7 ting jeg gerne ville have vidst inden jeg blev mor for anden gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juli

Baby.dk

Fra Voresbørn.dk

Det var en enorm omvæltning at gå fra at være to til at blive tre personer i familien. Men flere sagde, at omvæltningen trods alt ville blive mindre fra tre til fire. Pyha, tænkte jeg – naiv, som jeg var. De tog fejl. Læs hvad journalist Laura Aggernæs meget gerne ville have vidst inden, hun blev mor til nummer to.

Dette er blot en smagsprøve på artiklen. Læs hele artiklen på ALT.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. juli

Rixus

Profilbillede for Rixus
Baby.dk skriver:

Fra Voresbørn.dk

Det var en enorm omvæltning at gå fra at være to til at blive tre personer i familien. Men flere sagde, at omvæltningen trods alt ville blive mindre fra tre til fire. Pyha, tænkte jeg – naiv, som jeg var. De tog fejl. Læs hvad journalist Laura Aggernæs meget gerne ville have vidst inden, hun blev mor til nummer to.

Dette er blot en smagsprøve på artiklen. Læs hele artiklen på ALT.dk

Meget negativ ladet artikel ��

Anmeld Citér

5. juli

Fie85

Profilbillede for Fie85
Rixus skriver:

Det er vist hvordan man ser på det. Jeg synes den forklarer det meget godt, med hvordan det KAN være at blive mor til 2, samtidig med at den slutter af med at man selvfølgelig ikke vil bytte overhoved trods at det kan være ekstremt hårdt. Jeg har ikke læst artiklen som værende negativ overhoved. 

Anmeld Citér

5. juli

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Rixus skriver:

Ikke alene negativ ladet artikel. Også (i mine øjne som jeg læser det) virkelig uopdragen datter eller svage forældre der ikke kan finde ud af at sætte grænser. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.