Hævn underretning (mod mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
6 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg igår d 3 oktober modtager brev i min eboks om en underrettelse angående mit barn på 6 år. 

For en måneds tid siden valgte jeg at lave en underretning på en person, men 2 børn som ryger hash dagligt med børnene i samme rum, hvilket jeg ikke ser acceptabelt. 

Nu har personen valgt at lave en underretning på mig, angående mit barn, og jeg ved ærlig talt ikke hvad denne underretning omhandler da der intet står i brevet udover underrettelse og dato for møde, dette er en ren hævn auktion fra personen jeg underrettede i sidste måned. 

Hvordan filan skal man håndtere det? Hvordan kan man må nogen måde gøre brug af sådanne feje hævn gerninger? 

Mit barn Trives, er altid pæn og ren og følger med i skolen og er altid glad. 

Hvordan filan takler man lige sådan en hævn? 

Vores børn går i samme skole og er fantastisk gode veninder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

tarkoflen

Nu kender jeg ikke meget til den verden, men hvis kommunen modtager en undertetning, skal de selvfølgelig reagere på den og indkalde til møde! Men hvis l er en almindelig velfungerende familie, så kan kommunen jo hurtigt se det, og se at det er gjort i afmagt fra den anden part. 

Du har gjort det helt rigtige i forhold til den underretning du har lavet. Børn og hash hænger på ingen måde sammen! 

Tag den med ro og tag til mødet med en forventning om at de selvfølgelig skal tage alle underretninger seriøst. Du kan evt ringe til sagsbehandleren og høre hvad underretningen går på, så du kan forberede dig, det tror jeg, at jeg havde gjort

Anmeld Citér

4. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kommunen skal invitere til en partshøring - men ud fra det du skriver, tænker jeg sagen bliver lukket ret hurtigt. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nu kender jeg ikke meget til den verden, men hvis kommunen modtager en undertetning, skal de selvfølgelig reagere på den og indkalde til møde! Men hvis l er en almindelig velfungerende familie, så kan kommunen jo hurtigt se det, og se at det er gjort i afmagt fra den anden part. 

Du har gjort det helt rigtige i forhold til den underretning du har lavet. Børn og hash hænger på ingen måde sammen! 

Tag den med ro og tag til mødet med en forventning om at de selvfølgelig skal tage alle underretninger seriøst. Du kan evt ringe til sagsbehandleren og høre hvad underretningen går på, så du kan forberede dig, det tror jeg, at jeg havde gjort

Mange tak for dit svar 

Jeg har efterladt en telefonsvarer besked hos socialrådgiveren, så nu kan jeg bare afvente opkald tilbage. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Kommunen skal invitere til en partshøring - men ud fra det du skriver, tænker jeg sagen bliver lukket ret hurtigt. 

Det går jeg også stærkt ud fra at den gør.  

Jeg kan ikke selv sætte en finger på hvad den anmeldelse omhandler

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg igår d 3 oktober modtager brev i min eboks om en underrettelse angående mit barn på 6 år. 

For en måneds tid siden valgte jeg at lave en underretning på en person, men 2 børn som ryger hash dagligt med børnene i samme rum, hvilket jeg ikke ser acceptabelt. 

Nu har personen valgt at lave en underretning på mig, angående mit barn, og jeg ved ærlig talt ikke hvad denne underretning omhandler da der intet står i brevet udover underrettelse og dato for møde, dette er en ren hævn auktion fra personen jeg underrettede i sidste måned. 

Hvordan filan skal man håndtere det? Hvordan kan man må nogen måde gøre brug af sådanne feje hævn gerninger? 

Mit barn Trives, er altid pæn og ren og følger med i skolen og er altid glad. 

Hvordan filan takler man lige sådan en hævn? 

Vores børn går i samme skole og er fantastisk gode veninder.

Jeg har prøvet det samme. Klagede til en boligforening over min tidligere underbo - en ung knægt og han blev så sur han anmeldte mig til kommunen med den ene løgn efter den anden. De kunne godt se det var ren hævn og efter 20 min samtale lukkede de sagen.

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tænker også, at du kan tage det helt roligt, og sagen sikkert bliver afsluttet ret hurtigt. Synd at ressourcerne skal bruges sådan, men ja, de er jo nødt til at reagere på en underretning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.