2009 på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henrik JohnsenKlumme - skrevet af Henrik Johnsen

Så er endnu et år på mærkelig vis pludselig fløjet af sted, og Baby.dk nærmer sig sin 2-års fødselsdag.

Året, der gik, har budt på mange små og store ændringer. Der er kommet en del nye funktioner til og små rettelser og udvidelser her og der.

Nyt design

En af de større ændringer var det nye design, som kom i sommer. Den lilla farve, der var gennemgående på sitet, blev skiftet ud med nye og mere friske farver, lige som siden fik et “lettere” look.

En anden stor ændring var selve forsiden, når man er logget ind. Den giver nu et godt overblik over de vigtigste ting, der sker på Baby. Det er blandt andet blevet muligt for dig at tilpasse forsiden, så den viser netop de ting, du er optaget af og interesseret i på Baby.dk.

Konkurrencer

Vi har kørt mange konkurrencer i løbet af året, og vi har flere i støbeskeen i starten af det kommende år. Hen over Julen kører vores fotokonkurrencer: Prinsesser og Nissedrenge.

Du finder konkurrence-listen under Brugernes Side i topmenuen.

Baby.dk-teamet

Vi er så heldige at have fået udvidet vores ekspert- og skribentpanel med seks nye eksperter og én ny skribent.

Eksperterne er:

Sundhedsplejerske Lisbeth Jess
Fødselscoach Karina Isolde Balslev
Gestalt terapeut Trine Hostrup Dahl
Scannings-sygeplejerske Rikke Nielsen
Folkeskolelærer Samina Shah
Psykoterapeut & pædagog Rikke L. Rahm
Kostvejleder Pia Birk
Rytmikpædagog & babymassageinstruktør Stine Winther

Skribenten, der kom til, er:

Sofie L. G. Rasborg

Vi fik i 2009 vores første moderator, Zafir, og har nu føjet yderligere Rosa og Caroline til listen. De hjælper til med at opretholde den gode stemning på Baby.dk.

Så jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige en stor tak til hele det frivillige hold, der står bag Baby.dk – jeg sætter stor pris på den indsats, I gør, for at Baby.dk forbliver Danmarks bedste forældresite.

Blog for mødre

Jeg vil gerne som afslutning opfordre dig til at kigge forbi bloggen Momblog.dk, skrevet af vores redaktør, Karoline. Det er en ærlig blog om alt, der vedrører moderskab, kvindeliv og familieliv, på godt og ondt. Så kig forbi og smid en kommentar.

Tak for i år

Til sidst, men ikke mindst, en kæmpe tak til alle jer, der bruger Baby.dk, mange af jer hver eneste dag. Det er jer, der skaber det gode indhold, den gode stemning og sammenholdet på sitet, og uden jer var Baby.dk ikke det, det er blevet til i dag.

Vi på Baby.dk ønsker jer alle og jeres familier en glædelig jul og et godt nytår

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. december 2009

Trolde_mor

Og tak til dig / jer, for at oprette en sådan fantastisk side, med alt hvad man kunne ønske sig.

Baby.dk er uden tvivl den bedste side omkring børn og graviditet mm.

Og glædelig jul og godt nytår til baby.dk

Anmeld

21. december 2009

Mira0911

Fantastisk side! Den kan man ikke undvære...

God Jul og Godt Nytår til Baby.dk!

Anmeld

21. december 2009

Lillefe

godt nytår!

Anmeld

21. december 2009

Stumpen

Profilbillede for Stumpen
Ar minder os om, hvor vi har været, men bestemmer ikke, hvor vi skal hen..

Du gør det super og skaber kanone rammer, der er kun et initiativ jeg bestemt ikke bryder mig om, men den kan vi tage privat..

Du og din skønne familie ønskes en rigtig glædelig jul

Anja..

Anmeld

22. december 2009

frk andreasen

super side..  er glad for at jeg fandt den en dag jeg googlede

god jul til dig og din familie

knus tanja

Anmeld

22. december 2009

Diana...

Og glædelig jul og godt nytår til jer 

Anmeld

22. december 2009

Dinosmølf

GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR ALLE SAMMEN, SES IGEN I DET NYE ÅR...

QnuZ Charlotte

Anmeld

22. december 2009

sabi1979

RIGTIG GLÆDELIG JUL OG ET GODT OG LYKKEBRINGENDE NYTÅR TIL JER            

KNUS SABRINA

Anmeld

22. december 2009

Lone Jakobsen

glædelig jul og godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+