12 ting mødre i virkeligheden ønsker sig i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
2 synes godt om
28. november

Baby.dk

Fra Voresbørn.dk

Mangler du inspiration til din egen mor-ønskeliste eller hustruens julegave i år, så har vi samlet lidt inspiration til julegaver til mor, som vi virkelig, virkelig godt gad have. Stjæl bare løs!

Dette er blot en smagsprøve på artiklen. Læs hele artiklen på ALT.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. november

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Baby.dk skriver:

Fra Voresbørn.dk

Mangler du inspiration til din egen mor-ønskeliste eller hustruens julegave i år, så har vi samlet lidt inspiration til julegaver til mor, som vi virkelig, virkelig godt gad have. Stjæl bare løs!

Dette er blot en smagsprøve på artiklen. Læs hele artiklen på ALT.dk

Hold da op en sørgelig tilværelse hvis det virkelig er hvad der står på ønskesedlerne 

Anmeld Citér

28. november

KASS

Profilbillede for KASS
AnoMor skriver:

Hold da op en sørgelig tilværelse hvis det virkelig er hvad der står på ønskesedlerne 

Hvorfor synes du det?

Jeg ønsker mig alenetid med min mand. Jeg elsker at være sammen ham, og jeg er helt fyldt op af glæde og energi, når vi har været ude at spise, i teatret eller gået en lang tur bare os to. Så jeg ville blive mega glad for en invitation, og hvis familien tilbyder at passe børnene, så er det bedre end noget fra Royal Copenhagen.

Jeg drømmer også om en weekendtur med kliken. What’s not to like ved en weekendtur med veninderne? Vi ville skulle fortælle, lytte, grine, græde, drikke vin og danse.

Så ønsker jeg mig faktisk også en steamer, fordi jeg har et barnligt håb om, at det kan gøre noget praktik herhjemme lettere. Ligesom vi også er i gang med at finde en fast rengøringsdame, fordi vi hellere vil bruge vores tid på andre ting.

Jeg synes ikke selv, at jeg har en sørgelig tilværelse, men noget af det, jeg har lært at sætte pris på efter at have fået børn, er voksentid, så voksentid og convenience er på min ønskeseddel!

Anmeld Citér

28. november

Mor11

Profilbillede for Mor11

Abonnement på friske blomster og en rengøringsdame, er de eneste 2 der ville passe mig godt. 

Resten som omhandler tid med kæresten og selvforkælelse, kan min kæreste og jeg heldigvis godt finde ud af helt uden at nogen behøver ønske sig det og mine unger er faktisk også helt gode til at skrue ned for støjniveauet hvis man beder om det. 

Pyh, så er der heldigvis plads til lidt sjovere ting, som kun er for mig, på min ønskeliste i år  

Anmeld Citér

5. december

MorNana

Profilbillede for MorNana

Sådan en robot ville ikke være dårlig herhjemme 

Anmeld Citér

6. december

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Jeg elsker selv at vælge mine blomster efter hvad jeg lige synes passer bedst ind:-)

Rengøringshjælpen kunne jeg nu godt bruge:-) Men ellers er det ikke lige min ønskeseddel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.