, de er utrolig rare og sygeplejerskerne helt vildt forstående..

Dem kan du roligt tage over til, du er helt sikkert i gode hænder...

Kram Signe

Anmeld

8. oktober 2010

Chewy

Jeg kender ham også. Han er lidt speciel, men enormt dygtig. Når du starter dernede skal du nok snakke med ham eller hans kone Charlotte, og når du så er startet på forløbet, skal du gå til scanninger hos en specialuddannet sygeplejerske. Hun er simpelthen den sødeste person på denne jord. Hun scanner mig nu (er 12 uger henne) og det er bare så rart og betryggende at komme hos hende.

Så tag du roligt derned. De er så søde og meget professionelle. Hvad er årsagen til, I har brug for hjælp? (hvis jeg må spørge så direkte) Jeg selv har PCO og har fået en meget fin vejledning hos dem.

for der snart er en baby til jer

Anmeld

8. oktober 2010

malenemusen

Uhh det er dejligt at høre i er glade for at komme der, det er betrykkende at vide.

Vi har endnu ikke helt fået kortlagt hvad årsagen til at storken flyver forbi os, men indtil videre ved vi at:

Manden's sædceller lever kun maks 24 timer, hvor normalen ligger på omkring 48 timer - det betyder at vi skal ramme ægløsningen meget præcist.

Jeg har forhøjet prolaktin niveau i mit blod - hvilket svarer til en kvinde der ammer, og derfor er det ikke sikkert at mine æg udvikler sig helt som de skal, men jeg har dog ægløsning og menstration.

Det er super hårdt at skulle gå igennem, men nu er vi bare glade for at være blevet sendt videre så vi forhåbentligt snart kan få vores drømmebarn. Til februar har vi været igang selv 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Rikke Nielsen

Scannings-sygeplejerske

Gitte Sander

Psykoterapeut og parterapeut