Hvordan stopper jeg med at ryge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.594 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Klumme - skrevet af Henrik Johnsen

Det er et spørgsmål som ofte komme op. Og der er kun ét svar: Easyway.

Hvordan stopper jeg med at ryge?

Du kan sagtens stoppe uden at bruge Easyways metode. Men så vil du savne smøgerne resten af livet, og der er en stor sandsynlighed for, at du begynder at ryge igen. Nogle er så heldige, at de af sig selv når frem til samme resultat som Easyway, men hvorfor i al verden famle sig frem i mørket, når du kan få det hele foræret?

Er det svært at stoppe?

Nej! Det er let at holde op med at ryge! Men det kræver, du har opdaget den rette metode. Hvis du forsøger med alle andre metoder, så er det praktisk talt umuligt. Gør dig selv en tjeneste – bruge Easyway fra starten af.

Hvad ved du om det?

Jeg er selv ex-ryger og stoppede med at ryge i april 2004. Jeg er en LYKKELIG ex-ryger, og lider absolut intet afsavn. Jeg synes jeg er SÅ heldig, at jeg er kommet ud af nikotin fælden, og rygning har intet sagt mig siden jeg stoppede. Jeg røg 20 smøger om dagen og havde gjort det i 8-9 år da jeg stoppede, og fra den ene dag til den anden smed jeg smøgerne, uden at føle afsavn. Det var let!

Hvorfor virker Easyway?

Fordi metoden fuldstændig fjerner din lyst til smøgerne, og samtidig gør op mod den frygt alle rygere har for, at de skal savne smøgerne resten af livet. Når man stopper med Easyway vil man netop IKKE savne smøgerne bagefter. Det er, som om man aldrig var startet med at ryge! Ingen trang! Intet afsavn!

Og jeg vil lige tilføje, at det har INTET med grimme fotos af lungekræft og andre ubehagligheder at gøre. Hvis den slags virkede, var der ingen rygere i dag.

Jamen kræver det ikke en masse viljestyrke?

Overhovedet ikke! Det kunne ikke være fjernere fra sandheden. Man kan sagtens stoppe med viljestyrkemetoden, men det bliver du overhovedet ikke lykkelig af. Hvis du tvinger dig selv til at stoppe med ren viljestyrke, så vil du stadig gå og savne smøgerne og synes at alle rygere er heldige. Det duer simpelthen ikke i længden. Før ellers siden, vil du føle at dit afsavn er så stort, at du bare SKAL have en smøg igen. Dit liv bliver elendigt, hvis du hele tiden skal gå og savne røgen.

Min forklaring:

Jeg bruger ofte følgende billede, for at forklare hvad jeg mener.

Hvis du har været på en ordentlig druktur og vågner op dagen efter med tømmermænd, så er det LET at lade være med at drikke en øl bagefter. Man har absolut ikke trangen til mere, og vil faktisk helst være fri. Det kræver ingen viljestyrke at lade være, for man har ikke LYST.

Men hvis du tvinger dig selv til aldrig mere at skulle drikke øl (eller spise slik, eller noget andet som du sætter stor pris på), så står du overfor en umulig opgave. Du har lyst til det, men må aldrig mere. Du bliver ulykkelig og trist.

Easyway fjerner din trang, din lyst og dit afsavn. Og det er let!

Hvordan gør jeg?

Gør det samme som mig: Gå ned på biblioteket og lån en lille, letlæselig bog som hedder ”Endelig ikke-ryger” skrevet af Allen Carr. Det tog mig kun tre dage at læse den. Han har også skrevet en bog henvendt direkte til kvinder som hedder ”Endelig ikke-ryger for kvinder”.

Begge bøger kan selvfølgelig også købes på nettet – lav en Google søgning på titlen. Du kan være heldig at finde den til billige penge.

Når du har læst sidste side i bogen, er du en lykkelig ikke-ryger, og du vil være overrasket over, at det virkelig var så let! Var det virkelig alt der skulle til? Svaret er ja!!!

Og husk, du SKAL læse HELE bogen før den virker!

En anden mulighed er, at du tager på et Easyway rygestopkursus: http://www.easyway.dk/

Alt hvad jeg har skrevet er 100% sandt - det er ikke salgsgas. Jeg får intet af Easyway organisationen for det her. Min eneste interesse er, at hjælpe så mange som muligt med at undslippe nikotinfængslet.

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. februar 2010

Maddox

Jeg er også ENDELIG ikke-ryger! Har nu ikke røget så meget som et enkelt sug af en cigaret i 1½ år (12. August 2008) Og jeg savner det absolut IKKE!!!

Jeg fik ikke nogen hjælp til det, men havde lovet mig selv at når jeg blev gravid igen, skulle jeg stoppe - for barnets skyld, og for min egen. Første gang jeg var gravid stoppede jeg også, uden at være klar til det, hvilket resulterede i, at jeg startede med at ryge igen, da jeg var færdig med at amme. Denne gang er jeg stadig 100% tilfreds med min beslutning, og ved at jeg ALDRIG vil starte med at ryge igen! Synes simpelthen det er noget af det klammeste ..

Min kæreste ryger stadig, så måske jeg skulle anbefale ham at læse bogen

Anja - som iøvrigt synes der er langt federe måder at dø på...

Anmeld

1. marts 2010

Anita80

Jeg er også x-ryger.

Stoppede i december 2006. Fik en laserbehandling og gik ud af døren røgfri!!

Har ingen trang haft what so ever, kun vanen sad tilbage et stykkde tid!!

Min mand fik en behandling 18. januar 2010 og har ikke røget siden han gik ud af døren og har heller ikke haft trangen kun vanen!!

Det bedste jeg har gjort i mit liv!!

Anita

Anmeld

1. marts 2010

Grynt

TILLYKKE Henrik med at blive røgfri Véd det bestemt ikke er nemt!!! Godt du fandt nettop den metode der gjorde dig fri fra smøgerne.

Er selv blevet røgfri efter at være ryger i 25 år. Jeg droppede dem simpelthen dem fra den ene dag til den anden and that was it. Nu nærmer jeg mig de første 2 år, som røgfri og jeg savner dem ikke, slet ikke. Aldrig har jeg haft det så godt. Kan nu gå op af trapperne til første sal uden at tabe vejret, sove en hel nat uden at hoste lungerne op, smage min mands dejlige mad og dufte mine ungers rene hår. Livet er sgu dejligt uden røg

KH Grynt

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Grynt/Tina skriver:

TILLYKKE Henrik med at blive røgfri Véd det bestemt ikke er nemt!!! Godt du fandt nettop den metode der gjorde dig fri fra smøgerne.

Er selv blevet røgfri efter at være ryger i 25 år. Jeg droppede dem simpelthen dem fra den ene dag til den anden and that was it. Nu nærmer jeg mig de første 2 år, som røgfri og jeg savner dem ikke, slet ikke. Aldrig har jeg haft det så godt. Kan nu gå op af trapperne til første sal uden at tabe vejret, sove en hel nat uden at hoste lungerne op, smage min mands dejlige mad og dufte mine ungers rene hår. Livet er sgu dejligt uden røg

KH Grynt

Og du er så nået samme sted hen, som bogen tager dig: Fjerner lysten og trangen

Og et KÆMPE tillykke med at være blevet røgfri!

Anmeld

8. marts 2010

karina1980

tillykke, stoppede selv med at ryge for 5 snart 6 år siden og har aldrig rigtig haft trang til at genoptage det efter jeg bestemte mig for at stoppe, jeg kan dog sagtens festryge, hvis jeg altså har lyst

min kære mand stoppede med at ryge d. 10 feb. i år med hjælp fra læge og champix og han er idag røgfri og uden trang til at ryge,

idag fatter han ikke hvordan noget der smager så grimt kunne være en nydelse

der er masser af muligheder der ude for at stoppe med at ryge, det er bare at finde den der passer til en selv og så have motivationen til at stoppe

Anmeld

17. marts 2010

9510

Nu har jeg så læst bogen og er STOLT af at kan kalde mig selv ENDELIG IKKE RYGER

Har det bare så godt med mig selv

Kan kun anbefale bogen

Anmeld

17. marts 2010

Liljesilas

ENIG - jeg røg før jeg blev gravid, og da jeg fandt ud af det, stoppede jeg omgående. Jeg vil ikke på nogen måde skade mit barn med røg - og efter jeg er stoppet, synes jeg det lugter noget så grimt, og så ser det virkelig også dumt ud. Nu hader jeg ligefrem, når folk ryger på gaden, fordi jeg føler jeg indånder det. Men omvendt synes jeg ikke der skal laves regler for der, da der må være frivilligt.

Jeg kunne ikke forestille mig at begynde at ryge igen, og jeg savner det aldrig. Det overrasker mig virkelig... 

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

Jeg gik til hypnose og var meget sikker på det ikke ville hjælpe mig.. og var kun glad for ar jeg havde fået det i gave... så jeg ikke selv skulle betale de 900 kr....
Jeg blev klogere har ikke røget siden og det er i dag 4 mdr siden har slet ikke lyst.
Så dejligt at være røgfri

Anmeld

19. marts 2010

lauras*mor*

jeg har læst bogen... grunden til jeg købte den var faktiisk kun fordi den var på tilbud.. hehe.. havde som sådan ikke lyst til at stoppe.. og så alligevel.. ville gerne ha det mere tid med min datter jo..

så jeg gik i gang med at læse.. i starten tænkte jeg: aarrhhh okay. ro på nu ikk.. jeeg stopper sq ikke bare sådan lige med at ryge..

da jeg havde læst halvdelen tænkte jeg: stopper du ikke snart med at skrive mere for jeg vil gerne være færdig nu så jeeg ikke behøver at ryge mere.. hehe

og så stoppede jeg.. jeg slukkede min sidste smøg samtidig med at jeg læste det sidste ord i bogen.. SKØNT..

jeg har ikke taget på, har faktisk tabt mig, er ikke mere sulten, og er hverken sur, irretabel eller andet skidt.. jeg er glad og har så meget tid.. tid til familien og tid til at slappe af.. for det gjorde jeg ikke før. lige så snart jeg havde 5 min ledig skulle jeg jo ud og ryge..

jeg havde altid sagt at når jeg bliver gravid så stopper jeg.. det kunne jeg desværre ikke.. skar meget nedd men det var det jeg kunne.. til gengæld er jeg stoppet nu og det er jo bedre end aldrig..

samtidig vil jeg sige at jeg altså ikke synes det er så klamt som i andre hentyder til.. ikke mere end jeg synes før.. dvs. et askebæger der er ild i lugter ret slemt ja, og ja et rygerum i gadden er pisse ulækkert.. men jeeg er ikke en af dem der står og vifter med armene når en ryger går forbi.. det vil jeg ikke.. men jeg har også altid været tilhænger af rygeloven faktisk..

jeg har ikke talt på hvor lang tid jeg ikke har røget men det er vel omkring 3 mdr.. men det er jo lige meget.. for jeg er ikke x-ryger.. jeg er ikke ryger.. og den næste smøg vil koste mig - hold fast - en 400.000 kr!!!!så vil jeg sq hellere ha en fed bil og en ferie.. ;-)

ryger du?? læs bogen.. der er intet at tabe men ALT at vinde..

solajma: har du fundet bogen til manden??

Knus fra Lauras mor - hvis datter absolut ikke vil sove i aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.